DagCafé
+21
Lejow
Marin
Atelier Madame
Jade
_Lacey_
Toet
Mamsie
ellibre
ExpressoB
Pompoen
Burn
Stuiterbal
Lotus
Erin
*Troela*
Bimbam
Sjaantje
Ibbeltje
Rush
Alex
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Nee, ik denk het zelfde.Reva schreef:Ben ik nou echt de enige die het niet bizar extreem vind qua formaat? Nee, niet klein, maar toch ook niet buitenaards?
Gast- Gast
Reva schreef:Ben ik nou echt de enige die het niet bizar extreem vind qua formaat? Nee, niet klein, maar toch ook niet buitenaards?
Nee hoor ik deel je mening.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Met de nadruk op ZEI.June schreef:Reva schreef:Ben ik nou echt de enige die het niet bizar extreem vind qua formaat? Nee, niet klein, maar toch ook niet buitenaards?
Nee, dat zei ik daar ook al
Gast- Gast
Buitenaards niet, maar ik ben een klein meisje ja! Al heb ik niks te klagen thuis!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Nu heb ik een oud bubbeling liedje in mijn hoofd! Biggie di bana bana bana.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
In die positie lijkt hij langerReva schreef:De arm van die vent kan toch echt niet comfortabel liggen??
Gast- Gast
Ik heb zelfs in de spiegel gekeken of ik mijn arm ook zover achter mijn hoofd kreeg.Smikkell schreef:In die positie lijkt hij langerReva schreef:De arm van die vent kan toch echt niet comfortabel liggen??Denk dat weinig anderen naar zijn arm hebben gekeken.
Gast- Gast
Elke keer als ik naar die stoel kijk moet ik zo hard lachen. Hij is echt zo onmogelijk en onbedoeld groot en lomp. Het ziet er zo vreemd uit.
Gast- Gast
Geen idee, ik had slecht zicht.. Er werd wat geroepen in het Turks, maar daar kan ik geen oordeel over geven. Mijn Turks is niet meer wat het is geweest!Reva schreef:Ben je nog uitgelachen onderweg?
Gast- Gast
Zijn jullie eigenlijk geslaagd bij de kringloop?
Erin- Ratel
June houdt van groot, zegt ze!Smikkell schreef:Daar leek hij echt niet zo groot..
Gast- Gast
Smikkell schreef:June houdt van groot, zegt ze!Smikkell schreef:Daar leek hij echt niet zo groot..
Over groot gesproken.
W. kwam me een uur geleden een succeskusje brengen voor mijn opdracht en nu stuurt hij een berichtje met 'gedoucht', terwijl hij voorheen altijd 'gedouched' schreef. Dus ik zei dat hij goed bezig was, vooral qua spelling . Zegt hij dat hij eerst 'gedouched' had geschreven, maar toen dacht: Oh nee, dat vindt June niet leuk en toen heeft hij het aangepast, haha. Stiekem toch wel leuk
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:June houdt van groot, zegt ze!Smikkell schreef:Daar leek hij echt niet zo groot..
Over groot gesproken.
W. kwam me een uur geleden een succeskusje brengen voor mijn opdracht en nu stuurt hij een berichtje met 'gedoucht', terwijl hij voorheen altijd 'gedouched' schreef. Dus ik zei dat hij goed bezig was, vooral qua spelling . Zegt hij dat hij eerst 'gedouched' had geschreven, maar toen dacht: Oh nee, dat vindt June niet leuk en toen heeft hij het aangepast, haha. Stiekem toch wel leuk
Gast- Gast
Geen ideeReva schreef:Hoe vond N. je huis?
We zullen het morgen wel horen van VC. Ik vond het gezellig. Ik ben fan van N.
Gast- Gast
Ik wil graag een keer zo'n stoel, gewoon omdat het kan!
Erin- Ratel
Ik heb nu ook vier tafeltjes bij de bank. Ik struikel er nog eens over. Ik heb wel een tafeltje aan VC gegeven.
Gast- Gast
Hadden wij vroegerErin schreef:Ik wil graag een keer zo'n stoel, gewoon omdat het kan!
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: