DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Denk dat dat overal anders is. Bij mij krijg je soms ook toegangskaartjes om een rimpelsauriër ergens mee naartoe te nemen of het verzoek voor een x-bedrag een cadeautje te kopen en krijg je dat bedrag weer terug. En omdat het uitje had afgeslagen, je mocht naar een bejaardenconcert komen kijken kreeg ik opeens een cadeaukaartje met tegoed daarop voor een plantenwinkel
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb een jengelende peuter in de aanbieding. Interesse?
Alex- Ratel
Reva schreef:Graag! Ruilen voor mijn afwas?
Lijkt me een prima ruil! Neem jij je afwas mee naar mij of zal ik A. meenemen naar jou?
Alex- Ratel
Ik heb al tijdverdrijf gevonden. Ben aan het kijken wat ik aan wil vanavond. Wil per se mn nieuwe laaesjes aan, dus liefst een legging, maar de bovenkant ben ik nog aan het uitproberen
Gast- Gast
Ik stond vanochtend op de bus te wachten, reed er een auto voorbij waarvan de bestuurster ineens fanatiek begon te zwaaien. Daar heb ik zo'n hekel aan! Ik heb geen idee in wat voor auto mensen die ik ken rijden en ik herken mensen die in een auto zitten dus echt niet. Wordt ook vaak naar me getoeterd als ik op de ligfiets zit. Als ik in een jolige bui ben, zwaai ik wel terug, maar meestal niet omdat het heel vaak op de ligfiets ook geen bekenden zijn. Die vinden het gewoon leuk om te toeteren. Ben één keer bijna van m'n fiets afgedonderd omdat iemand het leuk vond om keihard te toeteren toen ie vlak naast me reed. Schrok me wezenloos...
Nou, bedankt voor het lezen van deze dagboekbijdrage
Nou, bedankt voor het lezen van deze dagboekbijdrage
Gast- Gast
Mooi gesproken, Bruce.
Ik lig ook alrijd bijna op de grond als iemand toetert. Zelf toeter ik standaard als ik niet in mijn eigen auto rijd. Bij mij zit de toeter niet op het stuur en daar leun ik dus blijkbaar op.
Ik lig ook alrijd bijna op de grond als iemand toetert. Zelf toeter ik standaard als ik niet in mijn eigen auto rijd. Bij mij zit de toeter niet op het stuur en daar leun ik dus blijkbaar op.
Gast- Gast
Haha ik zie het helemaal voor me: tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut *daar kwam Reva voorbij*.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb al tijdverdrijf gevonden. Ben aan het kijken wat ik aan wil vanavond. Wil per se mn nieuwe laaesjes aan, dus liefst een legging, maar de bovenkant ben ik nog aan het uitproberen
Ik wil meer foto's!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Zeg dat dan! Kon toch ook dat je met je armen midden over het stuur hingReva schreef:Ik bedoel met in- en uitstappen, idioot Ik heb geen cup G
Gast- Gast
Ik wil ook foto's!Erin schreef:Reva schreef:Ik heb al tijdverdrijf gevonden. Ben aan het kijken wat ik aan wil vanavond. Wil per se mn nieuwe laaesjes aan, dus liefst een legging, maar de bovenkant ben ik nog aan het uitproberen
Ik wil meer foto's!
Gast- Gast
Reva schreef:Ik bedoel met in- en uitstappen, idioot Ik heb geen cup G
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Mooi verhaal Bruce.
Ik werd net bedankt door iemand die langs ons fietste. Ik zou niet weten waarom. Zeker sarcasme
Ik werd net bedankt door iemand die langs ons fietste. Ik zou niet weten waarom. Zeker sarcasme
Gast- Gast
Bruce schreef:Zeg dat dan! Kon toch ook dat je met je armen midden over het stuur hingReva schreef:Ik bedoel met in- en uitstappen, idioot Ik heb geen cup G
Praktisch
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mooi verhaal Bruce.
Ik roep dan 'Was geen moeite, graag gedaan, zou t zo weer doen'
Alleen toen kreeg ik nog 'arrogante hoer' naar mn hoofd
Gast- Gast
Practische, zo zou ik je niet altijd omschrijvenReva schreef:Bruce schreef:Zeg dat dan! Kon toch ook dat je met je armen midden over het stuur hingReva schreef:Ik bedoel met in- en uitstappen, idioot Ik heb geen cup G
Praktisch
Gast- Gast
VriendelijkReva schreef:Smikkell schreef:Mooi verhaal Bruce.
Ik roep dan 'Was geen moeite, graag gedaan, zou t zo weer doen'
Alleen toen kreeg ik nog 'arrogante hoer' naar mn hoofd
Gast- Gast
Ik ook niet, eerder praktischSmikkell schreef:Practische, zo zou ik je niet altijd omschrijvenReva schreef:Bruce schreef:Zeg dat dan! Kon toch ook dat je met je armen midden over het stuur hingReva schreef:Ik bedoel met in- en uitstappen, idioot Ik heb geen cup G
Praktisch
Gast- Gast
Ik zit op de wc, maar mn vader belde dat ze er met paar minuten zijn. Kut! Heb nog geen bh aan
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: