DagCafé
+21
Lejow
Marin
Atelier Madame
Jade
_Lacey_
Toet
Mamsie
ellibre
ExpressoB
Pompoen
Burn
Stuiterbal
Lotus
Erin
*Troela*
Bimbam
Sjaantje
Ibbeltje
Rush
Alex
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Heej Zelda! Hoe is het?
En Alex hoe is het met jou?
En Alex hoe is het met jou?
Laatst aangepast door Ibbeltje op do 1 maa 2012 - 21:07; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hey Alex en Rush!
Hier gaat het wel goed, had gisteravond wel een woordenwisseling met mijn vriend, dat was niet zo leuk...hopelijk kan het vanavond nog even uitgepraat worden.
Hier gaat het wel goed, had gisteravond wel een woordenwisseling met mijn vriend, dat was niet zo leuk...hopelijk kan het vanavond nog even uitgepraat worden.
Gast- Gast
Heej Rush alles goed?
Zelda o vervelend dat het nu nog niet uitgepraat is. Hopelijk lukt dat wel vanavond.
Zelda o vervelend dat het nu nog niet uitgepraat is. Hopelijk lukt dat wel vanavond.
Nou ja we hebben het er vanmorgen nog even over gehad maar voor mijn gevoel is het nog niet helemaal uitgepraat.
Gast- Gast
Wat vervelend dat je een woordenwisseling had met je vriend, Zelda. Waar ging het over? Of wil je dat niet zeggen?
Ibb, hier gaat het goed. Ik ga zo met A. naar de VakantieBijbelClub in de kerk, daar kan zij spelletjes doen en eten we tussen de middag pannenkoeken. Daar heb ik wel zin in.
Ibb, hier gaat het goed. Ik ga zo met A. naar de VakantieBijbelClub in de kerk, daar kan zij spelletjes doen en eten we tussen de middag pannenkoeken. Daar heb ik wel zin in.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Oh oke maar ja dan is het nog niet helemaal goed voor jou.
Wij hadden gisteren ook een meningsverschil. Wil het eigenlijk wel kwijt, hebben jullie zin om te 'luisteren' ?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush ja hoor.
Leuk Alex, veel plezier!
Rush- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Wat vervelend dat je een woordenwisseling had met je vriend, Zelda. Waar ging het over? Of wil je dat niet zeggen?
Dat klinkt wel leuk Veel plezier!
Gast- Gast
Hij denkt er wel makkelijk over idd. Alsof je zo maar een huis vind. En sowieso weet je niet wanneer je zwanger raakt.
Het lijkt mij ook niet handig om met een peuter en een baby die trappen bij jullie op en af te moeten.
Het lijkt mij ook niet handig om met een peuter en een baby die trappen bij jullie op en af te moeten.
Rush, lucht je hart!
Zelda, wat vervelend dat je vriend zo reageerde. Ik snap best dat jij tegen die dingen aanloopt, het is ook vervelend als je huis niet leefbaar genoeg is. Raar ook dat hij zo makkelijk denkt over het vinden van een huis, als dat echt zo snel zou kunnen hadden jullie toch allang een andere woning gehad? Sta jij trouwens wel open voor een tweede kindje als jullie een andere, grotere woning hebben? Of wil je sowieso geen kindje meer?
Ik neem A. vaker mee naar de kerk inderdaad. Ik vind het belangrijk dat ze begrijpt wat ik daar doe en dat ze ermee opgroeit. Ze is tenslotte ook gedoopt, dus ik wil haar graag het geloof meegeven.
Zelda, wat vervelend dat je vriend zo reageerde. Ik snap best dat jij tegen die dingen aanloopt, het is ook vervelend als je huis niet leefbaar genoeg is. Raar ook dat hij zo makkelijk denkt over het vinden van een huis, als dat echt zo snel zou kunnen hadden jullie toch allang een andere woning gehad? Sta jij trouwens wel open voor een tweede kindje als jullie een andere, grotere woning hebben? Of wil je sowieso geen kindje meer?
Ik neem A. vaker mee naar de kerk inderdaad. Ik vind het belangrijk dat ze begrijpt wat ik daar doe en dat ze ermee opgroeit. Ze is tenslotte ook gedoopt, dus ik wil haar graag het geloof meegeven.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Goedemorgen,
Zelda, het klinkt zo wel alsof hij er wat makkelijk over denkt. Jullie willen al een hele tijd verhuizen, en tot nu toe nog geen woning gevonden en dan denk hij dat als je zwanger bent dat je dan opeens wel een andere woning zou vinden. Bovendien hoor ik regelmatig dat je het nu al zwaar hebt met het huishouden en M dus denk dat dan een tweede kindje niet echt verstandig is.
Zelda, het klinkt zo wel alsof hij er wat makkelijk over denkt. Jullie willen al een hele tijd verhuizen, en tot nu toe nog geen woning gevonden en dan denk hij dat als je zwanger bent dat je dan opeens wel een andere woning zou vinden. Bovendien hoor ik regelmatig dat je het nu al zwaar hebt met het huishouden en M dus denk dat dan een tweede kindje niet echt verstandig is.
Gast- Gast
Ik snap idd dat je het daarom dan juist helemaal 'klaar' wil hebben voor je 2e kindje. Zo dat je ook bewust en wat relaxter de zwangerschap ik kan gaan denk ik.
Rush- Lady Post-a-lot
dan komt het op mij misschien anders over dan je het bedoeld Maar ik snap wel helemaal dat je eerst groter wil wonen e.d. voordat jullie voor een tweede kindje willen gaan. Maar aan de andere kant snap ik je vriend ook wel misschien wil hij tussen een tweede en M niet teveel leeftijd laten zitten. Maar echt praktisch lijkt me een tweede niet waar jullie nu wonen.
En nu ga ik rush haar verhaal even lezen.
Gast- Gast
Nee precies...hij wil er niet te veel tijd tussen laten en ik ook niet.Lily schreef:dan komt het op mij misschien anders over dan je het bedoeld Maar ik snap wel helemaal dat je eerst groter wil wonen e.d. voordat jullie voor een tweede kindje willen gaan. Maar aan de andere kant snap ik je vriend ook wel misschien wil hij tussen een tweede en M niet teveel leeftijd laten zitten. Maar echt praktisch lijkt me een tweede niet waar jullie nu wonen.
Sorry Rush, was mijn verhaal al aan het typen en had niet gezien dat jij ook een meningsverschil had met je vriend. Ga mijn verhaal even verwijderen en dan lees ik daarna de jouwe..
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: