DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Ik zit op de wc, maar mn vader belde dat ze er met paar minuten zijn. Kut! Heb nog geen bh aan
Geen bh aan, onderbroek/string/whatever op de enkels, vieze billen.. Ik hoop voor je dat het langer duurt als een paar minuten...
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Reva schreef:Ik zit op de wc, maar mn vader belde dat ze er met paar minuten zijn. Kut! Heb nog geen bh aan
Zo kennen we je weer!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Erin schreef:Reva schreef:Ik zit op de wc, maar mn vader belde dat ze er met paar minuten zijn. Kut! Heb nog geen bh aan
Zo kennen we je weer!
Inderdaad!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Damn it, nu wil ik mijn haar zo:
Erin- Ratel
Reva schreef:Zit al in de auto heur.
Snelle vrouwtjes tijd is aangebroken!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Dit vrouwtje is weer thuis..
Nu bedenken wat we gaan eten.
Ik heb mijn vriend op stap gestuurd, hoef ik niet te beslissen!
Waar heb je zin in Smikk?
Erin- Ratel
NergensErin schreef:Smikkell schreef:Dit vrouwtje is weer thuis..
Nu bedenken wat we gaan eten.
Ik heb mijn vriend op stap gestuurd, hoef ik niet te beslissen!
Waar heb je zin in Smikk?
Ik kijk wel even in de supermarkt.
Gast- Gast
Heej allemaal
Ik heb net tartaar met cherrytomaatjes, champignons met beetje rode pesto. Was erg lekker!
edit: en dat terwijl vriend pizza wilde die hij overigens wel eet haha.
Ik heb net tartaar met cherrytomaatjes, champignons met beetje rode pesto. Was erg lekker!
edit: en dat terwijl vriend pizza wilde die hij overigens wel eet haha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik wil het haar en de wimpers van reva. Ik heb gewoon een bosje (met de nadruk op je) dood stro op mijn hoofd waar ik weinig mee kan. Behalve hopen dat het nog verder uit valt...
Gast- Gast
Hooooooooooooi!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Waar zie jij het haar en de wimpers van Reva?Stofzuiger schreef:Ik wil het haar en de wimpers van reva. Ik heb gewoon een bosje (met de nadruk op je) dood stro op mijn hoofd waar ik weinig mee kan. Behalve hopen dat het nog verder uit valt...
Gast- Gast
Hoooooi Sjaantje, hoe is het?!
Ben vanmiddag puppy spulletjes wezen kopen, wel leuk om te doen alleen niet voor de portomonnee.
Ik ga zo ciabatta eten met groene pesto(ah) en mozzarella en tomaat, jammie! Heel erg lang niet gegeten.
Ben vanmiddag puppy spulletjes wezen kopen, wel leuk om te doen alleen niet voor de portomonnee.
Ik ga zo ciabatta eten met groene pesto(ah) en mozzarella en tomaat, jammie! Heel erg lang niet gegeten.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hey EB!
Met mij gaat het wel weer. Even een flinke dip gehad afgelopen weekend en heb me even van niemand wat aangetrokken. Vandaar ook dat ons WF-spel is verlopen Ben lekker 1,5 dag bij paps geweest, heb flink kunnen spuien en nu gaat het wel weer beter met me dus die dip kom ik wel weer te boven.
Vandaag controle reumatoloog gehad en hij was helemaal blij me te zien lopen. Het duurde zelfs even voordat bij hem het kwartje viel dat ik niet in mijn rolstoel zat maar gewoon LOPEND naar de poli was gekomen hahaha! Mijn medicatie mag in ieder geval omlaag omdat het zo goed gaat, hopelijk blijf ik het goed doen op die lagere dosering.
Pasgeleden ontdekte ik weer een ontsteking op de pezen in mijn pols, maar daar wilt hij nog even niks aan doen want dat kan gekomen zijn door het lopen met krukken en aangezien ik dat nu niet meer doe, gaat de ontsteking hopelijk vanzelf weer weg.
Heel verhaal dus. Hoe is het met jou? Ik krijg honger als ik lees wat je gaat eten!!
Met mij gaat het wel weer. Even een flinke dip gehad afgelopen weekend en heb me even van niemand wat aangetrokken. Vandaar ook dat ons WF-spel is verlopen Ben lekker 1,5 dag bij paps geweest, heb flink kunnen spuien en nu gaat het wel weer beter met me dus die dip kom ik wel weer te boven.
Vandaag controle reumatoloog gehad en hij was helemaal blij me te zien lopen. Het duurde zelfs even voordat bij hem het kwartje viel dat ik niet in mijn rolstoel zat maar gewoon LOPEND naar de poli was gekomen hahaha! Mijn medicatie mag in ieder geval omlaag omdat het zo goed gaat, hopelijk blijf ik het goed doen op die lagere dosering.
Pasgeleden ontdekte ik weer een ontsteking op de pezen in mijn pols, maar daar wilt hij nog even niks aan doen want dat kan gekomen zijn door het lopen met krukken en aangezien ik dat nu niet meer doe, gaat de ontsteking hopelijk vanzelf weer weg.
Heel verhaal dus. Hoe is het met jou? Ik krijg honger als ik lees wat je gaat eten!!
Goed om te horen dat het goed gaat en ja daar horen ook dipjes bij, mag toch ook!
Ja smaakt heerlijk! Gewoon zelf maken ipv kopen bij bakker bart ofzo.
Met mij mwah gaat.. ene keer beter als andere keer. Morgen weer fysio en smiddags afspraak voor vrijwilligers werk.
Ja smaakt heerlijk! Gewoon zelf maken ipv kopen bij bakker bart ofzo.
Met mij mwah gaat.. ene keer beter als andere keer. Morgen weer fysio en smiddags afspraak voor vrijwilligers werk.
Sorry, ik weet even niet meer waarvoor je fysio hebt? doet de leeftijd
Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen? Ik begrijp dat je een afspraak hebt om iets nieuws te gaan starten?
Eet smakelijk!!
Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen? Ik begrijp dat je een afspraak hebt om iets nieuws te gaan starten?
Eet smakelijk!!
Sjaantje schreef:Sorry, ik weet even niet meer waarvoor je fysio hebt?doet de leeftijd
Eet smakelijk!!
Voor onder andere mijn rug (door auto ongeluk eind jan2011).
Eerst maar eens praten bij de ouderenzorg. Had gereageerd op een vacature en ben uitgenodigd op gesprek.
WA van pas. Kwam erop door Erin...Smikkell schreef:Waar zie jij het haar en de wimpers van Reva?Stofzuiger schreef:Ik wil het haar en de wimpers van reva. Ik heb gewoon een bosje (met de nadruk op je) dood stro op mijn hoofd waar ik weinig mee kan. Behalve hopen dat het nog verder uit valt...
Gast- Gast
Ah, okee.Stofzuiger schreef:WA van pas. Kwam erop door Erin...Smikkell schreef:Waar zie jij het haar en de wimpers van Reva?Stofzuiger schreef:Ik wil het haar en de wimpers van reva. Ik heb gewoon een bosje (met de nadruk op je) dood stro op mijn hoofd waar ik weinig mee kan. Behalve hopen dat het nog verder uit valt...
Gast- Gast
Ow dan is het maar goed dat ik er even naar vroeg want ik was dus kennelijk in de war met iemand anders. Sorry! Ik ben zó slecht in het onthouden van alle forumsters en hun detailsExpressoB schreef:Sjaantje schreef:Sorry, ik weet even niet meer waarvoor je fysio hebt?doet de leeftijd
Eet smakelijk!!
Eerst maar eens praten bij de ouderenzorg. Had gereageerd op een vacature en ben uitgenodigd op gesprek.
Ouderenzorg is erg leuk om te doen, ik ben 5 jaar vrijwilligster geweest in een ouderencentrum als activiteitenbegeleidster. Geweldig om met die mensen te kletsen en hun verhalen van vroeger aan te horen! En tussendoor koffie drinken en spelletjes doen Wat voor vacature heb je op gereageerd?
Hey Bruce!
Ja, onkruid vergaat niet he
Ja, onkruid vergaat niet he
Haha zo kun je het ook zien! Ga je nog wat leuks doen vanavond? Ik ben waarschijnlijk de hele avond hier te vinden. Vriend gaat volleyballen en ik ben moe en heb nergens zin in, dus ga dadelijk alleen ff een was ophangen (als we eindelijk gegeten hebben, 't is al half 8 ) en verder misschien wat piano studeren.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:ExpressoB schreef:Sjaantje schreef:Sorry, ik weet even niet meer waarvoor je fysio hebt?doet de leeftijd
Eet smakelijk!!
Wat voor vacature heb je op gereageerd?
Op het bezoeken van een bewoner die nauwelijks bezoek krijgt.
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: