Handschrift
+39
CarpeDiem
Tazz
Caramba
vlinder-19
Mermaid
Schaapke
Dennenappel
M@niek
Middleme
Stuiterbal
Rush
Caroow
Sweety
ellibre
Bazinga
mickey
Blond
Alex
VeryCherry
Aziraphale
Pompoen
Zora
Caribbeanlover
Sjaantje
Arwyn
Luthien
TGR
Burn
TukTuk
studiebol
_Cyn_
Dribbel
Lady Starstruck
Antibes
Bosjesvrouw
Bliss
Susan
Ibbeltje
Marin
43 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Handschrift
Ibbeltje schreef:Oh Gisele die van jouw is ook mooi!
Vind je hem mooi? Ik heb er helemaal niets mee.
Trouwens, heb mijn handschrift in twee delen geschreven. Het ene deel gewoon rustig en netjes, zoals ik altijd schrijf. Want ik hekel een kladje. Maar soms ben ik het schrijven ook zat en dat is in het tweede deel te zien. Dan gaat het sneller en hakkelender.
Gast- Gast
Gisele schreef:Ibbeltje schreef:Oh Gisele die van jouw is ook mooi!
Vind je hem mooi? Ik heb er helemaal niets mee.
Trouwens, heb mijn handschrift in twee delen geschreven. Het ene deel gewoon rustig en netjes, zoals ik altijd schrijf. Want ik hekel een kladje. Maar soms ben ik het schrijven ook zat en dat is in het tweede deel te zien. Dan gaat het sneller en hakkelender.
Ja het 1e deel is wel netter idd en mooier hahah. Maar hoe je schrijft is mooi.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Antibes schreef:
Wat ik me nu afvraag: schreven jullie even netjes voor dit topic?
Nee ik niet, mijne was juist slordiger dan normaal
Leuk handschrift, Susan! Heel origineel. Maar lijkt me dat je lang doet over die letters zo schrijven.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Antibes schreef:
Wat ik me nu afvraag: schreven jullie even netjes voor dit topic?
Nee ik niet, mijne was juist slordiger dan normaal
Leuk handschrift, Susan! Heel origineel. Maar lijkt me dat je lang doet over die letters zo schrijven.
Die van Susan spant inderdaad de kroon. Wat een mooi handschrift!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Het gaat wel, ik schrijf niet supersnel, maar ik kon het wel bijhouden met aantekeningen maken tijdens colleges.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn handschrift is echt super lelijk...
De gene die ik hier allemaal heb zien staan vind ik erg mooi. Vind die van susan apart, omdat alle letters zo los van elkar staan maar daardoor juist weer mooi.
De gene die ik hier allemaal heb zien staan vind ik erg mooi. Vind die van susan apart, omdat alle letters zo los van elkar staan maar daardoor juist weer mooi.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
De foto is wel een beetje overbelicht op rechts. Bij mij is alles gewoon één kleur
Gast- Gast
Speciaal voor jullie net een liedje geschreven. Dit is mijn werkhandschrift. Dat gebruik ik ook voor notuleren enzo.
Gast- Gast
Haha ik zag 'm net al op je FB en wilde net hier gaan zeggen: Wedden dat Youandi zo met een stukje komt
Mooi geschreven en mooi gedichtje!
June, jouw handschrift lijkt echt sprekend op dat van m'n zusje.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Haha ik zag 'm net al op je FB en wilde net hier gaan zeggen: Wedden dat Youandi zo met een stukje komt
Van die van 7 ? Ik kan wel wat netter schrijven dan dit, maar op mijn werk is het vaak weer slordiger (horeca). Bij mij is snelheid nooit echt goed voor het geheel.
Gast- Gast
Het handschrift van Nyah leunt een beetje naar links, dat zie je niet zo vaak.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ook mooie handschriften June, Youandi en Nyah!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
June schreef:Marin schreef:
Van die van76 ? .
Hahahaha nee die schrijft zo (Met Sinterklaas letters, zoals ze die sierlijke letters noemt)
Marin- Lady Post-a-lot
Wat een leuk topic!
Ik heb een foto gemaakt van wat aantekeningen van vandaag (let dus niet op wát er staat), als ik expres iets moet gaan schrijven dan ga ik er extra op letten.
Mijn handschrift is echt niet netjes, ik kan het wel netter maar dan kost het me veel tijd en kracht en vaak gaan de colleges daar te snel voor (als in, als ik 2 woorden opschrijf ben ik de rest van de zin al vergeten, dus ik moet wel snel schrijven). Overigs als ik echt snel moet schrijven is het nog 10x zo lelijk en regelmatig zo erg dat ik het zelf niet meer kan lezen
Ik heb een foto gemaakt van wat aantekeningen van vandaag (let dus niet op wát er staat), als ik expres iets moet gaan schrijven dan ga ik er extra op letten.
Mijn handschrift is echt niet netjes, ik kan het wel netter maar dan kost het me veel tijd en kracht en vaak gaan de colleges daar te snel voor (als in, als ik 2 woorden opschrijf ben ik de rest van de zin al vergeten, dus ik moet wel snel schrijven). Overigs als ik echt snel moet schrijven is het nog 10x zo lelijk en regelmatig zo erg dat ik het zelf niet meer kan lezen
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik dacht dat je pas schreef dat ze alweer zeven was!
Ook een mooi handschrift, maar komt niet echt overeen met dat van mij . Die Sinterklaasletters doen 't 'm.
Ook een mooi handschrift, maar komt niet echt overeen met dat van mij . Die Sinterklaasletters doen 't 'm.
Gast- Gast
June schreef:Ik dacht dat je pas schreef dat ze alweer zeven was!
Haha ehm nee, ze is zes, wordt in de zomer zeven. Maar nee, jouw handschrift lijkt op die van m'n 23jarige zusje
Heel meisjesachtig, vind ik.
Marin- Lady Post-a-lot
De mijne:
Laatst aangepast door Minneke op wo 29 feb 2012 - 7:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Woow! Van wie kan ik een handschrift training krijgen? Zo mooi alles!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Echt heel erg leuk om te zien! Heel gek dat ik zelfs een verwachting had van hoe mensen schrijven.
@ Antibes, ik schrijf gewoon altijd zo. Ik kan ook heel moeilijk anders schrijven zoals je ziet aan dat 'rechtshellende' haha
@ Antibes, ik schrijf gewoon altijd zo. Ik kan ook heel moeilijk anders schrijven zoals je ziet aan dat 'rechtshellende' haha
Gast- Gast
Wow Birgit en Minneke schrijven mooi!
Marin- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Het handschrift van Nyah leunt een beetje naar links, dat zie je niet zo vaak.
Ha, dat is mezelf nog nooit opgevallen.. Maar dat klopt inderdaad.
Ik vind de handschriften van Susan en Youandi erg mooi!
Gast- Gast
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 2 van 8
Permissies van dit forum: