DagCafé
+21
Lejow
Marin
Atelier Madame
Jade
_Lacey_
Toet
Mamsie
ellibre
ExpressoB
Pompoen
Burn
Stuiterbal
Lotus
Erin
*Troela*
Bimbam
Sjaantje
Ibbeltje
Rush
Alex
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Erin schreef:Smikkell schreef:Ik vraag me af of Reva weet welk woord ze bij elkaar aan het verzamelen is. Zelf vind ik het hilarisch!!!
Nee dat weet ze niet
Gast- Gast
Smikkell schreef:En dan een bekende tegenkomenReva schreef:Ik vond het wel ontspannend dat ik mijn buik niet in hoefde te houden in de Prenatal.
Als jullie schoonmaken, houden jullie dan ook rekening met wie er op visite komt en hoe lang die gene bijvoorbeeld is?
Nee. Wel als er een hond meekomt. Die vinden altijd alles wat ik heb weggeschopt of ze gaan ergens keihard staan kwispelen en snuffelen. De lengte van de hond heeft voor mij dan geen invloed op het schoonmaken.
Gast- Gast
Toen de schilder laatst op zijn trap stond, toen maakte ik mij wel zorgen. Hij ziet mijn huis toch van een heel andere kant
Honden komen echt niet binnen hier.
Honden komen echt niet binnen hier.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 29 feb 2012 - 12:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
IK zocht twee letters!
en de
Nog steeds trouwens!
en de
Nog steeds trouwens!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Weet je zeker dat je deze twee letters zoekt?Erin schreef:IK zocht twee letters!
en de
Nog steeds trouwens!
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:En dan een bekende tegenkomenReva schreef:Ik vond het wel ontspannend dat ik mijn buik niet in hoefde te houden in de Prenatal.
Als jullie schoonmaken, houden jullie dan ook rekening met wie er op visite komt en hoe lang die gene bijvoorbeeld is?
Nee. Wel als er een hond meekomt. Die vinden altijd alles wat ik heb weggeschopt of ze gaan ergens keihard staan kwispelen en snuffelen. De lengte van de hond heeft voor mij dan geen invloed op het schoonmaken.
I feel ya!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Weet je zeker dat je deze twee letters zoekt?Erin schreef:IK zocht twee letters!
en de
Nog steeds trouwens!
whahahaha ja! bij deze! Dubbel check!
Erin- Ratel
Ik ga maar eens slapen. Hopelijk lukt het een beetje . Slaap lekker alvast, allemaal.
Gast- Gast
Ik meld mij.
Ik ben vannacht lichtelijk doorgedraaid In die toestand ook therapie nog een keer gemaild. Durf de mail nu niet meer terug te lezen.. Ben zo bang dat ze me willen gaan opnemen..
Nu gaat het wel weer. Ik ga douchen en zorgen dat alles zo klaar is voor VC en N. Komen.
Ik ben vannacht lichtelijk doorgedraaid In die toestand ook therapie nog een keer gemaild. Durf de mail nu niet meer terug te lezen.. Ben zo bang dat ze me willen gaan opnemen..
Nu gaat het wel weer. Ik ga douchen en zorgen dat alles zo klaar is voor VC en N. Komen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als ik drie dagen wegblijf, dan zijn er ook nieuwe pagina's. Zegt weinig over de snelheid waarmee wordt gepost. Ik vind het anders dodelijk saai momenteel.Reva schreef:Nou ik had als laatste gelezen dat Kotsie brownies ging maken
Gast- Gast
Nou, dan ga ik maar even iets leuks vertellen.
Ik heb gisteren seizoen 1 van Bones gekocht. Jaja. En nu wil ik ineens allemaal series!
Ik heb gisteren seizoen 1 van Bones gekocht. Jaja. En nu wil ik ineens allemaal series!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mijn voordeur heeft vannacht gewoon open gestaan DOODENG!
Ik ben aan t douchen en aankleden omdat VC en N. Zo komen. Moet eigenlijk echt dweilen!
Ik ben aan t douchen en aankleden omdat VC en N. Zo komen. Moet eigenlijk echt dweilen!
Gast- Gast
Goedemorgen !!!'
Ik heb echt zo'n keelpijn en oorpijn. Dat is lang geleden dat ik dat gehad heb.
Ik heb echt zo'n keelpijn en oorpijn. Dat is lang geleden dat ik dat gehad heb.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
+1Reva schreef:Ik heb niks te melden
Erin- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40