DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Erin schreef:Ik wil een bananen milkshake!
Ik
Laatst aangepast door Reva op vr 24 feb 2012 - 12:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nou ik ben wel een heks maar ik kan niet toveren
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Nee, als je kon toveren, dan woonde je morgen ergens anders en dan had je mij een grote berging gegeven!
Gast- Gast
Nee voor ieder van ons een groter huis, zodat we het allemaal kwijt kunnen!
Oh ja voor reva:
Oh ja voor reva:
Erin- Ratel
Erin schreef:Nee voor ieder van ons een groter huis, zodat we het allemaal kwijt kunnen!
Oh ja voor reva:
Om in te wonen?? Krent
Gast- Gast
Reva schreef:Erin schreef:Nee voor ieder van ons een groter huis, zodat we het allemaal kwijt kunnen!
Oh ja voor reva:
Om in te wonen?? Krent
Nee om in een van je 10 guestrooms neer te zetten! Tuttebel!
Erin- Ratel
Reva schreef:Ik wil leeggepompt worden
Heb je een foodbaby?
Erin- Ratel
NEEEE! Reva mag geen groter huis. Dat is slecht voor de volkgezondheid van die hele stad. Ik wil er niet aan denken wat voor grote teringzooi het dan wordt. Hoeveel blikken tampons ze dan heeft en hoeveel verwarmingselementen. Hoeveel opruimwerk dat is, hoeveel schoenen ze dan gaat kopen, hoe groot die gangkast dan wel niet is, waar die moeder dan het specifiek opgevouwen geld moet verstoppen op een manier dat Reva het ook nog eens terug vindt en de afwas... hoeveel afwas gaat ze dan sparen? Nee hoor, laat Reva maar gewoon wonen waar ze woont.
Ze zal het wel stom vinden, maar dat zijn we vandaag wel gewend..
Gast- Gast
prachtig topic-idee: Raad de kots.
We kotsen en maken er een foto van. Forummers gaan dan raden wat we hebben gegeten. Wie het goed heeft mag zijn kots plaatsen.
We kotsen en maken er een foto van. Forummers gaan dan raden wat we hebben gegeten. Wie het goed heeft mag zijn kots plaatsen.
Gast- Gast
Zak chips, falafelballetjes, drie italiaanse bollen, 2 croissantjes, snoepjes, maisbrood, komkommersalade met feta en olijven. Allemaal na half zeven
Gast- Gast
vind ik stom.Smikkell schreef:prachtig topic-idee: Raad de kots.
Gast- Gast
Facebook, dat is pas stom!!
In een van de potjes die ik kocht zat nog suiker. Gewoon gratis een heel potje suiker Nu is de suiker vervangen door paperclips. Ik gebruik nooit suiker. Paperclips ook niet trouwens, maar deze waren heel leuk.
In een van de potjes die ik kocht zat nog suiker. Gewoon gratis een heel potje suiker Nu is de suiker vervangen door paperclips. Ik gebruik nooit suiker. Paperclips ook niet trouwens, maar deze waren heel leuk.
Gast- Gast
Smikkell schreef:NEEEE! Reva mag geen groter huis. Dat is slecht voor de volkgezondheid van die hele stad. Ik wil er niet aan denken wat voor grote teringzooi het dan wordt. Hoeveel blikken tampons ze dan heeft en hoeveel verwarmingselementen. Hoeveel opruimwerk dat is, hoeveel schoenen ze dan gaat kopen, hoe groot die gangkast dan wel niet is, waar die moeder dan het specifiek opgevouwen geld moet verstoppen op een manier dat Reva het ook nog eens terug vindt en de afwas... hoeveel afwas gaat ze dan sparen? Nee hoor, laat Reva maar gewoon wonen waar ze woont.
OMG
Erin- Ratel
Nee ik kan nog veeeeeeeeeeeel erger zijn!
Erin- Ratel
Gast- Gast
Ik was even de boel aan t omgooien hier. Ga nu stoppen zodat mijn onderburen ook kunnen slapen.Reva schreef: joehoe?
Gast- Gast
Morgen!
Lag vannacht pas om 2:30 uur in bed (heel laat voor mijn doen) en ben nu alweer op. Zo meteen van 10:00 tot 12:00 uur sporten. Wie dat bedacht heeft...
Lag vannacht pas om 2:30 uur in bed (heel laat voor mijn doen) en ben nu alweer op. Zo meteen van 10:00 tot 12:00 uur sporten. Wie dat bedacht heeft...
Gast- Gast
Bruce dat is op tijd sporten. Daarna voel je je vast beter
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: