DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Ik gooi die kastjes zo allemaal van balkon.Erin schreef:Smikkell schreef:Ik zoek afleiding. Is die hier?
Oh ja hoor waar wil je het over hebben? Welke kast een make over gaat krijgen?
Nee, zonde!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Fail.Zusje schreef:B. is gewoon anders. Hij heeft me wel dingen verteld en ik begrijp het ook wel. Hem treft weinig blaam, hij is altijd eerlijk geweest en heeft mij nooit valse hoop gegeven. Ik ben ook nooit op hem blijven wachten en hij heeft me ook nooit laten wachten. Zolang ik niemand anders heb zal hij altijd welkom zijn.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Fail.Zusje schreef:B. is gewoon anders. Hij heeft me wel dingen verteld en ik begrijp het ook wel. Hem treft weinig blaam, hij is altijd eerlijk geweest en heeft mij nooit valse hoop gegeven. Ik ben ook nooit op hem blijven wachten en hij heeft me ook nooit laten wachten. Zolang ik niemand anders heb zal hij altijd welkom zijn.
?? Ben ik iets vergeten?
Gast- Gast
Hey Zelda!
Erin- Ratel
Ongevraagd extra drugs...Zusje schreef:Smikkell schreef:Fail.Zusje schreef:B. is gewoon anders. Hij heeft me wel dingen verteld en ik begrijp het ook wel. Hem treft weinig blaam, hij is altijd eerlijk geweest en heeft mij nooit valse hoop gegeven. Ik ben ook nooit op hem blijven wachten en hij heeft me ook nooit laten wachten. Zolang ik niemand anders heb zal hij altijd welkom zijn.
?? Ben ik iets vergeten?
Gast- Gast
Daar heeft hij zijn excuses voor aangeboden. Buiten dat was het ws net zo min slim van mij om hem ook te laten nemen als ik wilde dat hij op mij zou passen... Maar goed...
Gast- Gast
Ten minste 1737 scholen gaan dinsdag(morgen 6-3) dicht omdat het personeel staakt tegen de aangekondigde bezuinigingen in het passend onderwijs. Personeelsleden van ruim 3000 scholen in het basis- en voortgezet.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Ten minste 1737 scholen gaan dinsdag(morgen 6-3) dicht omdat het personeel staakt tegen de aangekondigde bezuinigingen in het passend onderwijs. Personeelsleden van ruim 3000 scholen in het basis- en voortgezet.
Bedankt, Jan de Hoop. Komt nu het weer?
Gast- Gast
Reva schreef:ExpressoB schreef:Ten minste 1737 scholen gaan dinsdag(morgen 6-3) dicht omdat het personeel staakt tegen de aangekondigde bezuinigingen in het passend onderwijs. Personeelsleden van ruim 3000 scholen in het basis- en voortgezet.
Bedankt, Jan de Hoop. Komt nu het weer?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Bewolkt en in het uiterste zuiden eerst nog (mot)regen. Morgen droog en vooral in de noordelijke helft perioden met zon.
Gast- Gast
June schreef:Bewolkt en in het uiterste zuiden eerst nog (mot)regen. Morgen droog en vooral in de noordelijke helft perioden met zon.
Bedankt
June schreef:Bewolkt en in het uiterste zuiden eerst nog (mot)regen. Morgen droog en vooral in de noordelijke helft perioden met zon.
Erin- Ratel
Slaap lekker lieve pc-buiskinderen...
Ik ga lekker slapen, heb wat in te halen en toch niks boeiends meer vanavond... Zal wel weer erg vroeg wakker zijn dan maar dat zien we dan wel weer...
Ik ga lekker slapen, heb wat in te halen en toch niks boeiends meer vanavond... Zal wel weer erg vroeg wakker zijn dan maar dat zien we dan wel weer...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat een rust.
Zeker... heerlijk
Reva schreef:Ik wil tostiiiiii!
Heb ik niet voor je in de aanbieding.
ExpressoB schreef:Reva schreef:Ik wil tostiiiiii!
Ik hoef niet per se een aanbieding hoor.
Gast- Gast
Gast- Gast
Reva schreef:ExpressoB schreef:Reva schreef:Ik wil tostiiiiii!
Ik heb geen brood en geen kaas in huis.
Karige tosti..ExpressoB schreef:Reva schreef:ExpressoB schreef:Reva schreef:Ik wil tostiiiiii!
Ik heb geen brood en geen kaas in huis.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: