DagCafé
+21
Lejow
Marin
Atelier Madame
Jade
_Lacey_
Toet
Mamsie
ellibre
ExpressoB
Pompoen
Burn
Stuiterbal
Lotus
Erin
*Troela*
Bimbam
Sjaantje
Ibbeltje
Rush
Alex
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Zelda schreef:Hoe komt het dat je uit je hum bent, Maura?
Toen het werk bij het bedrijf stopte en ik voor de laatste keer door de draaideur ging, besloot ik dat het tijd werd voor mij om orde op zaken te stellen. Dat hield in dat ik mezelf alleen maar rust, tijd en mogelijkheden gaf om dingen op te lossen. Dat heb ik gedaan en nu is er niets meer. Alles is opgelost en klaar. Ik vind het leven nu maar leeg. Wat ook zo is, want enkel doen wat ik leuk vind, vind ik voor langere tijd helemaal neits aan.
Gast- Gast
Merai schreef:Ik ben vandaag naar mijn broer geweest en hang nu lekker op de bank. Dat is al een hele tijd geleden dus ik geniet er intens van Heb tussendoor nog wel even de keuken en badkamer gepoetst en een was aangezet, dat kan ik dan weer niet laten.
Goed bezig!
Ik moet nog wassen, badkamer en wc schoonmaken en bed opmaken..
Denk dat ik dat maar weer verschuif naar morgen..
Gast- Gast
Klinkt ingewikkeld allemaal!Maura schreef:Zelda schreef:Hoe komt het dat je uit je hum bent, Maura?
Toen het werk bij het bedrijf stopte en ik voor de laatste keer door de draaideur ging, besloot ik dat het tijd werd voor mij om orde op zaken te stellen. Dat hield in dat ik mezelf alleen maar rust, tijd en mogelijkheden gaf om dingen op te lossen. Dat heb ik gedaan en nu is er niets meer. Alles is opgelost en klaar. Ik vind het leven nu maar leeg. Wat ook zo is, want enkel doen wat ik leuk vind, vind ik voor langere tijd helemaal neits aan.
Gast- Gast
Zelda schreef:Klinkt ingewikkeld allemaal!Maura schreef:Zelda schreef:Hoe komt het dat je uit je hum bent, Maura?
De juiste vertaling is; Ik verveel me.
Gast- Gast
Goedenavond!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Joehoe! Reva en Erin!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Joehoe! Reva en Erin!
Kijk dat is nou leuk!
Edit, als jullie praten nog leuker. Hoe was jullie dag?
Erin- Ratel
Ik had twee verjaardagen, tamelijk saai. En nu ben ik heel moe, maar ik kan niet slapen omdat ik alleen maar kan denken aan hoe ik mezelf zie en hoe dik ik me voel/ben. En jouw dag? Letters al gevonden?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Wat kut dat je je zo voelt, Lex. Komt het door je therapiepauze of overgang naar de tweedaagse?
Ik baal omdat ze het rokje wat ik wilde weer hebben bij H& M, maar blijkbaar heb ik vorige keer te laat betaald ofzo en mag ik nu alleen maar met creditcard betalen. Grr.
Ik baal omdat ze het rokje wat ik wilde weer hebben bij H& M, maar blijkbaar heb ik vorige keer te laat betaald ofzo en mag ik nu alleen maar met creditcard betalen. Grr.
Gast- Gast
Reva schreef:Wat kut dat je je zo voelt, Lex. Komt het door je therapiepauze of overgang naar de tweedaagse?
Reeev,! Showeeeehh! Misschien kan ik het voor je bestellen.
Mijn dag was ok! Ik heb het eerste deel van twilight gekocht en nu wil ik de rest! Letters, nee! Stad en land afgezocht voor die rotdingen maar zijn nergens meer te verkrijgen! Rot dat je je je zo voel Lexxxie!
Erin- Ratel
Twilight!
Lief van je, Erin, maar dat zou betekenen dat de rest van mijn leven alle H& M bestellingen via jou verlopen, haha. Misschien kan ik het wel telefonisch laten terugzetten ofzo.
Lief van je, Erin, maar dat zou betekenen dat de rest van mijn leven alle H& M bestellingen via jou verlopen, haha. Misschien kan ik het wel telefonisch laten terugzetten ofzo.
Gast- Gast
Reva schreef:Twilight!
Ja nu wil ik alle boeken en films! Ik begon met de film uit verveling, toen helemaal Toen het boek van de bieb, film editie, maar wou toch de 'normale lezen' . En nu wil ik ze allemaal!
Ik kan ze op zich voor je bestellen en bij jou thuis laten bezorgen als het echt echt echt dringend is
Erin- Ratel
Whaha, ernstig Nu wil ik ook Twilight kijken.. Hmm, dubio.
Ik ga maandag even de klantenservice bellen en anders andere opties overwegen
Deze is het
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2097551%2009090%2056%200449%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]
Deze is het
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2097551%2009090%2056%200449%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]
Gast- Gast
Reva schreef:Whaha, ernstig Nu wil ik ook Twilight kijken.. Hmm, dubio.
Deze is het
Mocht het nodig zijn, je hebt mijn nummer!
Twilight!!
Erin- Ratel
Zusje schreef:Sweety schreef:
+1
Te veel wijn, te weinig tijd??
Erin- Ratel
Erin schreef:Zusje schreef:Sweety schreef:
+1
Te veel wijn, te weinig tijd??
Én te veel Wendy's!
Gast- Gast
Ja ik.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga nog een glaasje rosé halen. Liefhebbers?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, ik moet slapen. Ik moet nog zoveel doen en wilde helemaal niet lang op mijn feestje blijven, maar lukte niet
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: