Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

is jullie kindje kieskeurig met fopspeentjes?

+23
sheila123
chipa
Roodkapje
Happydobby
Stuiterbal
Teddyaapje
Annie24
Diese
Tazz
Tiara
Theeleut
Aggi
Parisienne
Liadan
sabje
PapillonRose
Tania
moepie
-Ieniemienie-
Fearie
M@niek
Roos
duckie
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

is jullie kindje kieskeurig met fopspeentjes? Empty is jullie kindje kieskeurig met fopspeentjes?

Bericht  duckie za 3 maa 2012 - 5:11

A heeft altijd speentjes van difrax en dan de combi variant, nu heb ik al een tijdje een bibi speentje liggen maar die wil ze niet echt hebben. Vandaag heb ik een speentje van MAM gekocht, die leek qua vorm volgens mij wel wat op de combi speentjes maar mw proeft het 1x en spuugt hem uit en gooit hem aan de kant (was wel zeer grappig om te zien). Zijn jullie kindjes ook merl gebonden of valt het mee?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is jullie kindje kieskeurig met fopspeentjes? Empty Re: is jullie kindje kieskeurig met fopspeentjes?

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 5:14

Yenthe heeft geen speen, ook nooit gehad, o niet liegen, een paar x om haar zuigbehoefte in het begin wat te minderen. Maar verder nooit geen speen, is het niet een mooi idee om het nu af te leren? Nu ze de nieuwe speen weggooid?

Gast
Gast

is jullie kindje kieskeurig met fopspeentjes? Empty Re: is jullie kindje kieskeurig met fopspeentjes?

Bericht  Roos za 3 maa 2012 - 5:31

Ja heb altijd avent spenen. Andere moet hij niet, al vanaf dag 1.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 5:44

F. wil alleen de bibi spenen. En dan alleen die vanaf 0 maanden. Zelfs die vanaf 1 jaar wil hij niet....

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 5:51

L idd alleen maar difrax combi, bibi kreeg ik er niet in.

Gast
Gast

Bericht  M@niek za 3 maa 2012 - 5:57

F.elice wil juist alleen die van bibi hebben die van difrax spuugt ze uit.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fearie za 3 maa 2012 - 6:15

Hier ook een manneke die alleen de difrax combi wil, andere spenen worden direct uitgespuugd. Ik probeer het ook niet meer en D heeft nu steeds dezelfde speen smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 6:18

Ik heb er 1 die fan is van de Bibi vanaf 0 maanden en 1 die fan is van de Nuby vanaf 6 maanden nachtspeen (zonder ring). Andersom pikken ze het echt niet.

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- za 3 maa 2012 - 6:25

Allebij mn kindjes wilde alleen de bibi spenen. Vond ik wel jammer want vind die van Difrax vaak wat leuker haha!
Maar M heeft hem tot een jaar gehad, en hoop ook bij T hem vanaf 1 jaar af te schaffen.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  moepie za 3 maa 2012 - 6:38

Hier ook alleen de bibi spenen!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Tania za 3 maa 2012 - 6:39

J. wil alleen combi speentjes van Difrax. Misschien moet ik hem is een andere geven om het af te wennen Very Happy

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PapillonRose za 3 maa 2012 - 6:48

A. wil alleen speentjes van Bibi. Heb ook difrax geprobeerd, die spuugde ze meteen uit. Ze heeft altijd Bibi gehad, nu heeft ze inmiddels die vanaf een jaar.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  sabje za 3 maa 2012 - 7:00

M.ax wilde ook alleen de combi van difrax. Op een gegeven moment kreeg hij een plekje op een zijn wang en dacht dat het door de speen kwam. Ben toen gaan kijken naar een andere. Heb toen die van avent gekocht en hem die meteen 's nachts gegeven. Hij heeft ze gelukkig meteen gepakt en het plekje is verdwenen. Deze speen heeft ongeveer dezelfde vorm, maar is wel flexibeler. De bibi spenen wil hij niet ook niet de dental en heb nog zo'n leuke liggen van de efteling.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Liadan za 3 maa 2012 - 7:01

Kian pakte alle speentjes, maar heeft ze gelukkig niet meer nodig.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Parisienne za 3 maa 2012 - 7:18

N. heeft alleen Bibi spenen. Sinds deze week die vanaf 12 maanden. Heb er pas weer een aantal besteld in België (daar hebben ze zulke leuke motiefjes en zoveel keus! Veel leuker dan die in NL te koop zijn!).
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Aggi za 3 maa 2012 - 8:06

Onze zoon wilde vanaf het begin al geen speen, hij spuugde ze uit. We gaan het hem ook niet meer geven.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Theeleut za 3 maa 2012 - 8:14

Mijn dochter wilde alleen de speen van Mam. En mijn zoon wilt geen speen, alleen zijn zuigbehoefte de 1e weken kon soms worden gestild met een Difrax combi speen, maar liever gewoon mijn pink.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 8:30

Hier ook alleen de difrax combo. Ik heb ook nubi spenen met de zelfde vorm maar dan zacht. Hij neemt ze wel maar zodra hij een difrax ziet, wisselt hij ze om.

Gast
Gast

Bericht  Tiara za 3 maa 2012 - 8:57

Hier wil ze ook alleen maar de difrax combi, heb ook de bibi geprobeerd maar die vond ze helemaal niets.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Tazz za 3 maa 2012 - 9:02

L. wil alleen maar de speentjes van de HEMA, had duurdere gekocht want ik dacht die zijn misschien beter voor hem nu hij tandjes heeft maar zowel bibi als difrax moet hij niet. Dus als iemand nog interesse heeft, ze zijn 2 seconde gebruikt echt zonde voor ongeveer 5 euro per stuk.

A. heeft nooit een speen gehad gelukkig.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383

Bericht  Diese za 3 maa 2012 - 9:06

Heel kieskeurig!! Ik vind die van Diffrax leuker dus daar ben ik mee begonnen, maar die vond ze niet fijn. Je kon ook zien dat die zijkanten niet lekker bij haar (bolle) wangen zaten. Toen heeft ze een tijdje Bibi gehad, maar de grotere maat vond ze ook niet fijn. Toen zijn we uitgekomen bij Mam en wilde ze niets anders meer.

Het is een frans merk. Toen we van het zomer op vakantie waren in Frankrijk hebben we een flink aantal gekocht. Ze hebben daar veel meer keuze, met leuke kleurtjes. Maar daar zijn we nu door heen. Hier in NL hebben de Mam spenen allemaal geen ring eraan. Heel onhandig, want zij moet echt een knuffeldoekje eraan hebben anders wordt ze constant wakker omdat ze de speen niet terug kan vinden in bed. Ik las ergens op internet dat de Avent spenen er veel op lijken. Nu hebben we die sinds kort, en gelukkig accepteert ze het.

Inmiddels hebben wij dus aan een vermogen aan (ongebruikte) spenen in huis gehad:shock:
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Annie24 za 3 maa 2012 - 9:11

Aggi schreef:Onze zoon wilde vanaf het begin al geen speen, hij spuugde ze uit. We gaan het hem ook niet meer geven.

+1
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Teddyaapje za 3 maa 2012 - 11:02

T. wil ook bibi spenen, die van de hema zijn hetzelfde qua vorm en die pakt hij ook. Difrax heb ik ook eens gekocht omdat ik die leuker vond maar dat was geen succes. Ik heb zelf ook wel eens een speen in mijn mond gehad (iedereen vast wel) en vind die van bibi/ hema zelf ook fijner als difrax haha.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  Stuiterbal za 3 maa 2012 - 11:35

Roos schreef:Ja heb altijd avent spenen. Andere moet hij niet, al vanaf dag 1.

+1
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 11:40

Hier is het alleen Bibi spenen, andere wil hij absoluut niet.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: