DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ik lig net lekker en nu moet ik alweer plassen, twee minuten geleden nog geweest. Zodra ik alcohol drink word ik een pisgeit.
Gast- Gast
Ik zat te denken he... ik heb nog niet gegeten. Zal ik nu nog iets koken of gaan slapen en morgen gewoon weer eten?
Gast- Gast
Ik ken alleen melkgeiten en pishoeren (durf geen pisneger te schrijven).Reva schreef:Ik lig net lekker en nu moet ik alweer plassen, twee minuten geleden nog geweest. Zodra ik alcohol drink word ik een pisgeit.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zat te denken he... ik heb nog niet gegeten. Zal ik nu nog iets koken of gaan slapen en morgen gewoon weer eten?
Ik vrees dat nu slapen en morgen eten gezonder is, maar als je nu trek hebt of iets zou kunnen eten zou ik daar in jouw geval nu even gebruik van maken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ken alleen melkgeiten en pishoeren (durf geen pisneger te schrijven).Reva schreef:Ik lig net lekker en nu moet ik alweer plassen, twee minuten geleden nog geweest. Zodra ik alcohol drink word ik een pisgeit.
Ken je de plasgeit van Ome Willem niet?
Gast- Gast
Dát was dus mijn dilemma. Wat gekookte wortels kunnen vast niet veel kwaad.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik zat te denken he... ik heb nog niet gegeten. Zal ik nu nog iets koken of gaan slapen en morgen gewoon weer eten?
Ik vrees dat nu slapen en morgen eten gezonder is, maar als je nu trek hebt of iets zou kunnen eten zou ik daar in jouw geval nu even gebruik van maken.
Gast- Gast
Ik hou zó niet van Ome WillemReva schreef:Smikkell schreef:Ik ken alleen melkgeiten en pishoeren (durf geen pisneger te schrijven).Reva schreef:Ik lig net lekker en nu moet ik alweer plassen, twee minuten geleden nog geweest. Zodra ik alcohol drink word ik een pisgeit.
Ken je de plasgeit van Ome Willem niet?
Gast- Gast
Nou als Bumba en Ome Willem gaan kooivechten, juich ik laatstgenoemde aan. Vol overgave.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dát was dus mijn dilemma. Wat gekookte wortels kunnen vast niet veel kwaad.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik zat te denken he... ik heb nog niet gegeten. Zal ik nu nog iets koken of gaan slapen en morgen gewoon weer eten?
Klopt!
Gast- Gast
Oeps!Reva schreef:Smikkell schreef:Dát was dus mijn dilemma. Wat gekookte wortels kunnen vast niet veel kwaad.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik zat te denken he... ik heb nog niet gegeten. Zal ik nu nog iets koken of gaan slapen en morgen gewoon weer eten?
Klopt! Ik heb nog nooit een terroristische wortel gezien
Nee, B.umba, daar noem je ook iemand. Ik vind Ome Willem eng.
Gast- Gast
Wat mannen betreft meestal wel. Minimaal...Reva schreef:Is 'Ik kom er zo aan' op jouw klok ook minstens 1.5u verder?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat mannen betreft meestal wel. Minimaal...Reva schreef:Is 'Ik kom er zo aan' op jouw klok ook minstens 1.5u verder?
Of gewoon niet, ook heel normaal.
Gast- Gast
Beschouw dit dan maar als compensatie voor het feit dat ik gisteren de hele tijd riep dat je in het café lag te slapen
Gast- Gast
Doe ik! Normaal zou ik ook nog slapen hoor, maar ik werd wakker van de bouwvakkers in het pand hiernaast denk ik en word om half elf opgehaald, dus vond het de moeite niet meer om te gaan liggen.
Gast- Gast
Nee
Mijn zus was gisteren jarig en voelt zich 'verplicht' even langs oma te gaan met een gebakje. Dus we doen een verrassingsbezoek/inval bij oma straks, stiekem om ook gewoon even te gluren. Vervolgens schuiven we beleefd het gebakje naar binnen, horen even haar klaagzang en als beloning voor het vergezellen van zuslief gaan we daarna even winkelen.
Mijn zus was gisteren jarig en voelt zich 'verplicht' even langs oma te gaan met een gebakje. Dus we doen een verrassingsbezoek/inval bij oma straks, stiekem om ook gewoon even te gluren. Vervolgens schuiven we beleefd het gebakje naar binnen, horen even haar klaagzang en als beloning voor het vergezellen van zuslief gaan we daarna even winkelen.
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: