Tip: pyjamabroek hema
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tip: pyjamabroek hema
Ik heb gisteren bij de hema een pyjamabroek gekocht die ik als slonzige zwangerschapsbroek gebruik. Hij is nu in de reclame en ik geef hem als tip omdat er een band aan de bovenkant zit die heel relaxed aanvoelt! Bijna een zwangerschapsbroek. Heel zacht en soepel.
http://www.hema.nl/winkel/dameskleding/netbinnen/dames-pyjamabroek-%2823416297%29
http://www.hema.nl/winkel/dameskleding/netbinnen/dames-pyjamabroek-%2823416297%29
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Re: Tip: pyjamabroek hema
Thnx voor de tip! Ga 'm zo halen denk ik! Zoek nog wat lekkere broeken voor thuis en alles zit zo strak om mijn buik...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook een hele fijne van de NewYorker, kost ook geen drol en die band kan je ook omslaan. Samen met truestar heb ik destijds een ritje naar de Primark gedaan, en hebben we beiden een stuk of 3/4 pyama/joggingbroeken gekocht voor 6 a 7 euro per stuk die we beiden echt lang na de bevalling (en ik nog steeds op pyamadag) aan heb. Zijn dan trouwens wel voornamelijk underbelly's.
Gast- Gast
Goede tip Parel! Ik zat er ook al aan te denken even richting de Primark te rijden binnenkort... Deze zou ik opzich ook wel aan kunnen doen als ik zw. yoga heb denk ik met een lang shirt eroverheen... Alles knelt zo... zooo irritant!
CCC- Ratel
Ja dat is ook zo hoor! Heb ook bijna geen positieshirts ofzo gekocht, gewoon truitjes een (flink wat) maat groter. Idem dito met bh's.
Gast- Gast
Nee hier ook niet, vind ik zonde... enige wat ik echt heb aangeschaft zijn positierokjes en 2 spijkerbroeken maar meer ook niet... Vind het zo zonde voor die paar maanden..
CCC- Ratel
Ik droeg altijd al wat wijdere kleding om mijn buikje te verhullen, dus dat geluk had ik weer wederom bij de Primark gewoon basic shirts in maat 16 ofzo gekocht, grootste wat ze hadden, ging prima! Dat vond ik het enige heerlijke aan die buik, ik hoefde mijn vetjes niet in te houden
Gast- Gast
Haha dat heb ik nu ook! Maar straks zal dat wel anders zijn na de bevalling, dan is het allemaal weer slap enzo.... Ach... overleven het allemaal wel weer
CCC- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: