is jullie kindje kieskeurig met fopspeentjes?
+23
sheila123
chipa
Roodkapje
Happydobby
Stuiterbal
Teddyaapje
Annie24
Diese
Tazz
Tiara
Theeleut
Aggi
Parisienne
Liadan
sabje
PapillonRose
Tania
moepie
-Ieniemienie-
Fearie
M@niek
Roos
duckie
27 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: is jullie kindje kieskeurig met fopspeentjes?
Fearie schreef:Hier ook een manneke die alleen de difrax combi wil, andere spenen worden direct uitgespuugd. Ik probeer het ook niet meer en D heeft nu steeds dezelfde speen
+1.bibi wil M. ook niet, zag er ook niet mooi uit.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hier geen spenenkindjes. Hoewel O. het nodig had voor de zuigbehoefte wilde hij alleen mama en geen speen... tja.. kieskeurig.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Mijn zoontje heeft geen speen. Hij heeft wel net iets liever de pink van mijn man dan die van mij.
Gast- Gast
F wil alleen de bibi spenen. Difrax spuug
de hij direct uit.
de hij direct uit.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Hier maakt het 'm eigenlijk niks uit welk merk hij heeft als hij maar kan tutten Hij gebruik het meest een Difrax tutje
Gast- Gast
Ja hier alleen Bibi
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
L.ynn wil alleen de bibi speen. De difrax gooide ze er ook altijd meteen uit.
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste maanden ook geen andere spenen meer geprobeerd heb, dus misschien zou ze nu ook best een andere willen.
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste maanden ook geen andere spenen meer geprobeerd heb, dus misschien zou ze nu ook best een andere willen.
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
Alleen Bibi.
Difrax blijft 'hard', die speen zelf is vormvast, die van bib deukt in terwijl hij er op tut dat vind hij dus fijner. Maar de laatste tijd tut hij ook veel op zijn hand/vuist/duim (net wat hij tegen komt)
Difrax blijft 'hard', die speen zelf is vormvast, die van bib deukt in terwijl hij er op tut dat vind hij dus fijner. Maar de laatste tijd tut hij ook veel op zijn hand/vuist/duim (net wat hij tegen komt)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ezra had in het begin speentjes van Difrax, maar toen ben ik overgestapt op Avent en dat ging probleemloos.
Yrsa had in het begin Avent, later Bibi en nog later Nuby. Het kostte wel wat moeite om haar te laten wennen aan Nuby omdat die spenen makkelijker uit haar mondje vielen en ze dus meer moeite moest doen om die speen in te houden. Ik koos ervoor omdat ik die spenen minder broeierig vond, minder dicht op de huid, ze had in die tijd altijd twee rode schale plekken naast haar mondje. Bijkomend voordeel vond ik dat ze nooit achteloos met een speen in liep, alleen als ze er echt behoefte aan had.
Yrsa had in het begin Avent, later Bibi en nog later Nuby. Het kostte wel wat moeite om haar te laten wennen aan Nuby omdat die spenen makkelijker uit haar mondje vielen en ze dus meer moeite moest doen om die speen in te houden. Ik koos ervoor omdat ik die spenen minder broeierig vond, minder dicht op de huid, ze had in die tijd altijd twee rode schale plekken naast haar mondje. Bijkomend voordeel vond ik dat ze nooit achteloos met een speen in liep, alleen als ze er echt behoefte aan had.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
sheila123 schreef:Ja hier alleen Bibi
Hier ook.
Difrax speentjes vind ik eng. Siem kreeg zijn hele mondje om het speentje. Neemt zo'n grote hap in het begin
Maar hij heeft de laatste week ook kruidvat, die pakt hij ook.
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» leek jullie kindje op de 3d echo die jullie tijdens de zwang
» Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje?
» hoe heet jullie kindje(s)
» Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje?
» hoe heet jullie kindje(s)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: