DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Haha ik ook niet, maar Lily heeft daar wel een mooi figuurtje voorReva schreef:Idem. Maar dat zou ik met dertig graden ook niet doen.Bruce schreef:Idd. Ik zou er niet in bikini gaan liggen.Alex schreef:Lily schreef:vraagje, is 10 graden lekker strandweer of is dat behoorlijk fris?
Ligt eraan wat je aan hebt.
Gast- Gast
Erin schreef:Reva schreef:Hee spidermonkey.
Oh ik ga spontaan blozen! Zo erg!
De ondertiteling was wel een anti-climax.
Spin-aap
Gast- Gast
Bruce schreef:Haha ik ook niet, maar Lily heeft daar wel een mooi figuurtje voorReva schreef:Idem. Maar dat zou ik met dertig graden ook niet doen.Bruce schreef:Idd. Ik zou er niet in bikini gaan liggen.Alex schreef:Lily schreef:vraagje, is 10 graden lekker strandweer of is dat behoorlijk fris?
Ligt eraan wat je aan hebt.
Gast- Gast
Ik zag een foto van mezelf op het strand, in 2005. Platte buik ik kreeg gewoon heimwee naar m'n buik.
Hoi Erin!
Hoi Erin!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
nou, nu niet meer hoor
Nee maar wij gaan altijd naar het strand als het 18 graden + is. Maar ik bedoel meer of de wind dan niet koud is enzo. Want 10 graden hier is nog wel oke, maar weet niet hoe dat daar is. En of er wel strandtenten open zijn.
Nee maar wij gaan altijd naar het strand als het 18 graden + is. Maar ik bedoel meer of de wind dan niet koud is enzo. Want 10 graden hier is nog wel oke, maar weet niet hoe dat daar is. En of er wel strandtenten open zijn.
Gast- Gast
Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Hee spidermonkey.
Oh ik ga spontaan blozen! Zo erg!
De ondertiteling was wel een anti-climax.
Spin-aap
Like this?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Oh ja morgen half 9, net 5!
Erin- Ratel
Alex schreef:Ik zag een foto van mezelf op het strand, in 2005. Platte buik ik kreeg gewoon heimwee naar m'n buik.
Hoi Erin!
Nou open even je mapje foto's van Oreo. Verkeerde smiley, ik bedoelde deze:
Laatst aangepast door Reva op di 6 maa 2012 - 1:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ow en de grap van de dag: ik kan mijn jurk niet aan, want ik ben uit de rits gescheurd
Gast- Gast
AiReva schreef:Ow en de grap van de dag: ik kan mijn jurk niet aan, want ik ben uit de rits gescheurd
Gast- Gast
Reva schreef:Ow en de grap van de dag: ik kan mijn jurk niet aan, want ik ben uit de rits gescheurd
Omg !
Erin- Ratel
Reva schreef:Ow en de grap van de dag: ik kan mijn jurk niet aan, want ik ben uit de rits gescheurd
Oh nee! En nu?
Alex- Ratel
Erin schreef:Reva schreef:Ow en de grap van de dag: ik kan mijn jurk niet aan, want ik ben uit de rits gescheurd
Omg !
Ja ik kreeg hem niet uit, want mijn haar zat tussen de rits Dus toen zat de rits vast daarna en kreeg ik hem niet over mijn borsten KGGGGGGGGGT.
Gast- Gast
Gelukkig zit er een winkeltje in de straat met oude mannetjes achter naaimachines en slangenmuziek aan.
Gast- Gast
Je wil hem vrijdag aan, toch? Kun je 'm voor die tijd laten maken?
Alex- Ratel
Gefeliciteerd met je zus trouwens Ze is vandaag jarig, toch?
Alex- Ratel
Alex schreef:Je wil hem vrijdag aan, toch? Kun je 'm voor die tijd laten maken?
Ja, je kan eigenlijk alles dezelfde dag nog ophalen. Ik ben er ook weleens naar binnen gerend, terwijl ik mijn pantalon omhoog hield met twee handen of hij even snel de knoop erop wilde maken. Stond ik zonder broek aan te wachten achter een vunzig gordijntje
Gast- Gast
Alex schreef:Gefeliciteerd met je zus trouwens Ze is vandaag jarig, toch?
Ja! Thanks.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Je wil hem vrijdag aan, toch? Kun je 'm voor die tijd laten maken?
Ja, je kan eigenlijk alles dezelfde dag nog ophalen. Ik ben er ook weleens naar binnen gerend, terwijl ik mijn pantalon omhoog hield met twee handen of hij even snel de knoop erop wilde maken. Stond ik zonder broek aan te wachten achter een vunzig gordijntje
Bwhahahahaha! Dwaas!
Alex- Ratel
En hoe is je zus eronder?
Alex- Ratel
Alex schreef:En hoe is je zus eronder?
Gisteravond wilde ze zichzelf verhangen (wel op mijn verzoek met wat slingers erbij dan). Nu is ze geloof ik gekalmeerd en richting sauna en kapper. Ik zei haar al dat je echt niet meteen een kort haar kapsel hoeft te laten aanmeten... Maar toen zei ze 'Wil je dat ik vanavond in je sushi nies?!'
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:En hoe is je zus eronder?
Gisteravond wilde ze zichzelf verhangen (wel op mijn verzoek met wat slingers erbij dan). Nu is ze geloof ik gekalmeerd en richting sauna en kapper. Ik zei haar al dat je echt niet meteen een kort haar kapsel hoeft te laten aanmeten... Maar toen zei ze 'Wil je dat ik vanavond in je sushi nies?!'
Whahahahaha! Hilarisch!
Erin- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: