DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Inderdaad. Goed dat je dat ook zo ziet. Je ziet echt verschil bij de kleuters bij kinderen die naar psz o.i.d. zijn geweest. Ze komen over het algemeen beter mee, zijn sneller gewend en makkelijker in omgang en de kleine dingen die verwacht wordenZelda schreef:M. is nooit naar een kinderdagverblijf o.i.d geweest in verband met sommige zaken, daarom vind ik het wel belangrijk dat hij naar een peuterspeelzaal gaat zodat hij in ieder geval wel in contact komt met leeftijdsgenootjes. Ook als voorbereiding op de basisschool.
Gast- Gast
Klopt inderdaad, ik zie er eigenlijk alleen maar voordelen in. Het lijkt mij niet goed als een kind tot z'n 4e thuis/bij oma wordt gehouden eerlijk gezegd.Smikkell schreef:Inderdaad. Goed dat je dat ook zo ziet. Je ziet echt verschil bij de kleuters bij kinderen die naar psz o.i.d. zijn geweest. Ze komen over het algemeen beter mee, zijn sneller gewend en makkelijker in omgang en de kleine dingen die verwacht wordenZelda schreef:M. is nooit naar een kinderdagverblijf o.i.d geweest in verband met sommige zaken, daarom vind ik het wel belangrijk dat hij naar een peuterspeelzaal gaat zodat hij in ieder geval wel in contact komt met leeftijdsgenootjes. Ook als voorbereiding op de basisschool.
Gast- Gast
Ik moet echt gaan stofzuigen en dingen doen
Ga straks mijn pakketje van Wehkamp ophalen
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik moet echt gaan stofzuigen en dingen doen
Wel ff posten wat je hebt besteld;)
Pfff kwam half 1 pas uit bed zetten.. moet nog ff goed wakker worden dus.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Deze http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=1A1&ArtikelNummer=425885&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=brooker%20jurk&Nao=7&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid
Gast- Gast
Dat kan ik ga 'm passen en als ie mooi is dan hou ik het jurkje.Lily schreef:als ik eerlijk ben vind ik `m niet zo
Gast- Gast
De rode dus? Je moet wel tieten hebben voor dit jurkje haha. Denk dat je dit jurkje echt aan moet zien en in verschillende kleuren.
Wie wilde er ook alweer een balance board voor de Wii? Staat et nu eentje in V&A
Gast- Gast
Neuh ik denk niet dat je veel tieten hoeft te hebben voor dit jurkje eigenlijk...maar ach we zien wel, als ie niet mooi staat dan is het zo weer terug gestuurd.
Gast- Gast
Wehkamp geen maat 34?
ExpressoB schreef:De rode dus? Je moet wel tieten hebben voor dit jurkje haha. Denk dat je dit jurkje echt aan moet zien en in verschillende kleuren.
Het model is aardig plat
Gast- Gast
Reva schreef:ExpressoB schreef:De rode dus? Je moet wel tieten hebben voor dit jurkje haha. Denk dat je dit jurkje echt aan moet zien en in verschillende kleuren.
Het model is aardig plat
Het is toch gevormd bij de borsten, dan moet je wel vulling hebben om het mooier uit te laten komen. Ik heb heel vaak dat probleem dat het bij mij niet mooi ziet.
Gaaf jurkje!Zelda schreef:Deze http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=1A1&ArtikelNummer=425885&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=brooker%20jurk&Nao=7&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid
Gast- Gast
Lily schreef:vraagje, is 10 graden lekker strandweer of is dat behoorlijk fris?
Ligt eraan wat je aan hebt.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Idd. Ik zou er niet in bikini gaan liggen.Alex schreef:Lily schreef:vraagje, is 10 graden lekker strandweer of is dat behoorlijk fris?
Gast- Gast
Idem. Maar dat zou ik met dertig graden ook niet doen.Bruce schreef:Idd. Ik zou er niet in bikini gaan liggen.Alex schreef:Lily schreef:vraagje, is 10 graden lekker strandweer of is dat behoorlijk fris?
Gast- Gast
Hello!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Reva schreef:Hee spidermonkey.
Oh ik ga spontaan blozen! Zo erg!
Erin- Ratel