DagCafé
+16
Roza
TwistedAngel
Stuiterbal
Jade
Mamsie
Alex
Tiana
TNMN
Suus
VeryCherry
Rush
Burn
Toet
ExpressoB
Ibbeltje
Erin
20 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Bril met dikke glazen, kunstgebit, gehoorapparaten, glazen oog, haarstuk, houten poot... dat moet toch wel meer dan drie ons zijn????Reva schreef:Truste, Erin!
Ik ben nog steeds niet moe. Wel drie ons lichter itt het gewicht toen ik naar bed ging. Jeej.
Gast- Gast
Ik ben blij dat ik besloten heb dat 'gelukkig zijn' een stemming is en geen einddoel, want dan zat ik nu zo ver bij mijn einddoel vandaan
Gast- Gast
Whahahahaa...June schreef:Ik ben blij dat ik besloten heb dat 'gelukkig zijn' een stemming is en geen einddoel, want dan zat ik nu zo ver bij mijn einddoel vandaan
O my, June... zo met je te doen!
Gast- Gast
Dat zou wel effectief zijn. Slapen en leren tegelijkertijdJune schreef:Volgens mij droom ik zo over autonomie-opvattingen van Mooij.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat zou wel effectief zijn. Slapen en leren tegelijkertijdJune schreef:Volgens mij droom ik zo over autonomie-opvattingen van Mooij.
Nee nee, voor dit vak moet ik elke week een fucking klote-essay schrijven en twee wetenschappelijke artikelen, maar ik krijg er verder geen tentamen over. Oké, ik kan er over dromen voor de verrijking van mijn algemene kennis, jeujj.
Gast- Gast
Nou, dan nog een voordeel.June schreef:Smikkell schreef:Dat zou wel effectief zijn. Slapen en leren tegelijkertijdJune schreef:Volgens mij droom ik zo over autonomie-opvattingen van Mooij.
Nee nee, voor dit vak moet ik elke week een fucking klote-essay schrijven en twee wetenschappelijke artikelen, maar ik krijg er verder geen tentamen over. Oké, ik kan er over dromen voor de verrijking van mijn algemene kennis, jeujj.
Je kan wel merken dat je hard aan het studeren bent. We hebben nu via drie kanalen contact
Gast- Gast
Wil ik enthousiast mijn map dichtdoen, zit hij nog niet dicht en nu liggen al mijn vellen eruit en is de map stuk . Nog nooit een zo goed georganiseerde map gehad.
Boehoe
Boehoe
Gast- Gast
Tijd om te slapen dus.June schreef:Wil ik enthousiast mijn map dichtdoen, zit hij nog niet dicht en nu liggen al mijn vellen eruit en is de map stuk . Nog nooit een zo goed georganiseerde map gehad.
Boehoe
Morgen ben ik echt nog net zo lief!
Gast- Gast
Nee, nu gaat eerst alles in een andere map. Ik ben drie uur bezig geweest met alles printen en organiseren. Ik laat me niet zomaar uit het veld slaan door één gebroken map.
Gast- Gast
Nee, maar om 4.30 en met stress is het vast iets minder makkelijk om te bedenken dat je er ooit wel om lachtJune schreef:Nee, nu gaat eerst alles in een andere map. Ik ben drie uur bezig geweest met alles printen en organiseren. Ik laat me niet zomaar uit het veld slaan door één gebroken map.
Gast- Gast
Haha, ik lach nu al hoor (er was tenminste nog een andere map ), maar nu wil ik het gewoon even goed opruimen. De kans dat ik morgen met mijn slaperige hoofd anders al die papieren van de tafel ram is eh.. 99,999%. Iets te groot risico.
Gast- Gast
Dat is waar..June schreef:Haha, ik lach nu al hoor (er was tenminste nog een andere map ), maar nu wil ik het gewoon even goed opruimen. De kans dat ik morgen met mijn slaperige hoofd anders al die papieren van de tafel ram is eh.. 99,999%. Iets te groot risico.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen! Ik heb nog nooit zo slecht geslapen. Heb gisteren de hele dag Bones gekeken en volgens mij heb ik alle afleveringen in m`n dromen herhaald.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ah bah, dat is zo rot alles ´s nachts nog een keer meemaken..
Burn- Lady Post-a-lot
Ja belachelijk, ik was er ook steeds wakker van en dan lag m`n vriend weer in de weg, dat merk je anders natuurlijk niet. Bah
Rush- Lady Post-a-lot
Hahaha. Gewoon aan de kant duwen!
Burn- Lady Post-a-lot
Hallo
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Het is dan net of weegt hij 200 kilo ofzo. Met geen mogelijkheid aan de kant te krijgen. Maar toen ik een paar keer porde schoof die wel op haha.Burn schreef:Hahaha. Gewoon aan de kant duwen!
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: