DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Toen ik nog vloeibaar wasmiddel gebruikte kon ik het er niet in laten liggen trouwens..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Als ik Robijn gebruik kan ik de was best wat langer in de machine laten zitten, dan ruikt hef gewoon nog lekker fris.
Gast- Gast
Ik heb zo`n hele grote oranje doos met waspoeder en Silan wasverzachter.
Voorheen had ik Ariel vloeibaar wasmiddel, maar dat vind ik niet zo`n succes.
Voorheen had ik Ariel vloeibaar wasmiddel, maar dat vind ik niet zo`n succes.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Dat dacht ik ook altijd, maar uit ervaring weet ik inmiddels dat dat niet zo is.ExpressoB schreef:Gaat je was niet lekker van ruiken als je het niet meteen ophangt.
Of ik heb gewoon heel goed ruikende wasverzachter
IK heb wasmiddel van Lidl en als ik het zo een nacht laat en de volgende ochtend op hang (wel deur dicht laten) ruitk de was nog lekker fris.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb vloeibaar inderdaad maar altijd weer een ander merk. Ik koop het namelijk nooit, ik krijg het altijd met zegeltjes van de Hoogvliet.
Gast- Gast
Ik heb ook nooit last van stinkende was. Meestal zet ik voor ik ga slapen de wasmachine aan en hang ik 'm de volgende ochtend op.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik vind het gewoon frisser als ik het meteen ophang ipv hele nacht erin laten zitten. Gebruik altijd vloeibaar wasmiddel van Omo (die kleine flessen) en fleuril en altijd robijn wasverzachter (de witte). Mijn was ruikt altijd heerlijk
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik kies altijd de wasverzachter die het lekkerst ruikt haha, of in de aanbieding is.
Maar wel altijd dat ene waspoeder, waarvan ik het merk even niet meer weet
Maar wel altijd dat ene waspoeder, waarvan ik het merk even niet meer weet
Rush- Lady Post-a-lot
Vind het ook geen prettig idee als de wasmachine snachts aan staat. Moet dan ook alle deuren dicht doen, want anders hoor ik hem, kan ik niet slapen haha.
Wasverzachter... Krijg ik zoooo veel bij de Hoogvliet en ik gebruik het helemaal niet zo veel eigenlijk. Als ik al een handdoeken was draai gooi ik er onwijs veel wasverzachter bij, anders kom ik er echt nooit vanaf. En ook niemand om me heen die het gebruikt haha .
Gast- Gast
Hoogvliet, dat moeten ze hier ook eens introduceren.Zusje schreef:Wasverzachter... Krijg ik zoooo veel bij de Hoogvliet en ik gebruik het helemaal niet zo veel eigenlijk. Als ik al een handdoeken was draai gooi ik er onwijs veel wasverzachter bij, anders kom ik er echt nooit vanaf. En ook niemand om me heen die het gebruikt haha .
Rush- Lady Post-a-lot
Veel wasverzachter gebruiken is niet goed voor je kleding en ook al helemaal niet voor je wasmachine.
Zusje schreef:Wasverzachter... Krijg ik zoooo veel bij de Hoogvliet en ik gebruik het helemaal niet zo veel eigenlijk. Als ik al een handdoeken was draai gooi ik er onwijs veel wasverzachter bij, anders kom ik er echt nooit vanaf. En ook niemand om me heen die het gebruikt haha .
Ideaal toch! Ik hou van wasverzachter bij de was.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Wasmachine Ik moet nog een was ophangen!
Ik gebruik altijd de timer op de wasmachine als ik 's avonds een was aanzet. Dan is ie klaar op het moment dat ik opsta, ideaal. En ik gebruik wel wasverzachter, maar juist niet bij de handdoeken. Hebben laatst nieuwe (dure) handdoeken gekocht en advies van de winkel was wassen op 60 graden zonder wasverzachter, want wasverzachter zou alleen maar zorgen voor een viezig laagje over de handdoeken en de handdoeken blijven als het goed is uit zichzelf zacht door de samenstelling van de stof.
Ik gebruik altijd de timer op de wasmachine als ik 's avonds een was aanzet. Dan is ie klaar op het moment dat ik opsta, ideaal. En ik gebruik wel wasverzachter, maar juist niet bij de handdoeken. Hebben laatst nieuwe (dure) handdoeken gekocht en advies van de winkel was wassen op 60 graden zonder wasverzachter, want wasverzachter zou alleen maar zorgen voor een viezig laagje over de handdoeken en de handdoeken blijven als het goed is uit zichzelf zacht door de samenstelling van de stof.
Gast- Gast
In de droger worden ze zacht maar heb geen droger.
Onze droger staat bij m`n schoonouders verstopt, ergens.
Rush- Lady Post-a-lot
Zo, even twee telefoontjes gepleegd en ik ben gelijk een uur verder! Dus ik kom gauw even welterusten wensen want ik duik mijn bedje in.
Slaap lekker alvast, dames!
Slaap lekker alvast, dames!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Trusten Sjaantje, slaap lekker!
Ik heb ook geen droger maar merk wel echt verschil als ik geen wasverzachter gebruik voor mijn handdoeken. Verder gebruik ik het ook niet, echt alleen bij mijn handdoeken... Vandaar dat ik er amper doorheen kom.
Slaap lekker Sjaan! Ik heb mijn was opgehangen dus duik er ook in. Toch nog bijna 10 uur gehaald .
Slaap lekker Sjaan! Ik heb mijn was opgehangen dus duik er ook in. Toch nog bijna 10 uur gehaald .
Gast- Gast
Slaap lekker ladies!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Wat is iedereen doen of allemaal vroeg naar bed, stil hier.
Reva schreef:Aloha!
En het leeft.
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40