DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Erin schreef:Zit niet lekker in mijn vel! Maar goed, gaat wel weer over voordat ik een jongetje word.
Hoe komt het?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zusje schreef:Maar hoe komt het dat je niet lekker in je vel zit? Of weet je dat?/ Wil je het niet delen?
Er is een tragisch einde aan mijn liefdesleven gekomen Erin. Je zult het niet geloven...
Nee toch?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik heb vandaag naar een bouwvakker gefloten. Tja, als zij het niet doen, moet het maar andersom
Wat klote, Erin! Al op bezoek geweest bij je vriendin? Hoe vonden ze de cadeautjes?
Wat klote, Erin! Al op bezoek geweest bij je vriendin? Hoe vonden ze de cadeautjes?
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb vandaag naar een bouwvakker gefloten. Tja, als zij het niet doen, moet het maar andersom
Alex- Ratel
Nee morgen is het zover, kraamfeestje! Ik heb echt belachelijk veel cadeautjes! Niet normaal gewoon. Moet gewoon een shopper meenemen want het past niet in mijn tas! Oh ik ben zo nerveus haha! Ze woont te ver weg anders zou ik elke dag langsgaan
Erin- Ratel
Erin schreef:Zusje schreef:Maar hoe komt het dat je niet lekker in je vel zit? Of weet je dat?/ Wil je het niet delen?
Er is een tragisch einde aan mijn liefdesleven gekomen Erin. Je zult het niet geloven...
Nee toch?
Jep. Ik zie nog wel de nac.htbushaltejongen, voor zover je dat nog weet. Hij heeft zelfs gister mijn ouders ontmoet maar ik vind het nu gewoon wat flauw worden dat hij geen relatie wil... Zeker gezien het feit dat het daar gewoon al op lijkt wat wij hebben...
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Ik heb vandaag naar een bouwvakker gefloten. Tja, als zij het niet doen, moet het maar andersom
+1
Gast- Gast
Heb ik daar al een foto van gezien??
Maar wat is nou het probleem dan? Wat is nou de echte reden dat jullie niks hebben?
Maar wat is nou het probleem dan? Wat is nou de echte reden dat jullie niks hebben?
Erin- Ratel
Dat klinkt goed, Erin! Veel plezier morgen!
Ik ga slapen, dames. Welterusten.
Ik ga slapen, dames. Welterusten.
Alex- Ratel
Slaap lekker!
Erin- Ratel
Erin schreef:Heb ik daar al een foto van gezien??
Ja das die met het strijkijzer, heb ik weleens laten zien volgens mij.
Hij wil geen relatie, roept hij al vanaf dag 1. Voor mij de reden om verder te daten en dat weet hij. Toen kwam A. in beeld en dat leek serieus. Hij baalde en zei dat ook. Tja, jammer maar dan moet je voor me kiezen. Dat wil hij niet. Relaties vindt hij maar eng, het gaat uiteindelijk toch uit en nog meer van dat soort bla bla. Er over praten maakt hem al nerveus al gaat dat steeds iets beter en kom ik steeds wel wat verder, weet die grens steeds goed op te zoeken zeg maar. Net als gister, heeft hij mijn ouders ontmoet haha, was maar heel even hoor maar toch... De reden is voor mij niet echt te begrijpen maar hij zei een tijdje terug dat het bij hem wel even duurt voor hij echt verliefd is op iemand. Hij is ook echt wel gek op me, dat merk ik aan alles. Gister zijn we gaan bowlen, was echt super leuk . Ik vind het steeds minder leuk om met andere mannen te daten eigenlijk maar wil er niet mee stoppen als hij niks wil... Maakt het wel lastig dus daarom denk ik dat er binnenkort maar een eind aan moet komen. We zijn alleen zo leuk samen
Gast- Gast
Ja, veel werk en ook niet heel erg leuk ofzo. Het moest alleen echt een keer gebeuren.
Ik ga nu alleen even stoppen. Vind het wel weer prima!!!
Hier nog wat te beleven?
Ik ga nu alleen even stoppen. Vind het wel weer prima!!!
Hier nog wat te beleven?
Gast- Gast
Zusje, je vindt het steeds heel erg leuk met hem en steeds leuker en toch blijf je roepen dat er een eind aan moet komen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zusje, je vindt het steeds heel erg leuk met hem en steeds leuker en toch blijf je roepen dat er een eind aan moet komen
Haha ja juist omdat het steeds leuker wordt, het wordt ook steeds moeilijker om er mee te stoppen... Hij is nu uit in Amsterdam met een of andere wijvenmagneet. Ik vind het helemaal niks . Ik wil me helemaal niet druk maken om iemand die geen relatie met mij wil. En zo zijn er wel meer teleurstellende mannen in mijn leven. Zou ze zo graag inruilen voor een leuk exemplaar. Maar zolang die niet komt zou ik me ook doodvervelen zonder die gekke mannen volgens mij .
Gast- Gast
Weet je het zeker? Ik geloof er geen snars van . Trouwens, al die tijd dat ik wel met andere mannen ging, ging hij verder met niemand. Ik heb waarschijnlijk geen enkele reden om me druk te maken maar toch...
Gast- Gast
Ehm dat klinkt als een relatie...
En ja alles kan een keer over gaan maar zo te lezen vinden jullie elkaar gewoon meer dan leuk! Als je hem leuk genoeg vind en hij jou dan kun je toch gewoon lekker met hem 'daten' of hoe je dat ook wilt noemen zonder het daadwerkelijk een naampje aan te geven. Wat kunnen mannen toch moeilijk doen!
En ja alles kan een keer over gaan maar zo te lezen vinden jullie elkaar gewoon meer dan leuk! Als je hem leuk genoeg vind en hij jou dan kun je toch gewoon lekker met hem 'daten' of hoe je dat ook wilt noemen zonder het daadwerkelijk een naampje aan te geven. Wat kunnen mannen toch moeilijk doen!
Erin- Ratel
Anders stond er wel *drukt op het rode kruisje*Zusje schreef:Weet je het zeker? Ik geloof er geen snars van . Trouwens, al die tijd dat ik wel met andere mannen ging, ging hij verder met niemand. Ik heb waarschijnlijk geen enkele reden om me druk te maken maar toch...
Gast- Gast
Mijn armbandje..
(niet vermenigvuldigen)
**
**
**
(niet vermenigvuldigen)
**
**
**
Laatst aangepast door Smikkell op za 25 feb 2012 - 13:49; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Erin schreef:Ehm dat klinkt als een relatie...
Dat is precies wat hij wil dus, geen 'naampje' geven, geen verplichtingen enzo... Hij zegt, als het voor jou niet goed voelt om anderen te daten dan hoef je dat toch niet te doen? Ja maar ja, waarom zou ik aan hem blijven hangen als het toch 'niks' is?
Gast- Gast
Zoals het ook met mij en M. ging dus. Voor je het weet ben je acht jaar verder..Zusje schreef:Erin schreef:Ehm dat klinkt als een relatie...
Dat is precies wat hij wil dus, geen 'naampje' geven, geen verplichtingen enzo... Hij zegt, als het voor jou niet goed voelt om anderen te daten dan hoef je dat toch niet te doen? Ja maar ja, waarom zou ik aan hem blijven hangen als het toch 'niks' is?
Gast- Gast
Ja, ik snap dat je daar voor past! Afstand nemen van iets of iemand waar je plezier mee hebt en waar je je goed bij voelt is alleen zo moeilijk en voelt zo tegenstrijdig.Zusje schreef:Precies en we zijn nu al 8 maanden verder. Ik pas voor 8 jaar...
'We moeten afstand nemen want we hebben het zo gezellig', 'We moeten afstand nemen want ik voel me zo goed bij jou'...
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: