DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Het zou pas lullig zijn als ik zou zeggen: Ga eens douchen en scheer je, dan ben je er ook.Reva schreef:Stofzuiger schreef:Knip je haar en verwijder je make up, dan ben je er al.Reva schreef:June schreef:Oooh die van Rituals
En hij is zo lekker. Maar ik moet nog 3,7 kilo voordat ik er eentje mag kopen
En bedankt
Zonder make up zit ik ook op mijn streefgewicht denk ik
Gast- Gast
Ik heb zojuist mijn laptop meegegeven aan mijn zwager omdat hij gaat kijken of hij nog te maken is. Al mijn foto's schoolwerk, prive zaken en AL MIJN THERAPIE BESTANDEN. Ik wil heel hard huilen..
De andere optie was geen laptop en al mijn bestanden kwijt...
Zo eng dat een ander bij mijn info kan!
De andere optie was geen laptop en al mijn bestanden kwijt...
Zo eng dat een ander bij mijn info kan!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Het zou pas lullig zijn als ik zou zeggen: Ga eens douchen en scheer je, dan ben je er ook.Reva schreef:Stofzuiger schreef:Knip je haar en verwijder je make up, dan ben je er al.Reva schreef:June schreef:Oooh die van Rituals
En bedankt
Er valt momenteel niks te scheren, zelfbenoemde tut
Gast- Gast
Oh, wat rot Smik!
Daarom heb ik mijn oude laptop ook volledig in puin geslagen, niemand kan er nu iets mee...
Daarom heb ik mijn oude laptop ook volledig in puin geslagen, niemand kan er nu iets mee...
Gast- Gast
Lekker vriendelijk weer Reva...Reva schreef:Stofzuiger schreef:Het zou pas lullig zijn als ik zou zeggen: Ga eens douchen en scheer je, dan ben je er ook.Reva schreef:Stofzuiger schreef:Knip je haar en verwijder je make up, dan ben je er al.Reva schreef:June schreef:Oooh die van Rituals
En bedankt
Er valt momenteel niks te scheren, trut
Gast- Gast
En door Smikkell heb ik vanmorgen ook mijn poststapeltje erbij gepakt, met tegenzin..en alles open gemaakt en overgemaakt of ingevuld Jeej, happy.
Gast- Gast
Ik zou zelf toch wel graag mijn bestanden willen hebben. Dus het was het een of het ander.Stofzuiger schreef:Oh, wat rot Smik!
Mocht hij niet gemaakt kunnen worden hoef ik iig niet meer na te denken over wel of niet mijn afstudeeropdracht afmaken. Die optie is er dan niet meer. En als hij mijn bestanden wel ziet, dan kan ik altijd nog dood.
Gast- Gast
Reva schreef:En door Smikkell heb ik vanmorgen ook mijn poststapeltje erbij gepakt, met tegenzin..en alles open gemaakt en overgemaakt of ingevuld Jeej, happy.
Ik lig de komende tijd vol angst voor die brievenbus te wachten op post van het UWV
Gast- Gast
Ik moet eigenlijk nog een pakket naar het DHL-punt brengen, maar ik heb geen zin om een broek aan te trekken. Zonder is geen optie.
Gast- Gast
Reva schreef:En door Smikkell heb ik vanmorgen ook mijn poststapeltje erbij gepakt, met tegenzin..en alles open gemaakt en overgemaakt of ingevuld Jeej, happy.
Gast- Gast
Zonder zou ik inderdaad niet als optie zien. Ik loop serieus al 1,5 week in joggingbroek.Reva schreef:Ik moet eigenlijk nog een pakket naar het DHL-punt brengen, maar ik heb geen zin om een broek aan te trekken. Zonder is geen optie.
Gast- Gast
Dan gewoon een rokje?Reva schreef:Ik moet eigenlijk nog een pakket naar het DHL-punt brengen, maar ik heb geen zin om een broek aan te trekken. Zonder is geen optie.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Reva schreef:En door Smikkell heb ik vanmorgen ook mijn poststapeltje erbij gepakt, met tegenzin..en alles open gemaakt en overgemaakt of ingevuld Jeej, happy.
Ik lig de komende tijd vol angst voor die brievenbus te wachten op post van het UWV
Ik krijg ook vast nog post van die idioot mbt zijn autoschade. Mijn vader heeft mij verzocht het ongeopend aan hem te geven, omdat ik anders weer twee dagen huil, maar ik kan het toch niet laten vrees ik
Gast- Gast
O nee, met dat soort post ga ik onderaan te trap zitten om het te lezen, ik moet de inhoud weten voor ik naar boven loopReva schreef:Stofzuiger schreef:Reva schreef:En door Smikkell heb ik vanmorgen ook mijn poststapeltje erbij gepakt, met tegenzin..en alles open gemaakt en overgemaakt of ingevuld Jeej, happy.
Ik krijg ook vast nog post van die idioot mbt zijn autoschade. Mijn vader heeft mij verzocht het ongeopend aan hem te geven, omdat ik anders weer twee dagen huil, maar ik kan het toch niet laten vrees ik
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:En door Smikkell heb ik vanmorgen ook mijn poststapeltje erbij gepakt, met tegenzin..en alles open gemaakt en overgemaakt of ingevuld Jeej, happy.
Maar twee aanmaningen Waarvan eentje al betaald, elkaar gekruisd denk ik en de ander idd gewoon te laat.
Gast- Gast
En als het niet bevalt dan gooi je het via de brievenbus weer naar buiten?Stofzuiger schreef:O nee, met dat soort post ga ik onderaan te trap zitten om het te lezen, ik moet de inhoud weten voor ik naar boven loopReva schreef:Stofzuiger schreef:Reva schreef:En door Smikkell heb ik vanmorgen ook mijn poststapeltje erbij gepakt, met tegenzin..en alles open gemaakt en overgemaakt of ingevuld Jeej, happy.
Gast- Gast
Netjes.Reva schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:En door Smikkell heb ik vanmorgen ook mijn poststapeltje erbij gepakt, met tegenzin..en alles open gemaakt en overgemaakt of ingevuld Jeej, happy.
Maar twee aanmaningen Waarvan eentje al betaald, elkaar gekruisd denk ik en de ander idd gewoon te laat.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:O nee, met dat soort post ga ik onderaan te trap zitten om het te lezen, ik moet de inhoud weten voor ik naar boven loopReva schreef:Stofzuiger schreef:Reva schreef:En door Smikkell heb ik vanmorgen ook mijn poststapeltje erbij gepakt, met tegenzin..en alles open gemaakt en overgemaakt of ingevuld Jeej, happy.
Haha, het meeste maak ik ook open als ik naar mijn huis loop. Soms maak ik het open en dan gooi ik het weer terug in de brievenbus
Gast- Gast
Dat doe ik ookReva schreef:
Haha, het meeste maak ik ook open als ik naar mijn huis loop. Soms maak ik het open en dan gooi ik het weer terug in de brievenbus
Gast- Gast
Ow, ik wil echt zo hard huilen. Ik kan hem zeker niet bellen om te zeggen dat hij hem terug moet brengen?
Gast- Gast
Wat is de andere optie? Toch een computerwinkel bellen? Die doen in ieder geval niets met je bestanden en kunnen ze misschien terugkrijgen én je laptop maken.
Gast- Gast
Nou, ik bedenk me net dat hij ook het wachtwoord moet hebben om er in te komen en die is gelijk aan mijn andere wachtwoorden, dus die kan ik hem niet geven. Wat een ramp.
Gast- Gast
Dat kost zo mega veel geld.June schreef:Wat is de andere optie? Toch een computerwinkel bellen? Die doen in ieder geval niets met je bestanden en kunnen ze misschien terugkrijgen én je laptop maken.
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: