DagCafé
+21
Lejow
Marin
Atelier Madame
Jade
_Lacey_
Toet
Mamsie
ellibre
ExpressoB
Pompoen
Burn
Stuiterbal
Lotus
Erin
*Troela*
Bimbam
Sjaantje
Ibbeltje
Rush
Alex
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Zusje schreef:Nou dan neem je toch wat lekkers
Nee ik doe het niet! Heb met mezelf afgesproken niet meer zoveel te snacken want er moeten nu écht wat kilootjes af. Vanmiddag al 2 koekjes gegeten met kleine prinses dus nu maar even netjes de keukenkastjes dicht laten Leuk truitje trouwens!
Bimbam, ik heb al meer mensen horen klagen over muggen, dus het ligt gelukkig niet aan jou
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ok Sjaan . En thanx!
Smik, kun je misschien iets van ritme krijgen? Dat je voor jezelf tijden stelt hoe laat je naar bed gaat, hoe laat je opstaat en op welke momenten je iets eet? Je hebt eerder een tijd niet gewerkt, dan ging je in ieder geval naar buiten enzo. Probeer je nog doelen te stellen voor jezelf om te doen overdag?
Smik, kun je misschien iets van ritme krijgen? Dat je voor jezelf tijden stelt hoe laat je naar bed gaat, hoe laat je opstaat en op welke momenten je iets eet? Je hebt eerder een tijd niet gewerkt, dan ging je in ieder geval naar buiten enzo. Probeer je nog doelen te stellen voor jezelf om te doen overdag?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Bimbam, ik heb al meer mensen horen klagen over muggen, dus het ligt gelukkig niet aan jou
Mijn zusje was ook al lek gestoken. Een vriendin van ons zei: "Ik ben blij dat ik niet zo'n lekker wijf ben."
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Yummie, ik zit lekker aan de caramelcappucino
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha nou dankje, dan weet ik nu dus dat ik ook geen lekker wijf benBimbam schreef:Sjaantje schreef:Bimbam, ik heb al meer mensen horen klagen over muggen, dus het ligt gelukkig niet aan jou
Mijn zusje was ook al lek gestoken. Een vriendin van ons zei: "Ik ben blij dat ik niet zo'n lekker wijf ben."
Gast- Gast
Kun je het niet bij je huisarts aangeven? Is er überhaupt een plan om jou hieruit te krijgen zodat je weer mee kunt draaien in de maatschappij?
Over de muggen, die moeten toch ergens vandaan komen? Er moet ergens in de buurt water zijn. Staat er niet een kruipruimte onder water? Is er ergens lekkage?
Over de muggen, die moeten toch ergens vandaan komen? Er moet ergens in de buurt water zijn. Staat er niet een kruipruimte onder water? Is er ergens lekkage?
Gast- Gast
Haha, je laat het muggenprobleem niet rusten hè Zus. Ik had het laatst ook een dag!
Smik, ik zal er hier niet te veel over zeggen, maar wil je een dikke knuffel geven en ik kom vrijdag graag je sjaal brengen
Smik, ik zal er hier niet te veel over zeggen, maar wil je een dikke knuffel geven en ik kom vrijdag graag je sjaal brengen
Gast- Gast
Gast- Gast
Smikk:
Weet niet wat er precies is Smikkell, maar kan je niet ergens aankloppen waar je wel serieus genomen word?
Onbegrijpelijk trouwens dat je huisarts en therapeuten je dus niet serieus nemen.
Onbegrijpelijk trouwens dat je huisarts en therapeuten je dus niet serieus nemen.
Laatst aangepast door Mama1985 op wo 29 feb 2012 - 10:17; in totaal 1 keer bewerkt
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Wil je even weg van huis anders? Je bent welkom hoor!
En hoezo geven ze geen antwoord? Stel je wel een vraag? Geef je ook aan dat je je genegeerd voelt?
June, mij maakt het niet uit dat zij muggen heeft maar muggen ontwikkelen zich in stilstaand water, vandaar dat ik er naar vroeg.
En hoezo geven ze geen antwoord? Stel je wel een vraag? Geef je ook aan dat je je genegeerd voelt?
June, mij maakt het niet uit dat zij muggen heeft maar muggen ontwikkelen zich in stilstaand water, vandaar dat ik er naar vroeg.
Gast- Gast
Haha Zus, begrijp ik. Ik vind het gewoon grappig dat jij direct op zoek bent naar de oorzaak . Bij ons was het denk ik stilstaand water in de douche, omdat die niet meer doorloopt .
Smik, als je er een paar dagen tussenuit wilt, ben je ook hier van harte welkom. Mag je zelfs los op mijn lelijke kastdeur.
Smik, als je er een paar dagen tussenuit wilt, ben je ook hier van harte welkom. Mag je zelfs los op mijn lelijke kastdeur.
Gast- Gast
Smikk
Zusje, volgens mij heb ik geen lekkage of een ondergelopen kruipruimte (hoop ik). Nu ik er zo over nadenk zit er wel een sloot een stukje verderop, misschien is dat het? Hoe dan ook, ik wilde hem doodslaan, maar ik kon hem niet meer vinden
Zusje, volgens mij heb ik geen lekkage of een ondergelopen kruipruimte (hoop ik). Nu ik er zo over nadenk zit er wel een sloot een stukje verderop, misschien is dat het? Hoe dan ook, ik wilde hem doodslaan, maar ik kon hem niet meer vinden
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Gast- Gast
Ja dat is ook zo, dat dat de juiste personen zijn. Wist niet dat je er al paar maanden gezeten had. Dan is 10 dagen wachten op antwoord echt te lang als jij aangeeft dat het niet gaat!
edit: Dat ik dat zei kwam denk ik vooral omdat ik zelf ook in eerste instantie voor mijn gevoel niet serieus genomen werd tot ik ergens anders aan de bel trok.
edit: Dat ik dat zei kwam denk ik vooral omdat ik zelf ook in eerste instantie voor mijn gevoel niet serieus genomen werd tot ik ergens anders aan de bel trok.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Gast- Gast
Nee, ik weet dat jij en Merai dat niet vinden en er zijn de afgelopen dagen ook wel momenten geweest dat ik dat zelf ook niet vond. Maar was toen al boos omdat ik geen antwoord kreegJune schreef:Ik zou het niet echt overdreven vinden om nu de crisisdienst te bellen.
Gast- Gast
Mijn telefoon staat ook aan als je dat wilt. Ik vind het inderdaad niet overdreven die crisisdienst, juist wel gepast. Dan moet je het wel zelf willen/de noodzaak zien.
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: