DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Whaha oke, dat klinkt inderdaad niet erg euh... enerverend Gelukkig wel iets leuks om naar uit te kijken!
Ik mag vandaag weer verder met mijn Sabicje Ook niet mijn meest favoriete bezigheid. Maar gelukkig heb ik later vandaag wel een leuke opdracht op de planning staan (revisie van een rapport over landbouwbeleid van 80 pagina's), al ben ik me ervan bewust dat dat vreselijk saai klinkt
Ik mag vandaag weer verder met mijn Sabicje Ook niet mijn meest favoriete bezigheid. Maar gelukkig heb ik later vandaag wel een leuke opdracht op de planning staan (revisie van een rapport over landbouwbeleid van 80 pagina's), al ben ik me ervan bewust dat dat vreselijk saai klinkt
Gast- Gast
Heej allemaal!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goeiemorgen meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha ach ja, daar moet je nerd voor zijn denk ik. Vind de inhoud ook niet heel boeiend, maar word er gewoon helemaal blij van als ik zie wat een spellings- en grammaticafouten ik allemaal kan verbeteren en dat het na mijn werk gewoon een stuk beter leest.
Ik zal maar niet zeggen dat ik in eerste instantie wordt had getypt
Hoi nieuwkomers!
Hoi nieuwkomers!
Gast- Gast
Yup, was gezellig en het is me nog gelukt zo'n chunk te kopen, werd alleen een beetje debiel in die winkel :laugchry: en de vaatwasser wordt volgende week aangesloten. Dit weekend komt die man kijken hoe hij hem het beste aan kan sluiten
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
haha Bruce ben nu wel nieuwsgierig wat je eerst getypt had
Goede morgen !!!
Mijn manneke is naar het kdv een ochtend en ik heb besloten om de hele ochtend niks te doen. Ben al 2 dagen druk in de weer even niksen nu.
Mijn lover zit op de ehbo die heeft een blessure op gelopen tijdens het sporten gisteren. Dus even spannend hoe erg de schade is.
Mijn manneke is naar het kdv een ochtend en ik heb besloten om de hele ochtend niks te doen. Ben al 2 dagen druk in de weer even niksen nu.
Mijn lover zit op de ehbo die heeft een blessure op gelopen tijdens het sporten gisteren. Dus even spannend hoe erg de schade is.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stella> je lover??
Ibbeltje schreef:Stella> je lover??
Stuiterbal- Kletskop
Stella_ schreef:Ibbeltje schreef:Stella> je lover??
hahaha vertel eens
Uhhh het is nog niet officieel he maar we spreken vaak af het is leuk en gezellig, hij is net een mannelijke copie van mij helemaal geweldig (vind ik dan hahaha) Hij is knap uhmmm tja ik ben verliefd
24 mrt is hij ook in Eindhoven met zijn vrienden groep je leert hem dan wel kennen.
24 mrt is hij ook in Eindhoven met zijn vrienden groep je leert hem dan wel kennen.
Stuiterbal- Kletskop
Waar ken je hem van en hoe lang ken je hem al?
ow dat had je geloof ik al eens verteld he dat hij er dan ook is maar spannend en leuk zeg!
Gast- Gast
Dan lees je niet goed, want dat staat er gewoonIbbeltje schreef:haha Bruce ben nu wel nieuwsgierig wat je eerst getypt had
Gast- Gast
Leuk Stella!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bruce schreef:Dan lees je niet goed, want dat staat er gewoonIbbeltje schreef:haha Bruce ben nu wel nieuwsgierig wat je eerst getypt had
ooooow whahaha ik dacht dat je een andere tekst had getypt maar het was 1 woordje hahaha. Tja ben net wakker he
Ibbeltje schreef:Waar ken je hem van en hoe lang ken je hem al?
Ik ken hem eigenlijk ook al jaren. Leren kennen op de middelbare school (was toen mijn lover voor een korte tijd) Daarna na een aantal jaren tegen gekomen op het mbo. En nu weer naar een aantal jaren via facebook weer. We raakten aan de praat, spraken een keer af, spraken vaker af en nu ben ik komend weekend bij hem.
Stuiterbal- Kletskop
Ik wet overigens niet meer zeker of ik de 24e er bij zal zijn...moet even kijken hoe en wat.. dezelfde reden als van de 10e.
Great, mijn revisie vanmiddag gaat niet door, met als gevolg dat ik nu ineens bijna een lege agenda heb. Blehh, ik heb een hekel aan rustige dagen op m'n werk
Gast- Gast
Stella_ schreef:Ibbeltje schreef:Waar ken je hem van en hoe lang ken je hem al?
Ik ken hem eigenlijk ook al jaren. Leren kennen op de middelbare school (was toen mijn lover voor een korte tijd) Daarna na een aantal jaren tegen gekomen op het mbo. En nu weer naar een aantal jaren via facebook weer. We raakten aan de praat, spraken een keer af, spraken vaker af en nu ben ik komend weekend bij hem.
Wat super leuk zeg! Dat je elkaar dan weer tegenkomt na een tijd Leuk leuk ! Geniet van de verliefdheid
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: