DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
ExpressoB schreef:Maura schreef:ExpressoB schreef:Maura schreef:Lontje afknippen wil meestal wel helpen. Helpt het dan niet, dan is het gewoon een kutkaars.
Oke, bedankt .. hahaha zou het:P Ze ruiken zo lekker!
Kaneel/appel is sowieso lekker. Hij hoort nu nog even op te branden, want straks kan het natuurlijk niet meer. Kaneel/Appel doet me toch vooral denken aan de winter.(Oef, Appel/Kaneel vla)Heb je die van Brise? Want die doet het toch normaal gesproken wel goed. I kaarsen! Ik heb mullberry momenteel en mijn huis die lekker ruikt!
Maakt mij niet uit of het bij de winter 'hoort'. Ja klopt, deze is van Brise.
Heb hem uitgeblazen, zal als die helemaal hard is, het lontje heel klein stukje afknippen. Heel die rand is zwart geworden.
Ik had die van Brise altijd en dan met de thema Love. Echt heerlijk. Je hoeft hem in principe niet uit te blazen, gewoon even met de schaar het lontje, terwijl hij brandt, afknippen/minimaliseren.
Gast- Gast
Ik ben lekker op de bank geploft met een pot thee en de kaarsjes aan. Ik word zo blij van de teksten op de theezakjes van AH sneu.
Gast- Gast
Reva schreef:Wat jammer van je avondje, Zusje!
Ach, het is maandagavond, ik had sowieso geen plannen want ik ben de hele week al druk. Maar ik had een beetje een rotdag dus had wel fijn geweest. Nu heb ik voor niks mijn huis snel opgeruimd, gedouched, make up gedaan, eten gekocht... Dat is gewoon jammer. Ik plof ook lekker op de bank, heb spierpijn; geen idee waarvan.
Gast- Gast
Een opgeruimd huis is ook zonder bezoek fijn. Vervelend dat zo'n rotdag is . Al die stomme mannen van jou, ik snap niet dat ze niet voor de deur staan te vechten voor een etentje in jouw schone huis.
Gast- Gast
Yogi Tea heeft ook altijd spreuken en de groene thee is heel lekker (drink ik altijd op de universiteit).
Gast- Gast
Heej meiden
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Reva schreef:June schreef:Reva schreef:YogitheeTea ken ik niet
Stuur me je adres.
Heeft whatsapp vertraging of mijn inbox hier?
Gast- Gast
Ik heb toevallig wel een postduifje gekocht bij de Wereldwinkel, met een opgerold briefje in zijn smoeltje. Daar moet je iets opschrijven en weer oprollen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zoek afleiding. Is die hier?
Ik zoek de anti-negeer knop... Niet naar jou bedoelt overigens hoor... Dus mocht je afleiding hier vinden, vraag of hij die knop weet te vinden? Alvast bedankt.
Gast- Gast
Kom maar richting mijn vader, genoeg rommel uit te zoeken op mijn kamer! Nog leuk ook. Liefdesbrief van mijn student uit Ecuador .
Gast- Gast
Whaha, ja ik trok het even niet om op te nemen. Maar vind het wel lief dat je belt. Vond het gesprek van gister ook wel fijn.Zusje schreef:Smikkell schreef:Ik zoek afleiding. Is die hier?
Ik zoek de anti-negeer knop... Niet naar jou bedoelt overigens hoor... Dus mocht je afleiding hier vinden, vraag of hij die knop weet te vinden? Alvast bedankt.
B. heeft gewoon een paar hoeken nodig, of hij moet met een heel goede verklaring komen.
Gast- Gast
W's zijn leuk , die moet je niet slaan. Vraag maar aan Merai. Bovendien en ik dat Zusje en Sweety het daar ook mee eens zijn.
Gast- Gast
Smikk hoe is het gegaan met die dingen die je op de planning had?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Geen uitzonderingen. Allemaal een pot nat.June schreef:W's zijn leuk , die moet je niet slaan. Vraag maar aan Merai. Bovendien en ik dat Zusje en Sweety het daar ook mee eens zijn.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zoek afleiding. Is die hier?
Oh ja hoor waar wil je het over hebben? Welke kast een make over gaat krijgen?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik gooi die kastjes zo allemaal van balkon.Erin schreef:Smikkell schreef:Ik zoek afleiding. Is die hier?
Oh ja hoor waar wil je het over hebben? Welke kast een make over gaat krijgen?
Gast- Gast
B. is gewoon anders. Hij heeft me wel dingen verteld en ik begrijp het ook wel. Hem treft weinig blaam, hij is altijd eerlijk geweest en heeft mij nooit valse hoop gegeven. Ik ben ook nooit op hem blijven wachten en hij heeft me ook nooit laten wachten. Zolang ik niemand anders heb zal hij altijd welkom zijn.
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: