DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Neuh veilig in mijn eigen bedje, fiets achtergelaten en hem mijn nummer gegeven. Laat ik eens normaal doen.
Kut, lig in bed maar gordijnen zijn nog open...
Kut, lig in bed maar gordijnen zijn nog open...
Gast- Gast
Hello
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vond het super gezellig gister Ibbeltje, ben nog steeds onder de indruk van het huis van Curious
Gast- Gast
Jaa het was erg gezellig idd en ja ik ben ook nog steeds onder de indruk. Die kelder vooral ook woow wat groot maar gewoon alles mooi!
Nee niet echt. Maar voel mij ook erg brak en verkouden. dus straks lekker onder de warme douche en verder zie ik wel En jij?
Heej Zusje Was je nog weg geweest gisteren avond?
Ibbeltje schreef:Heej Zusje Was je nog weg geweest gisteren avond?
Ja we gingen pas na 12en weg en naar een tent die eigenlijk niet mijn ding was maar heb wel een leuke Mitchell ontmoet haha! Werd nog lastig gevallen in de bus door meneer arrogant en toen was er een heel jonge gozer die hem aansprak, werd bijna vechten maar gelukkig alles goed afgelopen. Nu maar aan de arbeid!
Gast- Gast
Oe een leuke Mitchell? Vertel
En vervelend dat je lastig werd gevallen en dat er bijna gevochten werd. heb daar zo'n hekel aan.
Werk ze!
En vervelend dat je lastig werd gevallen en dat er bijna gevochten werd. heb daar zo'n hekel aan.
Werk ze!
Ja het was ook wel heel raar hoor, het was zo'n onwijze bal die achter me ging zitten en tegen me bleef praten, alleen maar beledigend he... Dat ik het vast wel erg zou vinden nooit meer aandacht te krijgen nu ik zo oud was (hij gokte een jaar of 20 ) en ik vast een suffe baan had als verpleegster (ik zei dat ik moordde voor mijn beroep en hij zijn bek moest houden bahaha), dat ik zo lelijk was door dat ik te veel gedronken had (hij zat achter me, hoe kan hij dat zien?) en dat ik beter met hem kon praten dan in mijn telefoon moest kijken (maak ik zelf wel uit?). Toen ging een jonge gozer zo aan de andere kant zitten (die kwam van achter) van waar ik zat. 'Hee gast, laat haar ff met rust?' Zoooo toen ging het hek van de dam . Gelukkig bleef het bij arrogant doen, wat een eikel! Toen was het wel stil gelukkig... Ik vind het juist zo fijn nog even te sussen in de nachtbus voor ik thuis ben haha. Die jongen stapte uit, begon hij weer 'hee sorry als ik je lastig viel, dat deed ik toch niet?' SERIEUS< HOU JE BEK OFZO? Toen ben ik opgestaan en ergens anders gaan zitten. Gelukkig stapte hij 3 haltes eerder uit ofzo, nog een teleurstelling dat hij zo dichtbij woonde. Mooie was trouwens dat ik een instant hekel aan die gast had. Hij probeerde nl eerst door te lopen zonder te betalen en toen de chauffeur hem terugriep zei hij 'als ik jou nou de helft geef en jij mij geen kaartje, verdienen we allebei wat' Ooooh echt bahbahbah! Hij kreeg nog zin zin ook bluh...
Zo, dat was het haha .
Ik heb de halve avond een vent van me af moeten slaan maar toen dat eenmaal gelukt was ben ik met Mitchell gaan dansen en dat was heel leuk .
Zo, dat was het haha .
Ik heb de halve avond een vent van me af moeten slaan maar toen dat eenmaal gelukt was ben ik met Mitchell gaan dansen en dat was heel leuk .
Gast- Gast
Jeeetje wat een gedoe zeg Balen dat hij zo dichtbij woont ook. Hopelijk kom je hem niet meer tegen.
En Mitchell leuk Ga je hem vaker zien?
En Mitchell leuk Ga je hem vaker zien?
Heb trouwens iets lekkers gemaakt net waarvan ik dacht dat het vies zou zijn Rode pesto op een rijstwafel
Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 26 feb 2012 - 0:36; in totaal 1 keer bewerkt
Pest? Klinkt als een ziekte?
Eh weet ik niet verder, hij vroeg wel mijn nummer en zei dat hij zo vrolijk werd van mij omdat ik zo veel lach haha en lekker kon dansen. Hij sms'te me al toen ik net in de bus zat, paar smsjes over en weer. Zei dat ik nog wel een keer met hem wilde zoenen daar kon hij zeker geen nee tegen zeggen zei hij toen. We shall see...
Eh weet ik niet verder, hij vroeg wel mijn nummer en zei dat hij zo vrolijk werd van mij omdat ik zo veel lach haha en lekker kon dansen. Hij sms'te me al toen ik net in de bus zat, paar smsjes over en weer. Zei dat ik nog wel een keer met hem wilde zoenen daar kon hij zeker geen nee tegen zeggen zei hij toen. We shall see...
Gast- Gast
eh pesto dus hahah
Oe hij heeft je nummer dus al en jullie hebben gesmst goed bezig!
Oe hij heeft je nummer dus al en jullie hebben gesmst goed bezig!
Hahaha ja idd . Ik zie wel hoe het loopt . Om 1300 ga ik van internet af. Bij deze staat het vast .
Gast- Gast
Ja precies en zo lang het leuk is, lekker van genieten
Om 13.00 waarom?
Om 13.00 waarom?
Ik moet leren, dinsdag examen, en mijn huis is werkelijk ontploft. Dat moet er ook voor woensdag weer normaal uitzien want dan wordt mijn kast bezorgd en mijn vader gaat dan in mijn huis daar op wachten haha .
Gast- Gast
Oh nog van alles te doen. Goed dat je een tijd stelt dan. Succes al vast!
Wat voor kast krijg je?
Wat voor kast krijg je?
Een kledingkast met een hanggedeelte. Heb nu alleen ladenkasten en ben het meer dan zat haha. Heb wel een rek staan maar dat stoft allemaal zo. Rek gaat weg en er staat nog een bureau dat weg gaat. Kan niet wachten! Moet hem alleen wel helemaal verven, das een beetje jammer haha .
Gast- Gast
Oow ja ben ook blij dat ik kan hangen idd.
En schilderen dat is wel vervelend. Waar heb je hem vandaan?
En schilderen dat is wel vervelend. Waar heb je hem vandaan?
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: