DagCafé
+21
Lejow
Marin
Atelier Madame
Jade
_Lacey_
Toet
Mamsie
ellibre
ExpressoB
Pompoen
Burn
Stuiterbal
Lotus
Erin
*Troela*
Bimbam
Sjaantje
Ibbeltje
Rush
Alex
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Misschien weet Lejow gewoon dat je hier altijd meeleest en vraagt ze het daarom hier?
Gast- Gast
Reva schreef:Misschien weet Lejow gewoon dat je hier altijd meeleest en vraagt ze het daarom hier?
Juist
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Misschien weet Lejow gewoon dat je hier altijd meeleest en vraagt ze het daarom hier?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Lejow schreef:Reva schreef:Misschien weet Lejow gewoon dat je hier altijd meeleest en vraagt ze het daarom hier?
Juist
*high five*
Gast- Gast
Erin schreef:Reva schreef:Misschien weet Lejow gewoon dat je hier altijd meeleest en vraagt ze het daarom hier?
Ja kom op zeg, je vraagt een vergiet toch ook niet of hij lekt. 1 en 1 is en blijft 2.
Gast- Gast
Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Misschien weet Lejow gewoon dat je hier altijd meeleest en vraagt ze het daarom hier?
Ja kom op zeg, je vraagt een vergiet toch ook niet of hij lekt. 1 en 1 is en blijft 2.
Ook hallo Reev!
Erin- Ratel
Erin schreef:Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Misschien weet Lejow gewoon dat je hier altijd meeleest en vraagt ze het daarom hier?
Ook hallo Reev!
Hoi leuke forummer
Gast- Gast
Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Misschien weet Lejow gewoon dat je hier altijd meeleest en vraagt ze het daarom hier?
Ook hallo Reev!
Hoi leuke forummer
Ik ben niet leuk vandaag!
Erin- Ratel
Zusje schreef:Ik ben manloos dit weekend...
Erin- Ratel
Doedel schreef:Wij hebben vorig jaar maar een kleine vt aangevraagd en natuurlijk het huis gekocht. Dus tja dan is het lekker veel
Ik had je ook een foto van mijn eten gestuurd maar volgens mij komt die niet aan
Gast- Gast
Erin schreef:Zusje schreef:Ik ben manloos dit weekend...
Precies mijn gedachtegang... Ik heb wel genoeg te doen op zich hoor... Maar toch!
Ik ben trouwens achter de achternaam van M. gekomen en hoe leuk ik zijn voornaam vindt... Omg zijn achternaam . Ik heb hem uitgelachen toen hij het vertelde . Of had ik dit al gezegd?
Gast- Gast
Doedel schreef:@Erin: dan heb je me inderdaad gespot
Erin- Ratel
Zusje schreef:Erin schreef:Zusje schreef:Ik ben manloos dit weekend...
Precies mijn gedachtegang... Ik heb wel genoeg te doen op zich hoor... Maar toch!
Ik ben trouwens achter de achternaam van M. gekomen en hoe leuk ik zijn voornaam vindt... Omg zijn achternaam . Ik heb hem uitgelachen toen hij het vertelde . Of had ik dit al gezegd?
Ja Of ik ben helderziend.
Gast- Gast
Zusje schreef:Erin schreef:Zusje schreef:Ik ben manloos dit weekend...
Nee vertel! Het zal wel geen Pielstroom zijn... Toch?
Erin- Ratel
Erin schreef:Zusje schreef:Erin schreef:Zusje schreef:Ik ben manloos dit weekend...
Nee vertel! Het zal wel geen Pielstroom zijn... Toch?
Whahhahahahaha
Gast- Gast
Reva schreef:Erin schreef:Zusje schreef:Ik ben manloos dit weekend...
Watskeburt
Niks eigenlijk. Ik wist al dat M. geen tijd had en B. had uiteindelijk al afgesproken morgenavond en dat is eigenlijk de enige tijd dat ik tijd heb... Tja... F. smste me ook nog van de week maar toen had ik al met M. afgesproken Bovendien denk ik dat hij het al druk genoeg zou moeten hebben met zijn twee vriendinnen... Bad man!
Gast- Gast
Piemelstroom Nee. Het is eigenlijk heel suf en knullig, niet vies... Tenzij je een letterlijk weglaat
Gast- Gast
Zusje schreef:Piemelstroom Nee. Het is eigenlijk heel suf en knullig, niet vies... Tenzij je een letterlijk weglaat
Damn it, nu ben ik nieuwsgierig!
Erin- Ratel
Reva schreef:Nog even en je hebt een alfabet
Whahahahhaha!
Erin- Ratel
Reva schreef:Nog even en je hebt een alfabet
Die heb ik al bijna zat ik van de week te denken. Ik heb al A, B, C, D, E, F, H, J, M, P, R gehad .
Gast- Gast
Zusje schreef:Reva schreef:Nog even en je hebt een alfabet
Die heb ik al bijna zat ik van de week te denken. Ik heb al A, B, C, D, E, F, H, J, M, P, R gehad .
OMG!
Erin- Ratel
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: