DagCafé
+21
Lejow
Marin
Atelier Madame
Jade
_Lacey_
Toet
Mamsie
ellibre
ExpressoB
Pompoen
Burn
Stuiterbal
Lotus
Erin
*Troela*
Bimbam
Sjaantje
Ibbeltje
Rush
Alex
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Dikke knuffel voor jou Sjaan! En dat topic is weg, gaat nergens over... Hij had 1 andere reactie en dat was in een topic waar je ook vraagtekens bij kunt hebben .
I'm off, trusten iedereen! Oh en Sweety, zo te zien ben je thuis; mooi!
I'm off, trusten iedereen! Oh en Sweety, zo te zien ben je thuis; mooi!
Gast- Gast
Zeus op vol volume en rosé helpen me er nu wel even doorheen.
Ik baal er alleen van dat zus zowel gister als vandaag (dat is: vrijdag en zaterdag, de dag eindigt bij mij pas als ik ga slapen) de volle laag heeft gekregen van me terwijl ze dat niet verdiende.
Het stomme is dat ik er gister achter kwam dat er meer speelde dan ik had gedacht. Ik heb lopen vloeken, schelden en schreeuwen, wist niet dat ik het in me had.
Trusten allemaal!
Ik baal er alleen van dat zus zowel gister als vandaag (dat is: vrijdag en zaterdag, de dag eindigt bij mij pas als ik ga slapen) de volle laag heeft gekregen van me terwijl ze dat niet verdiende.
Het stomme is dat ik er gister achter kwam dat er meer speelde dan ik had gedacht. Ik heb lopen vloeken, schelden en schreeuwen, wist niet dat ik het in me had.
Trusten allemaal!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
voor sjaan!
Ja ik ben weer thuis Zusje! Ga maar ook eens mijn ogen dichtdoen..
Slaap lekker allemaal!
Oh wilde nog wel even weten: ben je nog zenuwachtig voor dinsdag June?
Ja ik ben weer thuis Zusje! Ga maar ook eens mijn ogen dichtdoen..
Slaap lekker allemaal!
Oh wilde nog wel even weten: ben je nog zenuwachtig voor dinsdag June?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Het is toch ook helemaal niet gek dat je lontje in deze situatie even op is? Wees niet te streng voor jezelf hè. Wat June ook zegt; dat de operatie goed voor je is wil niet zeggen dat het niet lastig mag zijn voor je. Het is niet niks wat je hebt moeten doorstaan en je hebt flink moeten knokken om te staan waar je nu staat, dat heb je super gedaan!
En ondanks dat je volgens mij lieve mensen om je heen hebt, moet je het toch alleen doen, dat is pittig.
En ondanks dat je volgens mij lieve mensen om je heen hebt, moet je het toch alleen doen, dat is pittig.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Thnx Sweety, volgens mij hebben jij en Zusje een leuke avond gehad?
Schrijf haar een lief kaartje, dat maakt al een hoop goed. Verder begrijpt ze waarschijnlijk wel dat het betekent dat jij juist bij haar goed terecht kunt. Niet zo leuk, maar andersom ben jij er ook heel veel voor haar volgens mij (oppas etc.). Soms barst de bom! Dat kan gebeuren!
Gast- Gast
En de bom barst meestal bij de mensen die het dichtst bij je staan, die het meest voor je betekenen... Ik denk dat je zus dat ook wel begrijpt, zeker als je uitlegd dat er meer speelt en het je gewoon even te veel werd allemaal. Daarbij kent zij jou natuurlijk ook langer dan vandaag
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Sweety: Een stuk minder, korte gesprekje met de huisarts heeft me goed gedaan. Ze leek oprecht verbaasd dat ik me zorgen maakte en ze snapte niet waarom het ziekenhuis mij gebeld had. Verder bood ze nog haar excuses aan, omdat ze me niet het gevoel had willen geven dat ik me heel veel zorgen moest maken. Er kan natuurlijk nog steeds slecht nieuws komen, maar ik maak me minder druk. Mijn eierstokken heb ik sindsdien ineens ook niet meer gevoeld .
Lief dat je er nog naar vraagt
Lief dat je er nog naar vraagt
Gast- Gast
Ik ben straks al even bij haar langs te gaan voor excuses en een knuffel. Juist omdat ze de laatste tijd érg veel aan haar hoofd heeft, heb ik mijn best gedaan om niet te laten merken dat ik niet goed in mijn vel zat, maar dat heeft dus even verkeerd uitgepakt. Bummer...
Ja was een gezellige avond. Zusje heeft ook veel meegekregen van de 2e film ( the grey ) vanachter haar gaatjes sjaal
Sweety- Ratel
Ken de film niet (the grey) maar zo te lezen 'lang leve de sjaal' hahaha
Sweety schreef:Ja was een gezellige avond. Zusje heeft ook veel meegekregen van de 2e film ( the grey ) vanachter haar gaatjes sjaal
Ik heb het meeste echt wel gezien! Jij had niet eens gaatjes in je sjaal! :p
Gast- Gast
Klinkt als een film die ik niet wil zien .
Sjaan: je bent een lieverd, maar je hoeft niet alles voor jezelf te houden. Als het met mij niet goed gaat, betekent dat nog niet dat er niemand bij me terecht kan voor een gesprek.
Sjaan: je bent een lieverd, maar je hoeft niet alles voor jezelf te houden. Als het met mij niet goed gaat, betekent dat nog niet dat er niemand bij me terecht kan voor een gesprek.
Gast- Gast
Graag gedaan hoor June! Ik ben ook heel benieuwd hoe het dinsdag zal aflopen, zal aan je denken. Fijn om te horen dat je minder zenuwachtig bent na het gesprek met de doktor.
Sweety- Ratel
Zusje schreef:Sweety schreef:Ja was een gezellige avond. Zusje heeft ook veel meegekregen van de 2e film ( the grey ) vanachter haar gaatjes sjaal
Ik heb het meeste echt wel gezien! Jij had niet eens gaatjes in je sjaal! :p
Sweety- Ratel
Gelukkig ben je al even bij haar geweest, Sjaan, ze begrijpt het vast wel. Wel aan jezelf denken hoor!
June, wat fijn dat je je nu iets minder zorgen maakt! Brrr, ik zou daar ook helemaal van in paniek raken.
June, wat fijn dat je je nu iets minder zorgen maakt! Brrr, ik zou daar ook helemaal van in paniek raken.
Gast- Gast
Het kan zijn dat ik dinsdag nog niets weet, maar naar de huisarts moet voor de uitslag . Lief dat je aan me denkt!
Hoe gaat het nu met jou?
Hoe gaat het nu met jou?
Gast- Gast
Nee, maar ik weet dat ze écht meer dan genoeg op haar bord heeft gehad de laatste tijd dus vandaar. Hoewel ik van haar ook al op mn donder kreeg dat ik dat niet voor haar had mogen beslissen.
Pff... als je niet gewend bent te drinken, heb je weinig nodig om dronken te worden haha...
Pff... als je niet gewend bent te drinken, heb je weinig nodig om dronken te worden haha...
Reva schreef:Gelukkig ben je al even bij haar geweest, Sjaan, ze begrijpt het vast wel. Wel aan jezelf denken hoor!
Ja, deed ik dus ook. Ik had die relativering hier en bij de huisarts ook hard nodig. Ik kon me niet eens meer concentreren op stukken tekst van mijn studie.
Gast- Gast
Sjaan: Ik herken het, ik heb die neiging ook vaak, maar ik zou woedend zijn als het andersom was. Steeds als ik daar bij stilsta, probeer ik toch dingen te vertellen tegen mensen die het moeilijk hebben. Het hoort er nu eenmaal bij. Bovendien is erover praten misschien ook wel beter voor je gevoel en rust dan erover vloeken in een uitbarsting .
Gast- Gast
Het stomme is dat ik dat ook wel weet als ik reëel nadenk. Maar toch, ik ben eigenwijs, dat weet ik heus wel
Met mij gaat het steeds wat beter. Probeer steeds meer dingen een plaatsje te geven en dat gaat wel goed, stap voor stap. Wil deze week een verpletterende motivatiebrief gaan schrijven voor in de zorg bij een zorg instelling vlakbij mij. Heb het steeds uitgesteld maar moet er echt van komen.
Ben er alleen altijd zo slecht in geweest om het netjes op te schrijven. Ik kan het beter uitleggen in en gesprek dan via een brief.
Werd alleen vorige week gebeld dat mijn salaris niet wordt gestort omdat het bedrijf weer failliet wordt verklaard. Ik zou nog een maand krijgen en vakantie geld dus nu i het afwachten wanneer ik dat krijg.. Dat is even een baal moment.
Ben er alleen altijd zo slecht in geweest om het netjes op te schrijven. Ik kan het beter uitleggen in en gesprek dan via een brief.
Werd alleen vorige week gebeld dat mijn salaris niet wordt gestort omdat het bedrijf weer failliet wordt verklaard. Ik zou nog een maand krijgen en vakantie geld dus nu i het afwachten wanneer ik dat krijg.. Dat is even een baal moment.
Sweety- Ratel
Joehoe Sweety, ik studeer Nederlands .
Je mag het naar mijn inbox sturen als je feedback wilt! Geen probleem .
Rot van het geld zeg, zeker omdat het onverwacht is, maar ik ben blij dat jij het ziet als een baalmoment en niet als een levensverpester.
Je mag het naar mijn inbox sturen als je feedback wilt! Geen probleem .
Rot van het geld zeg, zeker omdat het onverwacht is, maar ik ben blij dat jij het ziet als een baalmoment en niet als een levensverpester.
Gast- Gast
Ai, wat naar voor je Sweety, van dat geld... Hopelijk komt alles gauw in orde.
Sorry, ik kan het het even niet opbrengen om naar iedereen apart te informeren, ben afgelopen dagen ook niet online geweest dus loop achter want weet ook niet wat er met June allemaal speelt. Dus even algemeen: sterkte voor iedereen die dat nodig heeft!
Sorry, ik kan het het even niet opbrengen om naar iedereen apart te informeren, ben afgelopen dagen ook niet online geweest dus loop achter want weet ook niet wat er met June allemaal speelt. Dus even algemeen: sterkte voor iedereen die dat nodig heeft!
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: