DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Veel plezier nogmaals Razz!
Burn begint goed
Burn begint goed
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Je mag het wel een keer komen proberen hoor. Uitrusten doe je trouwens niet, ze vinden haren erg leuk om aan te trekken, ogen leuk om in te prikken etcErin schreef:Ben toch een beetje jaloers op je!Stofzuiger schreef:Ze willen niet meer slapen. Liggen nu met zn 3en in het grote bed, maar slapen... Echt niet.
Maar ze zijn zo leuk
Gast- Gast
Erin, zullen we dan samen in Stof dr bed gaan liggen?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Stofzuiger schreef:Je mag het wel een keer komen proberen hoor. Uitrusten doe je trouwens niet, ze vinden haren erg leuk om aan te trekken, ogen leuk om in te prikken etcErin schreef:Ben toch een beetje jaloers op je!Stofzuiger schreef:Ze willen niet meer slapen. Liggen nu met zn 3en in het grote bed, maar slapen... Echt niet.
Maar ze zijn zo leuk
Oh heerlijk!
Maar ik zou ze het gelijk vergeven denk ik!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Burn schreef:Erin, zullen we dan samen in Stof dr bed gaan liggen?
Ja!
Erin- Ratel
Lig jij er ook nog bij in dan?Stofzuiger schreef:Gezellig! Wordt een vol bed als ik het zo lees hahaha
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Stofzuiger schreef:Gezellig! Wordt een vol bed als ik het zo lees hahaha
Erin- Ratel
We zijn al weer een half uur beneden helaas. Lag wel lekker... Maar ze vonden het niet meer zo leuk.
Zo een lekkere grote warme fles tiet en hopen dat ze dan lekker een tijd slapen. Ik ben ook wel ff toe aan een uurtje slaap. Gaap...
Vannacht zal ik vast lekker slapen, een belangrijke afspraak is nu van mijn lijstje :-)
Zo een lekkere grote warme fles tiet en hopen dat ze dan lekker een tijd slapen. Ik ben ook wel ff toe aan een uurtje slaap. Gaap...
Vannacht zal ik vast lekker slapen, een belangrijke afspraak is nu van mijn lijstje :-)
Gast- Gast
Zo, dat heb ik ook weer gehaakt; een geurzakje voor mijn mams. En dan morgen op Noosa-jacht
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goffer hebben we zo goed als al het vrijgezellenfeest geregeld, en ook een workshop gereserveerd, vinden mensen het ineens niet meer leuk/te duur, terwijl ze van te voren daar geen kick over gegeven hebben Bah.
VeryCherry schreef:Zo, dat heb ik ook weer gehaakt; een geurzakje voor mijn mams. En dan morgen op Noosa-jacht
oow dat is leuk!
maar willen ze dan nu niet meer mee of wat? Want als ze eerder er niks over gezegd hebben en nu gaan klagen ja sorry hoor maar dat is dan pech gehad (en het is al vastgelegd)
Gast- Gast
Zal zo een foto op fb zetten
Maar wat balen Ibbeltje, wat wilden jullie gaan doen dan?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Zo, dat heb ik ook weer gehaakt; een geurzakje voor mijn mams. En dan morgen op Noosa-jacht
Ik zou ze dan online bestellen. Zag dat ze ergens binnen 24 uur leveren!
Erin- Ratel
Ibbeltje, hoeveel bedenktijd heb je ze gegeven? Het is natuurlijk ook behoorlijk lastig om er kritisch op te zijn en wellicht hebben ze eerst overlegd? Ik zeg niet dat het netjes is, maar het is altijd moeilijk om kritiek te leveren op ideeën en soms komt het dan juist te laat.
Gast- Gast
Nou we zijn al tijden met elkaar aan het heen en weer mailen (groepsmail) en toen was door iedereen het goedgekeurd.
VeryCherry schreef:Zal zo een foto op fb zetten
*weg ivm herkenbaarheid*
Laatst aangepast door Ibbeltje op ma 5 maa 2012 - 2:02; in totaal 1 keer bewerkt
Ik vind het ook niet zo heel leuk eerlijk gezegd, maar ik begrijp dat dingen snel vermoeiend zijn voor haar. Van een speurtocht zou ik overigens ook diep ongelukkig worden.
Gast- Gast
Ja plus je hebt toch kosten van het annuleren van de workshop en dat vind ik erg zonde.
Maar goed ik moet werken.Dank jullie voor het mee luisteren/lezen hahaha
Maar goed ik moet werken.Dank jullie voor het mee luisteren/lezen hahaha
Ibbeltje schreef:VeryCherry schreef:Zal zo een foto op fb zetten
workshop servies beschilderen..en nu opperde iemand een speurtocht door een woonplaats. Ook leuk maar desbetreffende persoon heeft crohn is dan is zo'n dag erg vermoeiend. Nou ja hopelijk komen we e rnog uit.
Moest ff kwijt hier haha.
Ze willen het niet meer want iemand vind het te duur en iemand toch niet zo leuk...
Misschien kan je Reva vragen! Die is daar echt goed in!
Erin- Ratel
ibbeltje ik lees je verhaal in iemand z`n quote (wat denk ik nog weg moet) Maar een speurtocht zou ik ook niet leuk vinden en al helemaal als de persoon crohn heeft dan schiet dat toch niet op. Maar als ze eerst geen problemen ermee hebben zou ik zoiets hebben van ja pech gehad. Maar misschien bied degene die het servies schilderen heeft nog andere workshops aan? Dat je een andere workshop doet.
Bovendien vind ik ook wel dat je moet kijken wat de vrijgezel leuk vind, als zei het type is wat servies beschilderen leuk vind maar jij degene die meegaat houd van survivelen en dat vind de vrijgezel niks dan zou ik met lichtelijke tegenzin dan toch maar servies beschilderen, omdat die dag toch draait om de vrijgezel.
Bovendien vind ik ook wel dat je moet kijken wat de vrijgezel leuk vind, als zei het type is wat servies beschilderen leuk vind maar jij degene die meegaat houd van survivelen en dat vind de vrijgezel niks dan zou ik met lichtelijke tegenzin dan toch maar servies beschilderen, omdat die dag toch draait om de vrijgezel.
Gast- Gast
Lily schreef:Ibbeltje ik lees je verhaal in iemand haar quote (wat denk ik nog weg moet). Een speurtocht zou ik ook niet leuk vinden en al helemaal als de persoon Crohn heeft dan schiet dat toch niet op. Als ze er eerst geen problemen mee hadden zou ik zoiets hebben van: ja, pech gehad. Misschien biedt degene die het servies schilderen geeft ook nog andere workshops aan? Dat je een andere workshop doet?
Bovendien vind ik ook wel dat je moet kijken wat de vrijgezel leuk vindt, als zij het type is dat servies beschilderen leuk vindt, maar degene die meegaat houdt van survivallen en dat vindt de vrijgezel niks dan zou ik met lichtelijke tegenzin dan toch maar servies beschilderen, omdat die dag toch draait om de vrijgezel.
Misschien beseften die andere mensen zich dat de vrijgezel dat helemaaaal niet leuk zou vinden? Crohn of geen Crohn, ik zou daar echt geen zin in hebben. En: 'Ja, pech gehad,' is ook wel erg gemakkelijk gezegd natuurlijk. Zij geven er ook geld aan uit. Het is niet handig gecommuniceerd, maar je zin doordrijven lijkt me ook niet echt gepast.
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: