Handschrift
+39
CarpeDiem
Tazz
Caramba
vlinder-19
Mermaid
Schaapke
Dennenappel
M@niek
Middleme
Stuiterbal
Rush
Caroow
Sweety
ellibre
Bazinga
mickey
Blond
Alex
VeryCherry
Aziraphale
Pompoen
Zora
Caribbeanlover
Sjaantje
Arwyn
Luthien
TGR
Burn
TukTuk
studiebol
_Cyn_
Dribbel
Lady Starstruck
Antibes
Bosjesvrouw
Bliss
Susan
Ibbeltje
Marin
43 plaatsers
Pagina 4 van 8
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Handschrift
June schreef:TGR schreef:Ohja, ik ben linkshandig, misschien een leuke verrijking van dit topic.
Oooh leuk voor als je met vulpen mag schrijven!
Dat zou je denken, maar dat valt dus vies tegen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Wat leuk om die kinderhandschriftjes van vroeger te lezen. Ik was het voor een groot deel helemaal vergeten. Hierbij mijn poging om netjes (niet dus) aan elkaar te schrijven.
Als ik notities nam tijdens college was het ook echt een wirwar
Als ik notities nam tijdens college was het ook echt een wirwar
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha, mijn vriendje, ook links, heeft precies zo'n a!
En die 'l' van laatste schrijft hij ook net zo.
En die 'l' van laatste schrijft hij ook net zo.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Birgit schreef:
Heb jij stiekem eerst met potlood lijntjes getekend?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik had een 9 op mijn schrijfdiploma (Pabo), dus als je terug bent wil ik je wel een lesje geven hoorBurn schreef:Woow! Van wie kan ik een handschrift training krijgen? Zo mooi alles!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
June schreef:Oh, kun jij zonder vlekken? Dan is de lol er wel een beetje af.
Ik reageerde sarcastisch, het is een ramp als ik met een vulpen moet schrijven. Maar mijn vriend zweert erbij en hij is ook linkshandig.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:June schreef:TGR schreef:Ohja, ik ben linkshandig, misschien een leuke verrijking van dit topic.
Oooh leuk voor als je met vulpen mag schrijven!
Dat zou je denken, maar dat valt dus vies tegen.
Leuk hè, om er met elke zin overheen te vegen. Ken het. Ik beken, ik ben zo links als ik maar links kan zijn.
Gast- Gast
TGR schreef:June schreef:Oh, kun jij zonder vlekken? Dan is de lol er wel een beetje af.
Ik reageerde sarcastisch, het is een ramp als ik met een vulpen moet schrijven. Maar mijn vriend zweert erbij en hij is ook linkshandig.
Ik twijfelde al . Eén linkshandige vriendin van me kan het heel goed, maar dat ziet er echt niet uit. Haar hand half boven dat papier. Dáár zou ik eens een foto van moeten maken. Moest jij dat wel op de basisschool? Bij ons moest iedereen met
Gast- Gast
En het was heel lekker!
Ho, die is onscherp zeg. Moment.
Ho, die is onscherp zeg. Moment.
Laatst aangepast door Reva op wo 29 feb 2012 - 8:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bah, links schrijven met een vulpen... Ik drukte de punt altijd IN het papier in plaats van het eroverheen te halen waardoor ik ook zo'n gekke schrijfhouding had op de basisschool: mijn hand ergens boven het geschrevene en dan de pen zo schuin vasthouden dat hij toch 'rechts-achtig' over het papier ging. Dus zoals een rechtshandige de vulpen vast zou houden, maar dan met links.
Nu merk ik nog steeds dat linkshandig schrijven met een stijve pols soms erg lastig is, vooral als ik iemand een kaartje wil sturen dat zo glimmend glad is. Dan leg ik er een stukje papier overheen waar mijn hand op rust, óf (als het maar een paar regeltjes zijn) ik ga van onder naar boven schrijven. Dus eerst: 'Liefs van Sjaan' en dan daar boven: 'je verjaardag' en dan daar boven: 'Gefeliciteerd met' en dan daar boven: 'Lieve *naam jarige*' Beetje omslachtig, dat dan weer wel...
Nu merk ik nog steeds dat linkshandig schrijven met een stijve pols soms erg lastig is, vooral als ik iemand een kaartje wil sturen dat zo glimmend glad is. Dan leg ik er een stukje papier overheen waar mijn hand op rust, óf (als het maar een paar regeltjes zijn) ik ga van onder naar boven schrijven. Dus eerst: 'Liefs van Sjaan' en dan daar boven: 'je verjaardag' en dan daar boven: 'Gefeliciteerd met' en dan daar boven: 'Lieve *naam jarige*' Beetje omslachtig, dat dan weer wel...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Het handschrift van Nyah leunt een beetje naar links, dat zie je niet zo vaak.
Is dat zo? Wist ik eigenlijk niet, ik neig een heel klein beetje naar links, maar let er serieus op. Anders vind ik het nóg slordiger..
Dit is denk ik redelijk normaal geschreven. Nu schrijf ik meestal vooral aantekeningen en samenvattingen en dan heb ik altijd haast, dus meestal is het slordiger..
Antibes- Ratel
Ik ben rechts overigens.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Mooie handschriften. Die van Gisele vind ik oa best mooi, maar zoals zij de ''r'' schrijft, dat is alleen bedoeld voor een hoofdletter ''R''. Vind het niet mooi staan.
Mijn moeder heeft een heel mooi handschrift vind ik zelf.
Mijn moeder heeft een heel mooi handschrift vind ik zelf.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Leuk om te zien!! Ik schrijf ook links, maar ik heb nooit last gehad van inkt uitwrijven, ik heb mijn hand zeg maar onder te tekst in plaats van erachter...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Aan elkaar schrijven is echt lang geleden. Ik moest ook echt nadenken over sommige letters hoe ik ze ook alweer schreef. Ik heb ook wat fouten gemaakt haha. Maar hier is mijn aan elkaar handschrift:
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
De linkshandige of hoe je dat ook zegt die ik ken en kende vroeger schreven/schrijven vrij bol. Bij het schrijven hielden ze het papier altijd zowat overdwars. Lijkt me heel irritant zeker ivm inkt aan je hand ben blij dat ik rechtshandig ben, wel zo handig ;) .
Is het erfelijk btw?
Is het erfelijk btw?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
En ik teken zoals ik schrijf .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Confusion schreef:Leuk topic! Zo schrijf ik in het algemeen.
Oh gets, daar krijg ik maatschappijleer-flashbacks van!
Antibes- Ratel
Ben ik opeens weer blij met mijn studiestof, thanks.. :face:
Antibes- Ratel
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 4 van 8