DagCafé
+21
Lejow
Marin
Atelier Madame
Jade
_Lacey_
Toet
Mamsie
ellibre
ExpressoB
Pompoen
Burn
Stuiterbal
Lotus
Erin
*Troela*
Bimbam
Sjaantje
Ibbeltje
Rush
Alex
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Ze lijken ook allemaal op elkaar.Lejow schreef:Smikkell schreef:Chafik, Kadir, Mohammed, Nabil, Kadir, Piet, Rachid, Redouan, Said.Lejow schreef:C, F, M, N, K, P, R, R, S,
Valt mee
Dat het meevalt wil ik nou niet echt zeggen..
Nabil = Najib
En verder ZOUDEN WE DIT STIL HOUDEN
Gast- Gast
Kom op.. Nabil heeft een grote neus, Najib is sexy
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:A, C, D, F, G, H, I, J, K, L, M, N, P, R, S, T, V. Nog maar 9 te gaan
Lex
Gast- Gast
Na schooltijd bij elkaar spelen telt niet.Reva schreef:Alex schreef:A, C, D, F, G, H, I, J, K, L, M, N, P, R, S, T, V. Nog maar 9 te gaan
Lex
Gast- Gast
Smikkell schreef:Juist de K..Zusje schreef:Erin schreef:Zusje schreef:Reva schreef:Nog even en je hebt een alfabet
Die heb ik al bijna zat ik van de week te denken. Ik heb al A, B, C, D, E, F, H, J, M, P, R gehad .
OMG!
Vergeet ik de K
Bedenk me nog een S... En dubbele heb ik niet genoemd. Had het ook niet over alleen zoenen... Amateurs...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Na schooltijd bij elkaar spelen telt niet.Reva schreef:Alex schreef:A, C, D, F, G, H, I, J, K, L, M, N, P, R, S, T, V. Nog maar 9 te gaan
Lex
Oh verrek. Opnieuw tellen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Goedemorgen!
Hmm, het alfabet red ik lang niet E, H, J, M, S, T, W... Heb niet goed geselecteerd zie ik al wel, vooral de E's en de M's waren populair bij mij
Hmm, het alfabet red ik lang niet E, H, J, M, S, T, W... Heb niet goed geselecteerd zie ik al wel, vooral de E's en de M's waren populair bij mij
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Zo dames zeg hhaha
Hier niet zoveel. Maar heb geen zin om ze op te noemen
Ben blij want mijn gewicht zit weer 0,1 lager dan waar ik in mijn onderschrift op stond. Ik schommelde de laatste tijd er telkens een beetje boven. Het is niet veel 0,1 maar motiveert mij wel weer hahaha.
Hier niet zoveel. Maar heb geen zin om ze op te noemen
Ben blij want mijn gewicht zit weer 0,1 lager dan waar ik in mijn onderschrift op stond. Ik schommelde de laatste tijd er telkens een beetje boven. Het is niet veel 0,1 maar motiveert mij wel weer hahaha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Whahah ik heb alleen maar een B en een G.
Goedemorgen!
Ik ga zo kijken voor een inzethaard in onze open haard.
Goedemorgen!
Ik ga zo kijken voor een inzethaard in onze open haard.
Gast- Gast
Leuk Bruce! Waar ga je ergens kijken?
hoi allemaal!
Wat een rust hier zeg!
Ik heb net voor het eerst in ruim 6 jaar weer paardgereden. En ik werd ook meteen bekeken (voor een verzorg/rijpaard). Dus erg spannend! Gelukkig wil dat eigenaar van het paard het wel met mij proberen, morgen ga ik dus weer paardrijden!
Wat een rust hier zeg!
Ik heb net voor het eerst in ruim 6 jaar weer paardgereden. En ik werd ook meteen bekeken (voor een verzorg/rijpaard). Dus erg spannend! Gelukkig wil dat eigenaar van het paard het wel met mij proberen, morgen ga ik dus weer paardrijden!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade wat leuk!
Haha wow wat is het hier rustig laatste tijd. Hopelijk is het vanavond wat drukker
Gast- Gast
goedeavond dames!
Ik ben in twijfel!!
Ik ben in twijfel!!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben niet veel meer in dagcafe en ik ga ook zo weg hahah . Naar Rovine.
gezellig ibbeltje!
Ik twijfel dus.. of ik zo nog in de auto zal stappen en naar een verjaardag van iemand van de groep van mn vriend zal gaan.. tis 75 km rijden en ik ben best wel moe.. en dat meisje is niet mn aller beste vriendin maar aan de andere kant vind ik dat ik dan juist moet gaan om me van mn goede kant te laten zien maar heb dus vrij weinig zin.. enige is dat mn vriend gelukkig wel terug kan rijden.
Ik twijfel dus.. of ik zo nog in de auto zal stappen en naar een verjaardag van iemand van de groep van mn vriend zal gaan.. tis 75 km rijden en ik ben best wel moe.. en dat meisje is niet mn aller beste vriendin maar aan de andere kant vind ik dat ik dan juist moet gaan om me van mn goede kant te laten zien maar heb dus vrij weinig zin.. enige is dat mn vriend gelukkig wel terug kan rijden.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zou wel gaan AM! Zal toch vast wel een leuke avond zijn? Spreek met je vriend af dat jullie het niet te laat maken...
Gast- Gast
Ik zit een spelletje te spelen. Maar de puzzel wordt me te moeilijk. Dus ik heb even pauze.
Gast- Gast
Wat een rust hier he
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Zelda schreef:Haha Maura, toch weer je naam terugveranderd? Why?
Gewoon omdat het kon. En omdat de naam Gisele me niet stond.
Gast- Gast
Ok
Ben alleen thuis, mijn vriend heeft een pokeravond met vrienden. Die zal wel dronken thuis komen de kleine man ligt in het grote bed te slapen, zo lief.
Ben alleen thuis, mijn vriend heeft een pokeravond met vrienden. Die zal wel dronken thuis komen de kleine man ligt in het grote bed te slapen, zo lief.
Gast- Gast
Dat lijkt me er heel lief uitzien, Zelda.
Mijn vader en beste vriend is het opgevallen dat ik uit mijn hum ben sinds een paar dagen. Dus ik zit vanavond sowieso alleen. Want ik kan nogal een akelig wezen zijn als ik uit mijn hum ben.
Mijn vader en beste vriend is het opgevallen dat ik uit mijn hum ben sinds een paar dagen. Dus ik zit vanavond sowieso alleen. Want ik kan nogal een akelig wezen zijn als ik uit mijn hum ben.
Gast- Gast
Ik ben vandaag naar mijn broer geweest en hang nu lekker op de bank. Dat is al een hele tijd geleden dus ik geniet er intens van Heb tussendoor nog wel even de keuken en badkamer gepoetst en een was aangezet, dat kan ik dan weer niet laten.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: