DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Alex schreef:Smikkell schreef:Niemand kan daar meer overheen. Het is meteen stil.
Je bent zelf stil!er stonden geen reacties toen ik dit schreef
Whahaha. Ik heb aanstaan dat je ziet als er nog iets is gepost
Gast- Gast
Smikkell schreef:Alex schreef:Smikkell schreef:Niemand kan daar meer overheen. Het is meteen stil.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Verstuur net een mail, 2 tellen later word ik al gebeld;) Morgen meteen al op gesprek komen. Had gereageerd op een vrijwilligers vacature.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Maar ik ben wel echt gek op mijn familie, terwijl je hier leest hoe niet vanzelfsprekend dat toch regelmatig is. Ongewild of niet.
Gast- Gast
ja, ik ook. Maar mijn eigen reactie was de laatste. Dacht dat ik de pagina had vernieuwd. Niet dus.Reva schreef:Smikkell schreef:Alex schreef:Smikkell schreef:Niemand kan daar meer overheen. Het is meteen stil.
Whahaha. Ik heb aanstaan dat je ziet als er nog iets is gepost
Gast- Gast
Waarom op een vrijwilligers vacature?ExpressoB schreef:Verstuur net een mail, 2 tellen later word ik al gebeld;) Morgen meteen al op gesprek komen. Had gereageerd op een vrijwilligers vacature.
Gast- Gast
Zelda schreef:Waarom op een vrijwilligers vacature?ExpressoB schreef:Verstuur net een mail, 2 tellen later word ik al gebeld;) Morgen meteen al op gesprek komen. Had gereageerd op een vrijwilligers vacature.
+1. En wat voor functie is het?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
omdat ik wel wat wil doen en ik al een 0-uren contract heb..
Deze stichting heeft meerdere vacatures open staan, had in eerste instantie gereageerd op het bezoeken van een bewoner (bejaarde) die nauwelijks bezoek krijgt.
Deze stichting heeft meerdere vacatures open staan, had in eerste instantie gereageerd op het bezoeken van een bewoner (bejaarde) die nauwelijks bezoek krijgt.
Morgen maar ff babbelen daar. Kan hier bijv. mee beginnen.
Jij verbaast me niet meer.Reva schreef:Ow, leuk toch?
Doe ik ook! (Er is nog zoveel dat jullie niet weten ).
Gast- Gast
Ben benieuwd.ExpressoB schreef:Morgen maar ff babbelen daar. Kan hier bijv. mee beginnen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jij verbaast me niet meer.Reva schreef:Ow, leuk toch?
Doe ik ook! (Er is nog zoveel dat jullie niet weten ).
Nou zeg.
Ik breng altijd eerst wat komkommers naar de herten en dan loop ik naar het bejaardenhuis. Zonder komkommers, dat dan weer wel. Al wilde er wel een keertje eentje mee eenden voeren, rare en vooral erg grote eenden
Oké, oké..en de kazerne is daar
Gast- Gast
Wat doe jij dan precies Reva?!
Reva schreef:En Erin dr broer is hilarisch
Oh yeah!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik voer bejaarden komkommers en praat met de herten
Nee, het verschilt een beetje, meestal schuif ik gewoon aan in de gezelschapsruimte, vaak is het gewoon kletsen of even een blokje om, een enkeling haalt er wat post of weet ik veel bij of willen iets laten zien en meestal als ze in het ziekenhuis liggen hier ga ik even langs, mits ik ze aardig vind Met de meeste kan je echt onwijs lachen of hebben zij in ieder geval lol om iets wat ik zeg
Nee, het verschilt een beetje, meestal schuif ik gewoon aan in de gezelschapsruimte, vaak is het gewoon kletsen of even een blokje om, een enkeling haalt er wat post of weet ik veel bij of willen iets laten zien en meestal als ze in het ziekenhuis liggen hier ga ik even langs, mits ik ze aardig vind Met de meeste kan je echt onwijs lachen of hebben zij in ieder geval lol om iets wat ik zeg
Gast- Gast
Reva schreef:Ik voer bejaarden komkommers en praat met de geiten.
Hahaha.. heb lang in de thuiszorg in de huishouding gewerkt en daar kwam ik soms ook echt bij krengen..
Sta je dan ook ingeschreven bij een vrijwilligers centrale of iets?!
Ja. Soms krijg ik uitnodigingen om naar een vergadering ofzo te komen, nou nee bedankt
Gast- Gast
Reva schreef:Ja. Soms krijg ik uitnodigingen om naar een vergadering ofzo te komen, nou nee bedankt
Nee dat lijkt mij ook niks.
Er stond bij; onkostenvergoeding JA, wat houd dat in dan? Benzine ofzo?
Fietsmaatje gezocht voor op de duofiets, dat durf ik niet:P hahaha en zo sportief ben ik niet.
Maatje voor een ongeneeselijk ziek persoon, dat kan ik echt niet. Zouden jullie dat kunnen?
Denk dat dat overal anders is. Bij mij krijg je soms ook toegangskaartjes om een rimpelsauriër ergens mee naartoe te nemen of het verzoek voor een x-bedrag een cadeautje te kopen en krijg je dat bedrag weer terug. En omdat het uitje had afgeslagen, je mocht naar een bejaardenconcert komen kijken kreeg ik opeens een cadeaukaartje met tegoed daarop voor een plantenwinkel
Gast- Gast
Oke .. nou ja zie wel hoor. Stond bij kerstattentie en vrijwilligersfeest en onkostenvergoeding.
Moet zelf niet echt kosten gaan maken, want daar heb ik geen geld voor.
Moet zelf niet echt kosten gaan maken, want daar heb ik geen geld voor.
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: