DagCafé
+21
Lejow
Marin
Atelier Madame
Jade
_Lacey_
Toet
Mamsie
ellibre
ExpressoB
Pompoen
Burn
Stuiterbal
Lotus
Erin
*Troela*
Bimbam
Sjaantje
Ibbeltje
Rush
Alex
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Heey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dooooooorst!!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik was 't kastje op aan het hangen en toen zag ik dat het al best laat was. Nu hangt hij nog wat scheef ook. Ik wil een nieuwe waterpas. Nu kan ik hem morgen pas rechthangen. Weet ook niet of ik hem wel mooi vind daar. Grr....
Ik ben onrustig. Bah!
Ik ben onrustig. Bah!
Gast- Gast
Onrustig? Wat zou je willen doen? Of weet je dat niet? Irritant van dat kastje...
Ik zit lekker te nomnommen!
Gast- Gast
Hoe komt het dat je onrustig bent, Smikkie?
Ik ben aan het puzzelen en heb BSB opstaan
Ik ben aan het puzzelen en heb BSB opstaan
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Hahaha ik zie het helemaal voor meZusje schreef:Ik zit lekker te nomnommen!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikk, ik heb een waterpas-appje, mag je morgen wel gebruiken
Om te zien hoe scheef hij hangt? Dat zie ik zo ook welVeryCherry schreef:Smikk, ik heb een waterpas-appje, mag je morgen wel gebruiken
Ik weet ook al hoe hij wel moet hangen. Even kijken hoe ik dat op ga lossen en of ik hem daar sowieso wel laat hangen! Hij wordt iig wit, daar ben ik over uit!
Gast- Gast
Laat maar weten hoe laat je zaterdag op station Beek-Elsloo bent, dan kom ik je oppikken. Mag je zelfs een kopje koffie (of thee) komen drinken bij je Herman!June schreef:Kinderachtig. In het weekend kan ik wel, dan heb ik gratis OV
Gast- Gast
Even klagen hoor. Ik heb serieus nu alweer muggenbulten. 4 stuks, en ze zijn zo groot als een rijksdaalder.
Bimbam- Kletskop
Blegh, ik zit helemaal in te kakken hier...
Bimbam schreef:Even klagen hoor. Ik heb serieus nu alweer muggenbulten. 4 stuks, en ze zijn zo groot als een rijksdaalder.
Woon je aan het water?
Sorry Sjaan maar ik nomnom zo lekker! Heb er nog een stukje brood ingegooid (oven).
Gast- Gast
Smikkell schreef:Om te zien hoe scheef hij hangt? Dat zie ik zo ook welVeryCherry schreef:Smikk, ik heb een waterpas-appje, mag je morgen wel gebruiken
Ik weet ook al hoe hij wel moet hangen. Even kijken hoe ik dat op ga lossen en of ik hem daar sowieso wel laat hangen! Hij wordt iig wit, daar ben ik over uit!
Whahaha nee joh.
Oh duurt maar twee uur vanaf mijn ouders. Gelukkig hoef ik alleen maar richting mijn ouders en ook weer terug zaterdag (2 x 2,5 uur). Als ik daar niet op hoefde te ruimen en 's avonds niet weer terug moest zijn in mijn mooie stad, dán had ik wel tijd gehad. Jij zult het dus echt moeten komen brengen .
Gast- Gast
Heej VC de p's werden genoemd bij mijn kind is te dik :d Ze mag 1 p er week
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Gewoon onrustig gevoel. Niet perse iets willen doen.Zusje schreef:Onrustig? Wat zou je willen doen? Of weet je dat niet? Irritant van dat kastje...
Gast- Gast
Whahaha echt waar joh? Hier is het zuurkool stamppot geworden, toch maar wel. Wij eten een keer in de week patat. Overblijfsel van zwemles.
Energie over? Enig idee wat je onrustig maakt?
Ik ben trouwens gister achter zijn achternaam gekomen. Vond ik zijn naam nog zo leuk. Ik moest lachen toen hij zijn achternaam zei hahahahahaha . Maar het was wel leuk .
Ik ben trouwens gister achter zijn achternaam gekomen. Vond ik zijn naam nog zo leuk. Ik moest lachen toen hij zijn achternaam zei hahahahahaha . Maar het was wel leuk .
Gast- Gast
Haha het klinkt al zo leukZusje schreef:Sorry Sjaan maar ik nomnom zo lekker! Heb er nog een stukje brood ingegooid (oven).
Heb nu ook zin in wat lekkers
haha ja VC echt. Moest meteen aan jou denken whaha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Nou dan neem je toch wat lekkers
Ik heb dit truitje binnengekregen, echt pasgeleden besteld, dat is snel! (kwam ergens van ver, van ebay afgehaald)
Ik heb dit truitje binnengekregen, echt pasgeleden besteld, dat is snel! (kwam ergens van ver, van ebay afgehaald)
Gast- Gast
En dat is?Zusje schreef:Energie over? Enig idee wat je onrustig maakt?
Nee, niet echt energie over. Adrenaline door stress ofzo. Ben niet fit en het gaat gewoon niet zo goed.
Gast- Gast
Zusje schreef:Bimbam schreef:Even klagen hoor. Ik heb serieus nu alweer muggenbulten. 4 stuks, en ze zijn zo groot als een rijksdaalder.
Woon je aan het water?
Nee, niet eens. Stomme beesten.
Bimbam- Kletskop
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: