DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
ik snap je post niet helemaal maar waarschijnlijk lees ik niet goed. Mijn schoonzus betaald voor 2 halve dagen per maand 60-70 euro.
Gast- Gast
Is dit een serieuze vraag? Ik zou het niet overleven op alleen een bak aardbeien (dadelijk struikelt iedereen hier in het café over een dode in plaats van een slapende dagcafébezoeker )Lily schreef:hmm wat zal ik eten als lunch, noodles of een bak aarbeien.
Gast- Gast
haha ja aan de noodles heb ik waarschijnlijk niet genoeg maar die aarbeien ja dat vult wel. Het worden de aarbeien
Gast- Gast
Ik lunch met een kroketbroodje. Hij riep me toen ik voorbij de bakker kroop als pakketezel
Gast- Gast
want?Lily schreef: maar ik denk dat het voor mij niet interessant is om mijn kind naar een psz te doen.
Gast- Gast
Lijkt me beide geen lunch. Helemaal niet voor iemand die zwanger is.Bruce schreef:Is dit een serieuze vraag? Ik zou het niet overleven op alleen een bak aardbeien (dadelijk struikelt iedereen hier in het café over een dode in plaats van een slapende dagcafébezoeker )Lily schreef:hmm wat zal ik eten als lunch, noodles of een bak aarbeien.
Gast- Gast
Idem. Lily heeft het over dat het voor haar niet interessant is. Maar een psz doe je voor je kind en niet voor jezelf of als vorm van oppas.Reva schreef:Ik distantieer me alvast even ik ben ontzettend pro psz
Gast- Gast
Bruce schreef:Is dit een serieuze vraag? Ik zou het niet overleven op alleen een bak aardbeien (dadelijk struikelt iedereen hier in het café over een dode in plaats van eenLily schreef:hmm wat zal ik eten als lunch, noodles of een bak aarbeien.slapendewerkende dagcafébezoeker )
Gast- Gast
Nee maar als je dan toch moet kiezen, dan zou ik eerder voor de noodles gaan omdat ik het daar iets langer op volhoud.Smikkell schreef:Lijkt me beide geen lunch. Helemaal niet voor iemand die zwanger is.Bruce schreef:Is dit een serieuze vraag? Ik zou het niet overleven op alleen een bak aardbeien (dadelijk struikelt iedereen hier in het café over een dode in plaats van een slapende dagcafébezoeker )Lily schreef:hmm wat zal ik eten als lunch, noodles of een bak aarbeien.
Gast- Gast
omdat de psz hier maar 2 halve dagen in de week open is. Bovendien vind ik 60 euro best wel een hoop geld voor 2 halve dagen in de maand. Dan vind ik het voor mij niet interessant om `m daar heen te brengen.
Gast- Gast
Psz lijkt mij ook heel belangrijk voor een kindje. Het zal best wat geld kosten, maar dat weet je van tevoren.
Mensen die ik ken zijn bewust zwanger geworden en beginnen zich nu pas te oriënteren op de kosten van eventueel kinderopvang plus minder inkomsten door minder werken en beginnen er achter te komen dat het wel heel erg krap gaat worden met hun budget. Dat snap ik dus niet. Mijn vriend en ik willen heel graag kinderen, maar wachten bewust nog even omdat we weten dat we het ons nu maar met heel veel moeite kunnen permitteren om minder te gaan werken.
Mensen die ik ken zijn bewust zwanger geworden en beginnen zich nu pas te oriënteren op de kosten van eventueel kinderopvang plus minder inkomsten door minder werken en beginnen er achter te komen dat het wel heel erg krap gaat worden met hun budget. Dat snap ik dus niet. Mijn vriend en ik willen heel graag kinderen, maar wachten bewust nog even omdat we weten dat we het ons nu maar met heel veel moeite kunnen permitteren om minder te gaan werken.
Gast- Gast
60 euro voor twee ochtenden in de maand is echt onzin, geloof ik niet en klopt niet. Waarschijnlijk gaat dat kindje maar twee keer per maand, terwijl het wel twee keer per week kan of heb jij het verkeerd begrepen. Wat me totaal niet zou verbazen overigens.
En verder laat ik het even, want ik vind je met een aantal dingen rond je kindje erg bekrompen en dat stoort me, maar dat is uiteraard je goed rechten niet mijn zaak.
En verder laat ik het even, want ik vind je met een aantal dingen rond je kindje erg bekrompen en dat stoort me, maar dat is uiteraard je goed rechten niet mijn zaak.
Gast- Gast
hier in het dorp niet nee, waar ik woon is maar een klein dorpje met een basisschool en nog net een PSZ maar misschien is die wel dicht tegen de tijd dat die van ons 2 en half is.
Maar zo denk ik er nu over het kan zijn dat ik er over een paar jaar anders over denk en dat ie dan toch naar de psz gaat.
En tja dat het allemaal duur word wisten wij ook van tevoren. Maar als wij moeten wachten tot we genoeg geld hadden voor het schoolgeld e.d. dan hadden we niet aan kinderen moeten beginnen. Heel breed hebben wij het ook niet en zullen nu maandelijks echt moeten gaan sparen voor het schoolgeld enzo.
Maar zo denk ik er nu over het kan zijn dat ik er over een paar jaar anders over denk en dat ie dan toch naar de psz gaat.
En tja dat het allemaal duur word wisten wij ook van tevoren. Maar als wij moeten wachten tot we genoeg geld hadden voor het schoolgeld e.d. dan hadden we niet aan kinderen moeten beginnen. Heel breed hebben wij het ook niet en zullen nu maandelijks echt moeten gaan sparen voor het schoolgeld enzo.
Gast- Gast
M. is nooit naar een kinderdagverblijf o.i.d geweest in verband met sommige zaken, daarom vind ik het wel belangrijk dat hij naar een peuterspeelzaal gaat zodat hij in ieder geval wel in contact komt met leeftijdsgenootjes. Ook als voorbereiding op de basisschool.
Gast- Gast
Hier kost PSZ €60,- per maand voor twee ochtenden in de week. Ik kan me niet voorstellen dat je dat moet betalen als je kind twee keer per maand naar de PSZ gaat. Misschien moet je je iets beter laten informeren, Lily. Heb je de oppaskwestie met je (schoon)ouders al opgelost/besproken met J.?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Nou J reageert momenteel niet geweldig als ik iets ter sprake wil brengen. Ik wil best ergens een discussie over starten maar dan kapt hij het af van ik wil geen discussie punt. Maar het is zo dat als T er is dat er niet gerookt wordt binnen (dat wist ik dus niet, was me ook niet opgevallen) En m`n schoonzusje had al aangeboden dat zei eventueel ook wel eens op wil passen en daar roken ze ook buiten.
En ik ga het nog eens navragen bij m`n schoonzusje maar ik meende dat T 2 keer per maand gaat. (heb zojuist gesmst)
En ik ga het nog eens navragen bij m`n schoonzusje maar ik meende dat T 2 keer per maand gaat. (heb zojuist gesmst)
Gast- Gast
ow ja daar begin ik mee en dan zie ik zijn gezicht al betrekken van daar wil ik het niet over hebben. En dan begin ik er toch over en dan gaat het van hier wil ik het nu niet over hebben of nee schuddend laat maar (van hou er over op)
Gisteren ook weer omdat ik erover begon dat ik had gekeken voor een andere auto. Ach we zijn beiden nu niet de gezelligste thuis geloof ik
Gisteren ook weer omdat ik erover begon dat ik had gekeken voor een andere auto. Ach we zijn beiden nu niet de gezelligste thuis geloof ik
Gast- Gast
Nou dat wordt lekker dan als die baby er dadelijk is. Ik vind het maar naar dat hij zomaar de discussie afkapt en jou niet eens aan wil horen.
Gast- Gast
ow en hij wil me opzich wel aanhoren maar vervolgens maaktie zijn standpunt duidelijk en dat is het. Kan zich niet inleven/voorstellen in mijn standpunt. Misschien dat dat straks minder wordt. (hoop het anders wordt het inderdaad nog wat)
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: