DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Ja maar als de vrijgezel het niet leuk zou vinden zou iemand dat ook als argument kunnen geven maar nu wordt er gezegd vind ik niet leuk en vind ik te duur dus dan lijkt me dat ze die speurtocht gedaan wil hebben om geld te besparen.
Gast- Gast
Ik heb uit het stukje van Ibbeltje niet direct begrepen dat die andere mensen niet aan de vrijgezel hebben gedacht.
Gast- Gast
Ze vinden het niet leuk. Ze kunnen het ook toch ook niet leuk vinden voor de vrijgezel?
Verder een zinloze discussie, want Ibbeltje is er niet en die mensen al helemaal niet.
Verder een zinloze discussie, want Ibbeltje is er niet en die mensen al helemaal niet.
Gast- Gast
zo kan het inderdaad ook nog, ik dacht dat ze het zelf niet leuk zouden vinden idd.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Lily dat is leuk shoppen zo En dan ben je ook een heel eind klaar met alles
Reev> hoorde je hem niet omdat je sliep ?
Euh nee, want ik ben al aan het werk vanaf half zeven
Gast- Gast
Da's vroeg Tot hoe laat moet je?Reva schreef:Ibbeltje schreef:Lily dat is leuk shoppen zo En dan ben je ook een heel eind klaar met alles
Gast- Gast
Bruce schreef:Da's vroeg Tot hoe laat moet je?Reva schreef:Ibbeltje schreef:Lily dat is leuk shoppen zo En dan ben je ook een heel eind klaar met alles
Ja volgens mij beseft bijna niemand zich hier dat mijn wekker eigenlijk altijd om half zes gaat, alleen op woensdag niet. Werk meestal tot half zeven/zeven uur ligt eraan hoelaat ik ben begonnen en of ik productief ben geweest. Soms doe ik overdag minder als ik geen afspraken heb en dan doe ik het in de avond of nacht, heerlijk.
Gast- Gast
Ik heb wel eens vaker gelezen dat je al heel vroeg aan het werk was inderdaad. Denk dat niemand het zich beseft omdat je vaker post dat je om 12 uur 's middags net wakker bent dan dat je post dat je al om half 7 opstond Maar da's niet jouw probleem toch? 't Klinkt wel als extreem lange dagen. Je werkt nu niet meer als freelancer toch?
Gast- Gast
Bruce schreef:Ik heb wel eens vaker gelezen dat je al heel vroeg aan het werk was inderdaad. Denk dat niemand het zich beseft omdat je vaker post dat je om 12 uur 's middags net wakker bent dan dat je post dat je al om half 7 opstond Maar da's niet jouw probleem toch? 't Klinkt wel als extreem lange dagen. Je werkt nu niet meer als freelancer toch?
Nee, gelukkig niet! Maak vier lange dagen ipv vijf 'normale' op papier. Opzich maakt het niet uit op welk tijdstip ik wat doe (mits op tijd af uiteraard), alleenzijn de afspraken of besprekingen vaak vroeg, zodat iedereen daarna zijn gang kan gaan. Dus soms werk ik de nacht door, dan bespreking en dan mijn bed in
Zoals nu ben ik geloof ik al een uur bezig met thee sorteren. Begon heel onschuldig, totdat June ging opbieden en ik dus ook letterlijk alles op theegebied uit de kast ging halen
Gast- Gast
En nu ik zo 1,5u buiten moet gaan staan, sneeuw het!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
June schreef:
Reva heeft overigens gewonnen. Ik win op Dolce Gusto-gebied
Klopt.
Is er nog iemand die de schrijd aan wil gaan?
Gast- Gast
Hahaha! Ik ben wel een theefanaat en heb vrij veel, maar waarschijnlijk lang niet genoeg om te winnen van Reva.
Gast- Gast
Ik wil graag een witte theedoos zonder glas in de deksel. Dat vinden piramidezakjesijner denk ik en ik ook.
Gast- Gast
Wel relaxt trouwens dat je zo vrij bent in wanneer je je werk doet! Dat lijkt me echt heerlijk.
Gast- Gast
Woei, ik heb nieuwe laarsjes die en een hoge hak hebben en een heel grof profiel hebben Echt Reva laarzen.
Nou ja, ze lagen al een tijdje hier, maar ik heb nu besloten welke mogen blijven.
Nou ja, ze lagen al een tijdje hier, maar ik heb nu besloten welke mogen blijven.
Gast- Gast
Bruce: http://www.bredemeijerstore.nl/bredemeijer-theedoos/
Onderste rij de middelste.
Onderste rij de middelste.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: