DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Ik zat te twijfelen om met de fiets naar het sporten te gaan (15 km enkele reis), maar heb dat maar niet gedaan omdat ik ook al twee uur ging sporten en ik dacht dat dat misschien wat te veel van het goed werd, maar ik heb nu zo'n spijt Het is echt perfect weer om te fietsen, zo heerlijk zonnig!
Gast- Gast
Goedemiddag.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Kan niet, ik heb net gedoucht en zit nu in te kakken op de bankReva schreef:Dan ga je toch gewoon even een rondje doen?
Gast- Gast
Zo, mijn bestelling van de H&M is binnen, ik heb een kledingkast gekocht, een kado voor mijn moeder haar verjaardag en ik heb mijn wenkbrauwen laten doen. Nu is het hoog tijd dat k eens op ga ruimen hier... En ga leren. Dinsdag examen .
Gast- Gast
Jaaaaaa! Die kast
Klinkt als een goede dag, Zus. En het is nog maar 15.00 uur!
Ik ben bezig met een hartjeslinger van gratis verfstaaltjes. Ik ga zo naar de bouwmarkt voor nog meer verfstaaltjes en misschien haal ik meteen een blik verf voor die kast. Ik twijfel denk alleen nog te veel over de kleur.
En ik wil nog heel even naar de stad voor een armbandje
Klinkt als een goede dag, Zus. En het is nog maar 15.00 uur!
Ik ben bezig met een hartjeslinger van gratis verfstaaltjes. Ik ga zo naar de bouwmarkt voor nog meer verfstaaltjes en misschien haal ik meteen een blik verf voor die kast. Ik twijfel denk alleen nog te veel over de kleur.
En ik wil nog heel even naar de stad voor een armbandje
Gast- Gast
Haha jij gaat ook lekker . Ik heb nog een ouderwetse tijdschriftenbak gekocht trouwens ook. Zag ook een leuk nachtkastje maar had geen zin meer . Hij was maar 2,50! Ik rij er vaak langs doordeweeks dus mss kan ik ff onder werktijd kijken of hij er nog is van de week. In mijn werkauto gaat dat wat makkelijker mee dan in de tram .
Je slinger is superschattig geworden! Ga je nog zo'n slinger maken of deze langer ofzo? Ik ga denk ik ook ff naar de Gamma... Ff verf kopen alvast. Kast wordt woensdag bezorgd, mijn vader gaat in mijn huis wachten, zo lief!
Je slinger is superschattig geworden! Ga je nog zo'n slinger maken of deze langer ofzo? Ik ga denk ik ook ff naar de Gamma... Ff verf kopen alvast. Kast wordt woensdag bezorgd, mijn vader gaat in mijn huis wachten, zo lief!
Gast- Gast
Cool! Lieve vader! Ben erg benieuwd naar hoe hij staat in je slaapkamer en zeker als hij straks geverfd is. Ga je er ook nog andere knopjes opzetten of iets? Succes met verf kiezen. Er zijn zovee; tinten wit!
Zonde van het nachtkastje, geen geld
De slinger is nu al twee keer langer dan op de foto hoor en heb ook nog een stapel hartjes over. Maar zo af en toe haal ik weer nieuwe staaltjes voor eventuele andere ideeen. En ik heb ook nog een ander idee met de hartjes. Misschien lukt dat ook nog vandaag!
Zonde van het nachtkastje, geen geld
De slinger is nu al twee keer langer dan op de foto hoor en heb ook nog een stapel hartjes over. Maar zo af en toe haal ik weer nieuwe staaltjes voor eventuele andere ideeen. En ik heb ook nog een ander idee met de hartjes. Misschien lukt dat ook nog vandaag!
Gast- Gast
Zon
Ik vind het een mooie reden om even een stuk te fietsen en als ik dan toch op de fiets zit kan ik best even dat armbandje kopen en kijken of Donna Wilson haar nieuwe bord en beker al in de winkel liggen
Ik vind het een mooie reden om even een stuk te fietsen en als ik dan toch op de fiets zit kan ik best even dat armbandje kopen en kijken of Donna Wilson haar nieuwe bord en beker al in de winkel liggen
Gast- Gast
Laat je even weten hoe laat je aankomt? Dan haal ik je op!Reva schreef:Creativiteit in het dagcafe!
Ik zit in de trein. Boring.
Gast- Gast
Lekker bezig Smik . Ben benieuwd!
Knopjes eeeh... Die twee deuren hebben een sleutel maar er is maar 1 sleutel... Weet nog niet wat ik daar mee wil doen. Mss maak ik er wel een magneetsluiting van idd met een knop ofzo. Eerst maar verven .
Knopjes eeeh... Die twee deuren hebben een sleutel maar er is maar 1 sleutel... Weet nog niet wat ik daar mee wil doen. Mss maak ik er wel een magneetsluiting van idd met een knop ofzo. Eerst maar verven .
Laatst aangepast door Zusje op za 25 feb 2012 - 3:53; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Roze?Zusje schreef:Lekker bezig Smik . Ben benieuwd!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Laat je even weten hoe laat je aankomt? Dan haal ik je op!Reva schreef:Creativiteit in het dagcafe!
Doe ik!
Gast- Gast
Oh wat en schattige knoppen zeg! Waar koop je zoiets?
Ok, ik ga opstaan en naar de Gamma, anders komt er niks meer van .
Ok, ik ga opstaan en naar de Gamma, anders komt er niks meer van .
Gast- Gast
Oh ja, deze heb ik voor in de keuken op mijn kastdeuren gekocht. Kijken of ik daar wat van kan maken, of het wat is .
**
**
Laatst aangepast door Zusje op za 25 feb 2012 - 7:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gaan jullie eindelijk meeten?Reva schreef:Smikkell schreef:Laat je even weten hoe laat je aankomt? Dan haal ik je op!Reva schreef:Creativiteit in het dagcafe!
Doe ik!
Gast- Gast
Doen we zo vaak!Stofzuiger schreef:Gaan jullie eindelijk meeten?Reva schreef:Smikkell schreef:Laat je even weten hoe laat je aankomt? Dan haal ik je op!Reva schreef:Creativiteit in het dagcafe!
Doe ik!
Ik ben weer thuis
Gast- Gast
Hoe was het?
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Die ik net stuurde zijn van marktplaats. Ik haal ze overal vandaan. Xenos, Tiger, emaile winkeltje in Amsterdam, P'NP , internet..Zusje schreef:Never mind, ben alweer op Ebay terecht gekomen
Wat voor knopjes zoek je? Google anders even op kastknopjes!
Ik heb laatst leuke gekocht in de vorm van een vogeltje. Die komen als haakjes op die plankenmuur
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: