Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:30

*

Laatst aangepast door Zelda op di 6 maa 2012 - 0:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:34

en je eens een keer voor te stellen bij wat ouders ofzo? Dan heb je al een eerste contact gelegd, of eens een speelafspraak maken voor M? (hoewel die stap misschien nog wel erg groot is)

En ja T gaat 2 ochtenden in de maand naar de psz en ze moeten iets in de 60 euro betalen. Ik zat echt van :shock: en nu issie ziek dus kon ie gisteren niet gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:35

Lily schreef:en je eens een keer voor te stellen bij wat ouders ofzo? Dan heb je al een eerste contact gelegd, of eens een speelafspraak maken voor M? (hoewel die stap misschien nog wel erg groot is)

En ja T gaat 2 ochtenden in de maand naar de psz en ze moeten iets in de 60 euro betalen. Ik zat echt van :shock: en nu issie ziek dus kon ie gisteren niet gaan.
Ja 60 euro is best veel voor 2 ochtenden. Ik geloof dat wij iets van 30 euro betalen maar ik weet het niet zeker.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:37

achja dat is een zorg die we over een paar jaar pas hebben. Hoewel dan waarschijnlijk de psz hier er niet meer is. En 30 euro valt nog mee.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:43

Zelda, zijn er wel ouders bij waarmee je wel contact zou willen? Sta je wel open voor een praatje? Lijkt me ook moeilijk om iemand erbij te betrekken die een gesloten houding heeft of op één andere plek gaat staan. Maar geen idee of jij dat doet hoor. De hele basisschooltijd horen het schoolplein en de ouders erbij.

Wel stom. Want veel ouders voelen dit, zeker in het begin en bij het eerste kind. Toch zijn er weinig ouders die de nieuwe ouders erbij betrekken wanneer ze zelf hun plekje hebben gevonden.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:45

misschien dat het ook scheelt dat je in een grote stad woont zelda? Denk dat mensen daar al snel wat afstandelijker zijn en naar mensen toe trekken die ze kennen. Kijk hier in het dorp kent iedereen elkaar en dat spreekt ook wat makkelijker aan. Er is eigenlijk altijd wel iemand die je kent. En zo leer je dan weer nieuwe ouders kennen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:45

*

Laatst aangepast door Zelda op di 6 maa 2012 - 0:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:47

En ik moet het gewoon een kans geven, dat weet ik wel. Ik ga in het vervolg proberen om nog wat socialer te zijn en meer zelfvertrouwen te kweken.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:50

Thanks, dames Very Happy

Lastig, Zelda! Je opgelaten of nu naar voelen is echt niet nodig. Schoolpleinen en dergelijke zijn het psychologisch gezien echt waard om op af te studeren. Heel ingewikkelde cultuur opzich :P

Lily, het is meestal rond de 60-65euro per maand, voor 2 à 3 dagdelen, of je kindje nou ziek is of niet.

Laatst aangepast door Reva op ma 5 maa 2012 - 23:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:52

Smikkell schreef:Zelda, zijn er wel ouders bij waarmee je wel contact zou willen? Sta je wel open voor een praatje? Lijkt me ook moeilijk om iemand erbij te betrekken die een gesloten houding heeft of op één andere plek gaat staan. Maar geen idee of jij dat doet hoor. De hele basisschooltijd horen het schoolplein en de ouders erbij.

Wel stom. Want veel ouders voelen dit, zeker in het begin en bij het eerste kind. Toch zijn er weinig ouders die de nieuwe ouders erbij betrekken wanneer ze zelf hun plekje hebben gevonden.

Klopt! Al meng ik me altijd gewoon in gesprekken laughcry En als ze je dan gedag gaan zeggen bij het arriveren op schoolplein ben je ontgroend nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:52

Tafel vol met kinderen, warme choco en Herman de vriendschapscake I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:53

Ben je Herman zelf gestart?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:54

Reva schreef:Ben je Herman zelf gestart?
Hij komt iig niet van mij angel

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:55

zelda, gewoon proberen wat mensen aan te spreken. Dan heb je het wel geprobeert en mochten die ouders geen interesse o.i.d. tonen dan heb je het wel geprobeert. En zie je die leuke moeder niet meer? Anders nogmaals haar nummer vragen?

reva, ik snap dat je moet betalen als je kind toch ziek o.i.d. is maar ik vond 60-70 zo`n groot bedrag voor die paar uur die je kind daar zit.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:57

Lily schreef:zelda, gewoon proberen wat mensen aan te spreken. Dan heb je het wel geprobeert en mochten die ouders geen interesse o.i.d. tonen dan heb je het wel geprobeert. En zie je die leuke moeder niet meer? Anders nogmaals haar nummer vragen?

reva, ik snap dat je moet betalen als je kind toch ziek o.i.d. is maar ik vond 60-70 zo`n groot bedrag voor die paar uur die je kind daar zit.

Een oppas is duurder nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:58

Reva schreef:
Smikkell schreef:Zelda, zijn er wel ouders bij waarmee je wel contact zou willen? Sta je wel open voor een praatje? Lijkt me ook moeilijk om iemand erbij te betrekken die een gesloten houding heeft of op één andere plek gaat staan. Maar geen idee of jij dat doet hoor. De hele basisschooltijd horen het schoolplein en de ouders erbij.

Klopt! Al meng ik me altijd gewoon in gesprekken laughcry En als ze je dan gedag gaan zeggen bij het arriveren op schoolplein ben je ontgroend nerd
Eens. Inmiddels ken ik meer mensen op het schoolplein dan de gemiddelde ouder. Moet wel zeggen dat ik de zorgen of andere mij één goede ouder vinden natuurlijk niet heb.

Wat Reva zegt; schoolpleinen zijn een bijzonder fenomeen. Wil daar graag eens over schrijven.

Lastig als de andere partij juist zo gesloten is. Nieuwe kansen, straks als hij.naar de basisschool gaat

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:59

Bruce schreef:
Reva schreef:Ben je Herman zelf gestart?
Hij komt iig niet van mij angel
Herman gaat hier momenteel rond.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 0:00

dat weet ik niet reva :P Hier is de psz van half 9 tot half 12 (als ik het goed heb) dus ongeveer een tientje per uur. Daar heb ik wel een oppas voor (als opa en oma, tantes niet zouden kunnen)

Gast
Gast

Bericht  Alex di 6 maa 2012 - 0:00

Komt er binnenkort een Herman-doorstuur-actie nu Bungel er niet meer is? DagCafé - Pagina 24 827601
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Alex di 6 maa 2012 - 0:01

Suus schreef:En vanaf wanneer mag jij weer beginnen met hardlopen, Alex?

Ik weet nog niet precies, ik ga binnenkort eens informeren bij mijn therapeut. Hopelijk vanaf april!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 0:02

Lily schreef:dat weet ik niet reva :P Hier is de psz van half 9 tot half 12 (als ik het goed heb) dus ongeveer een tientje per uur. Daar heb ik wel een oppas voor (als opa en oma, tantes niet zouden kunnen)
Dat kost één oppas ook, toch? Okee, ouders tellen niet mee. Daarnaast wordt er ook wel wat.met je kind gedaan voor dat geld en is het in handen van iemand met diploma.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 0:02

Alex schreef:Komt er binnenkort een Herman-doorstuur-actie nu Bungel er niet meer is? DagCafé - Pagina 24 827601

Ik stel iets zonder postzegels voor.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 0:04

Alex schreef:Komt er binnenkort een Herman-doorstuur-actie nu Bungel er niet meer is? DagCafé - Pagina 24 827601
Twee adressen voor rotte cake Twisted Evil verzendkosten neem ik voor lief.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 0:04

nou degene hier hebben geen diploma geloof ik, dat zijn ouders van kinderen die `t doen. En ja ik mag toch hopen dat je voor een tientje per uur een oppas hebt :P
En dat er iets met je kind gedaan wordt dat klopt, maar ik denk dat het voor mij niet interessant is om mijn kind naar een psz te doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 0:05

Lily schreef:dat weet ik niet reva :P Hier is de psz van half 9 tot half 12 (als ik het goed heb) dus ongeveer een tientje per uur. Daar heb ik wel een oppas voor (als opa en oma, tantes niet zouden kunnen)

De vergelijking was opzich meer een grapje, want het is natuurlijk geen oppas, maar je kindje is dat meestal gemiddeld vijf uur per week, twee dagdelen. Dat keer viert of vijf weken in een maand komt al op 20 à 25 uur. Dat is verre van een tientje per uur.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: