DagCafé
+21
Lejow
Marin
Atelier Madame
Jade
_Lacey_
Toet
Mamsie
ellibre
ExpressoB
Pompoen
Burn
Stuiterbal
Lotus
Erin
*Troela*
Bimbam
Sjaantje
Ibbeltje
Rush
Alex
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Gast- Gast
Re: DagCafé
Smik, ik wil altijd met je mee, dat weet je, maar ik doe het niet omdat jij dat ook niet fijn vindt. Om die reden heb ik het niet meer aangeboden, maar dat aanbod staat voor altijd, mocht jij je nog een keer bedenken!
Gast- Gast
Gast- Gast
Gast- Gast
June schreef:Smik, ik wil altijd met je mee, dat weet je, maar ik doe het niet omdat jij dat ook niet fijn vindt. Om die reden heb ik het niet meer aangeboden, maar dat aanbod staat voor altijd, mocht jij je nog een keer bedenken!
Dat is lief!
Ik wil er ook graag voor je zijn hoor, Smikk, als ik je ergens mee kan helpen. Al zou ik niet weten waarmee. Misschien met een slechte grap?
Stress kan wel veel lichamelijke klachten opleveren, maar dan nog zou het wel fijn zijn als het je lukt om naar de huisarts te gaan.
Gast- Gast
Aha op die manier. Misschien kun je afspreken dat je binnenkomt en meteen door kan lopen en aan de beurt bent? Dat ze je bijv bellen als je bijna aan de beurt bent?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hmm, vind je het vervelend als andere mensen aan je zien dat het niet goed met je gaat? Ik zou in dat geval niet staren trouwens, want daar krijg ik echt ontzettend droge lenzen van.
Gast- Gast
Gast- Gast
Ik wil je ook graag helpen maar zou ook niet weten hoe. PM kan altijd! WA ook! Etc etc!
Je angsten gaan nu over in lichamelijke klachten en dat is niet relaxt. Weet je, maak een afspraak bij de doc en ga daarna iets leuks doen! Een tafeltje of kastje halen bij de kringloop, ik noem maar wat!
Je angsten gaan nu over in lichamelijke klachten en dat is niet relaxt. Weet je, maak een afspraak bij de doc en ga daarna iets leuks doen! Een tafeltje of kastje halen bij de kringloop, ik noem maar wat!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
June schreef:Hmm, vind je het vervelend als andere mensen aan je zien dat het niet goed met je gaat? Ik zou in dat geval niet staren trouwens, want daar krijg ik echt ontzettend droge lenzen van.
Bwahahaha. Idem.
Gast- Gast
Jij bent jammer.
Omg
hij kan bijna op een bordje...en dan een postzegel eronder tekenen
Omg
Laatst aangepast door Reva op zo 4 maa 2012 - 5:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gast- Gast
Reva schreef:Jij bent jammer.
Omghij kan bijna op een bordje...en dan een postzegel eronder tekenen
Wil je mijn adres? Ik wil wel zo'n bordje
Gast- Gast
Ik ook! Mijn adres heb je al!June schreef:Reva schreef:Jij bent jammer.
Edit: en ik vond de bordjes toch al leuk.
Gast- Gast
Smikk ja oefenen...dat is vaak makkelijker dan gezegd. Vervelend allemaal zeg.
Reva schreef:June schreef:Hmm, vind je het vervelend als andere mensen aan je zien dat het niet goed met je gaat? Ik zou in dat geval niet staren trouwens, want daar krijg ik echt ontzettend droge lenzen van.
Bwahahaha. Idem.
Whahhahahahaa jullie vrouwen he! Ik ga weer stuk!
Maar even serieus, als iemand je dierbaar is en jij besluit dat die persoon met je mee kan omdat die te vertrouwen is, gaat ie echt niet zomaar naar je lopen staren. Ik snap wel dat je het eng vind. Ik prop ook al mijn gedoe 2 keer per jaar in de 10 minuten die ik met de ha doorbreng!
Erin- Ratel
Gast- Gast
Gast- Gast
Ik verleende vandaag ook hulp en je liet mij binnen .
Nee zonder gekheid Smik, het is gewoon kut, maar nog even een afspraak bij de huisarts is wel erg belangrijk.
Nee zonder gekheid Smik, het is gewoon kut, maar nog even een afspraak bij de huisarts is wel erg belangrijk.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ook! Mijn adres heb je al!June schreef:Reva schreef:Jij bent jammer.
Edit: en ik vond de bordjes toch al leuk.
Ik ook!
Erin- Ratel
Erin- Ratel
Gast- Gast
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daarom ga ik elke dag naar de kringloop. Het is iets wat redelijk gaat en zo probeer ik te voorkomen dat ik binnen blijf. Ik doe mijn boodschappen per dag, zodat ik elke dag in de supermarkt kom. Alleen hulpverleners zijn echt een probleem. Huisarts, therapie, MW, tandarts lukt gewoon niet.Ibbeltje schreef:Smikk ja oefenen...dat is vaak makkelijker dan gezegd. Vervelend allemaal zeg.
Edit: nadeel is dat ik op de dagen dat het niet lukt ook niets eet
ehm makkelijker dan gezegd...dat klopt niet helemaal geloof ik hahaha. Maar je snapte mij.
Goed dat je wel een plek hebt waar je dan wel heen gaat. Zoals je zegt ben je er dan wel uit idd. En ook elke dag supermarkt echt goed van je.
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: