DagCafé
+21
Lejow
Marin
Atelier Madame
Jade
_Lacey_
Toet
Mamsie
ellibre
ExpressoB
Pompoen
Burn
Stuiterbal
Lotus
Erin
*Troela*
Bimbam
Sjaantje
Ibbeltje
Rush
Alex
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
June schreef:Alex schreef:June schreef:Kom maar hoor, jullie zijn welkom. Jullie kunnen carpoolen en de dikwangen mogen mee!
Ik neem A ook mee, ze is gek op brownies. Dan weet je dat.
Schattige kinderen zijn altijd welkom. Je hoeft het huishouden hier niet te doen .
Je bent te goed
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex, jij hebt het recept niet dus ben benieuwd hoe je dat gaat doen maar een poging is een mooi begin!
Smikkel, als basis voor iets anders (net als die ijstaart) of een stukje bij ijs (maar ik heb voorkeur voor mijn Zweedse cake dus). Verder hebben we wellicht eens brownies gemaakt bij Doedel maar over het algemeen neem ik er niks van hoor. Maar ik kan me voorstellen dat je dat dan niet onthoudt .
Smikkel, als basis voor iets anders (net als die ijstaart) of een stukje bij ijs (maar ik heb voorkeur voor mijn Zweedse cake dus). Verder hebben we wellicht eens brownies gemaakt bij Doedel maar over het algemeen neem ik er niks van hoor. Maar ik kan me voorstellen dat je dat dan niet onthoudt .
Gast- Gast
Zusje schreef:Alex, jij hebt het recept niet dus ben benieuwd hoe je dat gaat doen maar een poging is een mooi begin!
Ik ben creatief genoeg, komt vast goed
Alex- Ratel
Je bent niet goed. Ik heb 100 verschillende foto's van brownies met ijs en magische saus.Zusje schreef:Alex, jij hebt het recept niet dus ben benieuwd hoe je dat gaat doen maar een poging is een mooi begin!
Gast- Gast
Ik heb zin in iets lekkers!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Dat waren dan waarschijnlijk geen brownies maar kladdkaka ofzo. En als het al brownies waren zeg je het zelf al; in combinatie met ijs en magische saus .
Gast- Gast
June schreef:Erin schreef:Ik heb zin in iets lekkers!
Ja hoor, jij mag ook komen.
voor Stoffie!
Erin- Ratel
Nee hoor, hij is gewoon een avond naar een vriend en dan wordt het laat.June schreef: ruzie?
Gast- Gast
Vechtgenoot... Zonder V klinkt het zo saai en stoeipoes geeft zo'n raar beeld. Dus vechtgenoot.
Kan ook de martini zijn...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Vechtgenoot... Zonder V klinkt het zo saai en stoeipoes geeft zo'n raar beeld. Dus vechtgenoot.
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Ik ben zo goed in elke dag opnieuw mijn to do lijst negeren..
Wat had je op de lijst staan?
Erin- Ratel
Dingen de echt moeten gebeuren en ook dingen die er al twee maanden opstaan.Erin schreef:Smikkell schreef:Ik ben zo goed in elke dag opnieuw mijn to do lijst negeren..
Wat had je op de lijst staan?
Gast- Gast
Reva schreef:Hee, even lees ik niet mee, drie pagina's erbij. Idioten.
Wie is hier dan de idioot? Je weet toch dat je 24/7 op het forum moet zijn?
Alex- Ratel
Hij stond wel open hoorAlex schreef:Reva schreef:Hee, even lees ik niet mee, drie pagina's erbij. Idioten.
Wie is hier dan de idioot? Je weet toch dat je 24/7 op het forum moet zijn?
Gast- Gast
Reva schreef:Nou ik had als laatste gelezen dat Kotsie brownies ging maken
Ik heb er inmiddels al witte chocoladespikkels inzitten.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: