DagCafé
+21
Lejow
Marin
Atelier Madame
Jade
_Lacey_
Toet
Mamsie
ellibre
ExpressoB
Pompoen
Burn
Stuiterbal
Lotus
Erin
*Troela*
Bimbam
Sjaantje
Ibbeltje
Rush
Alex
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb het haar gevraagd via WA, maar nog geen antwoord.Reva schreef:Hmm, nou dan haal ik ze morgenochtend wel even. Ik twijfel
De blazertjes van Hema zijn ook erg leuk trouwens
Gast- Gast
Heb volgens mij nog niet gezegd maar ben zo blij dat vriend naar de winkel is geweest maandag
En vandaag zou hij weer willen voor mij om wat voor mijn keel te halen (was ik vergeten met de boodschappen) maar hij is erg moe (verkeerd slaapritme, 1 nacht overgeslagen en dus vanavond weer op tijd naar bed). Wel lief dat hij het anders wel zou willen doen
Het zijn kleine stapjes, maar het zijn stapjes.
En vandaag zou hij weer willen voor mij om wat voor mijn keel te halen (was ik vergeten met de boodschappen) maar hij is erg moe (verkeerd slaapritme, 1 nacht overgeslagen en dus vanavond weer op tijd naar bed). Wel lief dat hij het anders wel zou willen doen
Het zijn kleine stapjes, maar het zijn stapjes.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
ja vind ik ook. En dat uit zichzelf maandag. Hij was wel wat benauwd zei hij maar hij heeft het toch gedaan
Ik heb vandaag een kastje gekocht. Ik ben om te huilen..
Heb ook een kastje en een stoel laten staan omdat ze veel bezorgkosten wilde en ik er toch geen plek voor heb! Ik mag niet meer naar de kringloop van mezelf.
Heb ook een kastje en een stoel laten staan omdat ze veel bezorgkosten wilde en ik er toch geen plek voor heb! Ik mag niet meer naar de kringloop van mezelf.
Gast- Gast
Weer een kastje???? Waar ga je die plaatsen/hangen? Wat voor iets iis het?
Het feit dat hij zelf de keus maakt en het probeert is al dapper genoeg. Heeft hij inmiddels al goede hulp?Ibbeltje schreef:ja vind ik ook. En dat uit zichzelf maandag. Hij was wel wat benauwd zei hij maar hij heeft het toch gedaan
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het feit dat hij zelf de keus maakt en het probeert is al dapper genoeg. Heeft hij inmiddels al goede hulp?Ibbeltje schreef:ja vind ik ook. En dat uit zichzelf maandag. Hij was wel wat benauwd zei hij maar hij heeft het toch gedaan
Precies. en nou het is nog steeds wachten op het GGZ...tot april ergens. Wachtlijsten...
Zal vanavond een foto maken. Het is een redelijk klein kastje met een glazen deurtje en ik hang hem in de gang denk ik!Ibbeltje schreef:Weer een kastje???? Waar ga je die plaatsen/hangen? Wat voor iets iis het?
Ja, heel erg... ik weet het!
Gast- Gast
June schreef:Leuk voor mij, stuur maar op . Binnenkort slaap jij in een kastje.
haha ja als ze nou een grote koopt, en hiervan een bedstee maakt zoals zoontje van Doedel heeft
Schandalig vind ik het!!! Ook omdat je vanaf 1 januari zeker een deel zelf moet betalen? Als hij daarvoor een plek had, had je dat niet!Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Het feit dat hij zelf de keus maakt en het probeert is al dapper genoeg. Heeft hij inmiddels al goede hulp?Ibbeltje schreef:ja vind ik ook. En dat uit zichzelf maandag. Hij was wel wat benauwd zei hij maar hij heeft het toch gedaan
Precies. en nou het is nog steeds wachten op het GGZ...tot april ergens. Wachtlijsten...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zal vanavond een foto maken. Het is een redelijk klein kastje met een glazen deurtje en ik hang hem in de gang denk ik!Ibbeltje schreef:Weer een kastje???? Waar ga je die plaatsen/hangen? Wat voor iets iis het?
hahaha straks kun je niet meer door je huis lopen zonder dat je ergens tegenaan loopt
Ik heb wel een heel leuk schoenenkastje laten staan, ja! En een heel mooie stoel!!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Schandalig vind ik het!!! Ook omdat je vanaf 1 januari zeker een deel zelf moet betalen? Als hij daarvoor een plek had, had je dat niet!Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Het feit dat hij zelf de keus maakt en het probeert is al dapper genoeg. Heeft hij inmiddels al goede hulp?Ibbeltje schreef:ja vind ik ook. En dat uit zichzelf maandag. Hij was wel wat benauwd zei hij maar hij heeft het toch gedaan
Ja zoals ik begreep wel ja. maar ja hij heeft echt hulp nodig dus we moeten wel.
Nou, dat is nu al. Gister over de Jelly Fish gevallen en ik moest over mijn bed heen om bij de magnetron te komen.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Zal vanavond een foto maken. Het is een redelijk klein kastje met een glazen deurtje en ik hang hem in de gang denk ik!Ibbeltje schreef:Weer een kastje???? Waar ga je die plaatsen/hangen? Wat voor iets iis het?
hahaha straks kun je niet meer door je huis lopen zonder dat je ergens tegenaan loopt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb wel een heel leuk schoenenkastje laten staan, ja! En een heel mooie stoel!!!
Heel goed van je!
Nu ben ik wel benieuwd hoe die eruit zien...hoewel ik kan er toch niet naar toe om te halen en als ze mooi zijn dan is dat erg zuur
Zal de foto's zo online zetten.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Ik heb wel een heel leuk schoenenkastje laten staan, ja! En een heel mooie stoel!!!
Heel goed van je!
Nu ben ik wel benieuwd hoe die eruit zien...hoewel ik kan er toch niet naar toe om te halen en als ze mooi zijn dan is dat erg zuur
Gast- Gast
OMG Smikkell toch Let op want straks val je en kan niemand je bereiken van de ambulance
Heb je er foto;s van gemaakt? *gaat niet kijken zo meteen* *lalalalala*
Ja, ik heb foto's gemaakt. Ik moet me inhouden om niet morgen terug te gaan. Gelukkig weer ik de prijzen niet en is het daar niet heel goedkoop en ik heb echt geen ruimte meer.
Geld is stom. Zeker als het om zorg gaat. Ik haat het!
Geld is stom. Zeker als het om zorg gaat. Ik haat het!
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: