DagCafé
+21
Lejow
Marin
Atelier Madame
Jade
_Lacey_
Toet
Mamsie
ellibre
ExpressoB
Pompoen
Burn
Stuiterbal
Lotus
Erin
*Troela*
Bimbam
Sjaantje
Ibbeltje
Rush
Alex
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Fantastisch en zo zou het ook precies kunnen gaan. Behalve dat ik je vriend ken dan, maar ik zou hem wel bellen.Erin schreef:Dat droomde ik dus dat ik bij je thee kwam drinken en dat ik alles in je huis leuk vond whahahaha! Je zei steeds, ja maar we moeten echt voor half 6 naar de kringloop anders is ie dicht. En dan moet je blijven slapen en dan moeten we morgen! Je ging mijn vriend opbellen (want jullie waren vrienden en kende elkaar al jaren ) of ie even thee voor ons kwam brengen.
Het was echt te grappig. Ik werd ook wakker met shit man het is gewoon half 6 geweest!
Reevvvv!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Erin schreef:Smikkell schreef:Fantastisch en zo zou het ook precies kunnen gaan. Behalve dat ik je vriend ken dan, maar ik zou hem wel bellen.Erin schreef:Dat droomde ik dus dat ik bij je thee kwam drinken en dat ik alles in je huis leuk vond whahahaha! Je zei steeds, ja maar we moeten echt voor half 6 naar de kringloop anders is ie dicht. En dan moet je blijven slapen en dan moeten we morgen! Je ging mijn vriend opbellen (want jullie waren vrienden en kende elkaar al jaren ) of ie even thee voor ons kwam brengen.
Het was echt te grappig. Ik werd ook wakker met shit man het is gewoon half 6 geweest!
Reevvvv!
Nou, ik vandaag nog wel even snel voor sluit nog naar de ndere akringloop nadat VC en N. weg waren!
Gast- Gast
Ik liep vandaag een kringloop in.. HEE, LEKKER WIJF BIJ DE DEUR!!!!
Dus toen ben ik weer gegaan
Gast- Gast
Reva schreef:Ik liep vandaag een kringloop in.. HEE, LEKKER WIJF BIJ DE DEUR!!!!
Gast- Gast
Reva schreef:Ik liep vandaag een kringloop in.. HEE, LEKKER WIJF BIJ DE DEUR!!!!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Erin schreef:Helllooo ladies!
Alex- Ratel
Ik heb wel een hilarisch verhaal over de twee vrouwen voor me en de vrouw achter de kassa, maar even geen zin om het helemaal te typen
Eigenlijk had je er gewoon bij moeten zijn! Er werden nog net geen klappen uitgedeeld.
Eigenlijk had je er gewoon bij moeten zijn! Er werden nog net geen klappen uitgedeeld.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb wel een hilarisch verhaal over de twee vrouwen voor me en de vrouw achter de kassa, maar even geen zin om het helemaal te typen
Neee vertel!! Ik heb wel zin in een goed verhaal!
Erin- Ratel
Nu ben ik wel benieuwd, Smikkie. Was ook je bedoeling zeker?
Alex- Ratel
Erin schreef:Smikkell schreef:Ik heb wel een hilarisch verhaal over de twee vrouwen voor me en de vrouw achter de kassa, maar even geen zin om het helemaal te typen
Neee vertel!! Ik heb wel zin in een goed verhaal!
Idem.
Gast- Gast
Hoi!
Ik heb zin om te slapen, maar ook weer niet. Want als ik nu ga slapen is het sneller morgen en moet ik weer aan het werk, en daar heb ik zo geen zin in. Dus ik blijf nog maar even wakker. O, en ik moet ook nog was ophangen.
Ik heb zin om te slapen, maar ook weer niet. Want als ik nu ga slapen is het sneller morgen en moet ik weer aan het werk, en daar heb ik zo geen zin in. Dus ik blijf nog maar even wakker. O, en ik moet ook nog was ophangen.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Smikkell schreef:Ja, maar als ik het typ komt het niet over en dan doe ik het verhaal te kort..
Smoesjes!
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Ja, maar als ik het typ komt het niet over en dan doe ik het verhaal te kort..
Zing het!
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb de dvd van Adele aanstaan van dat concert wat laatst op tv was
OMG jaloers!!
Erin- Ratel
Reva schreef:Ik heb de dvd van Adele aanstaan van dat concert wat laatst op tv was
Doe ´m iets harder, dan kunnen wij ook mee luisteren.
Gast- Gast
Zo hier nog wat te doen? Wat is het kaksaai verder zeg.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Vertel wat leuks dan Mamsie. We proberen Smikk over te halen maar ze wilt niet!
Erin- Ratel
Ik heb niks leuks te melden denk ik, ik ben niet leuk.
Mamsie- Ratel
Mamsie schreef:Ik heb niks leuks te melden denk ik, ik ben niet leuk.
Niet liegen!
Erin- Ratel
Ik heb gisteren dit bord voor het eerste gezien, ben ik nu een sukkel?
Mamsie- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: