DagCafé
+21
Lejow
Marin
Atelier Madame
Jade
_Lacey_
Toet
Mamsie
ellibre
ExpressoB
Pompoen
Burn
Stuiterbal
Lotus
Erin
*Troela*
Bimbam
Sjaantje
Ibbeltje
Rush
Alex
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Ja daarom wil ik 'm!
Ik ben echt te erg! Gister naar de kringloop geweest, zag ik een koekjestrommel en een beker die ik vroeger ook had. Ik moest en zou ze hebben! Mijn vriend ging stuk toen ik thuis kwam en vertelde waarom ik het kocht!
Ik ben echt te erg! Gister naar de kringloop geweest, zag ik een koekjestrommel en een beker die ik vroeger ook had. Ik moest en zou ze hebben! Mijn vriend ging stuk toen ik thuis kwam en vertelde waarom ik het kocht!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:WA'ers. Mijn telefoon is leeg en ik kan even niet opstaan.
Ik stuurde dat ik ging studeren
Gast- Gast
Erin schreef:Ja daarom wil ik 'm!
Ja, dat is zo leuk!
Gast- Gast
Ik heb trek. Het is een wonder. Ik heb vanmiddag wel iets gegeten.
Erin, krijgen we nog een foto? En ik wil eigenlijk wel een grote kringloopmeeting, als voorzie ik problemen. Naar de kringloop kun je beter met zo min mogelijk mensen gaan! Minder kapers op de kust.
June, dapper plan. Je mag ook gewoon nog even blijven.
Erin, krijgen we nog een foto? En ik wil eigenlijk wel een grote kringloopmeeting, als voorzie ik problemen. Naar de kringloop kun je beter met zo min mogelijk mensen gaan! Minder kapers op de kust.
Gast- Gast
Reva schreef:Erin schreef:Ja daarom wil ik 'm!
Ja, dat is zo leuk!
Dus het is niet iets om je voor te schamen??
Erin- Ratel
De tweede wat ik naartoe ging was geen parkeerplaats. Vakantieuitje voor iedereen denk ik
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb trek. Het is een wonder. Ik heb vanmiddag wel iets gegeten.
WA Jongeh maar je wilt niet lopen!
Erin- Ratel
Ik lig/hang op de bank met mijn voeten beide op een eigen tafeltje. Bollen wol om me heen, laptop op mijn schoot en ondertussen aan het haken. Ik ben moe..Erin schreef:Smikkell schreef:Ik heb trek. Het is een wonder. Ik heb vanmiddag wel iets gegeten.
WA Jongeh maar je wilt niet lopen!
Gast- Gast
Ik zou eigenlijk allang in bed gaan liggen maar vind het gezellig!
Erin- Ratel
Ik heb een compromis gesloten met G. Hij komt zo mijn autosleutels halen, zodat ik kan uitslapen Dan kan hij hem als het ochtend is en mensen naar hun werk gaan op vergunningplek zetten, heb half uur staan wachten vanavond, maar alles bleef vol.
Jeej
Jeej
Gast- Gast
Trouwens ik heb een mooie blazer gezien op internet van Steps, maar ik heb geen idee hoe hun maten vallen. Jij hebt toch die geweldige jurk daar besteld Reev?
Erin- Ratel
Koningin in de smoesjes. Fijn dat jullie afspreken.Reva schreef:Ik heb een compromis gesloten met G. Hij komt zo mijn autosleutels halen, zodat ik kan uitslapen Dan kan hij hem als het ochtend is en mensen naar hun werk gaan op vergunningplek zetten, heb half uur staan wachten vanavond, maar alles bleef vol.
Jeej
Gast- Gast
Hoe gaat het nou tussen jou en G??
Erin- Ratel
Ik lig niet eens lekker en ik heb ook geen verstand van Steps of maten. Ook niet van haken als ik mijn haakwerk zo zie. Al 5 keer uitgehaald vandaag,
Gast- Gast
Smikkell schreef:Koningin in de smoesjes. Fijn dat jullie afspreken.Reva schreef:Ik heb een compromis gesloten met G. Hij komt zo mijn autosleutels halen, zodat ik kan uitslapen Dan kan hij hem als het ochtend is en mensen naar hun werk gaan op vergunningplek zetten, heb half uur staan wachten vanavond, maar alles bleef vol.
Jeej
Muahaha.
Nou ik geef alleen mijn sleutels aan hoor Hij is aan het werk, dus kan aan het einde van zijn dienst mijn auto wegzetten, hoef ik er niet voor mijn bed uit voor 8en
Plus dat hij het zelf voorstelde.
Erin, ik heb op het forum geleerd dat het normaal valt, mits je normale borsten hebt. Als je vooraan hebt gestaan bij het borsten uitdelen, moet je groter hebben. Of open dragen
Gast- Gast
Oh crap, daar gaan we...Reva schreef:Smikkell schreef:Koningin in de smoesjes. Fijn dat jullie afspreken.Reva schreef:Ik heb een compromis gesloten met G. Hij komt zo mijn autosleutels halen, zodat ik kan uitslapen Dan kan hij hem als het ochtend is en mensen naar hun werk gaan op vergunningplek zetten, heb half uur staan wachten vanavond, maar alles bleef vol.
Jeej
Muahaha.
Nou ik geef alleen mijn sleutels aan hoor Hij is aan het werk, dus kan aan het einde van zijn dienst mijn auto wegzetten, hoef ik er niet voor mijn bed uit voor 8en
Plus dat hij het zelf voorstelde.
Erin, ik heb op het forum geleerd dat het normaal valt, mits je normale borsten hebt. Als je vooraan hebt gestaan bij het borsten uitdelen, moet je groter hebben. Of open dragen
Erin- Ratel
Jep. En terwijl ik naar de supermarkt ging en de kringloop. Misschien krijg ik daarom alles voor zo weinigReva schreef:Terwijl je bezoek kreeg? Schaam je.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jep. En terwijl ik naar de supermarkt ging en de kringloop. Misschien krijg ik daarom alles voor zo weinigReva schreef:Terwijl je bezoek kreeg? Schaam je.
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: