DagCafé
+21
Lejow
Marin
Atelier Madame
Jade
_Lacey_
Toet
Mamsie
ellibre
ExpressoB
Pompoen
Burn
Stuiterbal
Lotus
Erin
*Troela*
Bimbam
Sjaantje
Ibbeltje
Rush
Alex
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Ja, ik heb wel m`n favoriete kapster en daar betaal ik ook wel een paar euro meer voor, maar dan ben ik wel altijd tevreden. M`n haar is wel droog, ben ik bang.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
VeryCherry schreef:Ik ga nooit naar de kapper, ik doe het zelf
Ik ga nooit en doe het ook niet zelf
Gast- Gast
Ik ga ook bijna nooit, maar het begint er een beetje vreemd uit te zien.Reva schreef:VeryCherry schreef:Ik ga nooit naar de kapper, ik doe het zelf
Ik ga nooit en doe het ook niet zelf
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vind het zo zonde om veel geld uit te geven aan haarverf als ik het zelf ook kan. Heel af en toe knipt een vriendin van me de puntjes
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
M`n haren verven doe ik wel zelf trouwens, of m`n moeder
Rush- Lady Post-a-lot
ja verven doe ik ook zelf, of ik moet echt geen zin hebben en zin hebben in een lang kappersbezoekje dan laat ik het daar doen. Maar meestal doe ik dat bij de kinki omdat een effen kleur kan ik zelf ook wel maar highlights in meerdere kleuren e.d. dat laat ik liever daar doen. En ik vind dat de kleuren daar ook goed blijven zitten. Als je felrood pakt daar blijft het ook felrood en geen vaalrood.
Gast- Gast
Lily schreef:gewoon degene uitnodigen met wie je het wil vieren, het moet geen verplichting worden van ow die moet ik uitnodigen en die.
En ja het is nu mooi weer, maar volgende week gaat het weer vriezen en dat vind ik ook sonde.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
De kleur kan anders uitpakken door de hormonen geloof ik.Charlie schreef:Ik dacht dat verven niet mocht als je zwanger bent?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:De kleur kan anders uitpakken door de hormonen geloof ik.Charlie schreef:Ik dacht dat verven niet mocht als je zwanger bent?
Dat, en die stoffen kunnen worden opgenomen door je huid en in de bloedbaan komen of iets dergelijks. Nouja of het klopt weet ik niet maar was voor mij reden genoeg mijn haar momenteel niet te verven.
Gast- Gast
ow maar ik verf het nu ook niet hoor had ook al zo`n idee dat die dampen niet goed konden zijn.
Gast- Gast
Het schijnt dat dat maar zo weinig is dat er geen feiten bekend zijn dat het schadelijk voor je baby is. Vroeger zeiden ze dat wel, maar dat is nogal achterhaald geloof ik.Charlie schreef:Rush schreef:De kleur kan anders uitpakken door de hormonen geloof ik.Charlie schreef:Ik dacht dat verven niet mocht als je zwanger bent?
Dat, en die stoffen kunnen worden opgenomen door je huid en in de bloedbaan komen of iets dergelijks. Nouja of het klopt weet ik niet maar was voor mij reden genoeg mijn haar momenteel niet te verven.
Ik zal wel moeten verven mocht ik ook zwanger raken. Ik wil niet én dik én grijs door het leven gaan.
Rush- Lady Post-a-lot
Hallo dames
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
ik ben niet zo gezellig dus tja
Laatst aangepast door Lily op vr 2 maa 2012 - 3:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn laptop is eindelijk weer draadloos op de draad van de stroom na
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Nu zijn het er wel veel inderdaad. Mooi moment om daadwerkelijk even op te gaan ruimen.
Gast- Gast
hier wel goed hoor heb alleen echt geen zin meer en moet nog 2 en half uur pfff. Hoe is het met jou?
Gast- Gast
Jij hoort wel bij de 'leuke mensen'Stofzuiger schreef:+1Zelda schreef:Reva, ga maar alvast weg dan, want ik meld me hier
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: