DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Ja, ik zoek alvast een smileymetpukkelsvanhetvarkensvlees voor morgen.Ibbeltje schreef:lekker!Stofzuiger schreef:Ik eet shoarma.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ja, ik zoek alvast een smileymetpukkelsvanhetvarkensvlees voor morgen.Ibbeltje schreef:lekker!Stofzuiger schreef:Ik eet shoarma.
Reageert je huid daar zo op ja?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Vaak wel. Dus neem heeeeel veel knoflooksaus, dat houd iedereen in elk geval afstand en valt het niet zo op.Ibbeltje schreef:Stofzuiger schreef:Ja, ik zoek alvast een smileymetpukkelsvanhetvarkensvlees voor morgen.Ibbeltje schreef:lekker!Stofzuiger schreef:Ik eet shoarma.
Reageert je huid daar zo op ja?
Hou morgen mijn verjaardag voor schoonfam hahaha!
Gast- Gast
Heb er zelf geen last van.
Maar komt fijn uit dan feest en knoflooksaus hahah
Maar komt fijn uit dan feest en knoflooksaus hahah
Ja, iegh. Varkenszweet.Smikkell schreef:Van varkensvlee krijg je nog meer pukkels dan van chocola.
Gast- Gast
Ik probeer wel zo min mogelijk varkensvlees te eten.
Probleem, nu hangt mijn lamp niet meer in het midden van de tafel. Morgen dus de lamp maar verplaatsen
Probleem, nu hangt mijn lamp niet meer in het midden van de tafel. Morgen dus de lamp maar verplaatsen
Gast- Gast
haha slim Bij ons hangt hij ook niet precies boven de eettafel
Wil eigenlijk daar ook nog een andere lamp...in de stijl van onze lamp bij de bank.
Vind je dat niet Jammer?Ibbeltje schreef:haha slim Bij ons hangt hij ook niet precies boven de eettafel
Ik baalde al dat mijn lamp zo dicht bij de muur hing. Maar de tafel was gewoon niet zo groot. Nu is de tafel een stuk langer en dus kan de lamp een stuk van de muur af
Ooit wil ik een tafel die zo groot is dat er minimaal twee lampen boven kunnen hangen, en met plek voor nog veel meer mooie stoelen
Gast- Gast
Och, ben je in zo'n buiReva schreef:Lampen zijn gewoon stom.
'Je bent zelf stom' ga ik lekker toch niet zeggen, want ik vind je helemaal niet stom
Gast- Gast
Smikkell schreef:Vind je dat niet Jammer?Ibbeltje schreef:haha slim Bij ons hangt hij ook niet precies boven de eettafel
Ik baalde al dat mijn lamp zo dicht bij de muur hing. Maar de tafel was gewoon niet zo groot. Nu is de tafel een stuk langer en dus kan de lamp een stuk van de muur af
Ooit wil ik een tafel die zo groot is dat er minimaal twee lampen boven kunnen hangen, en met plek voor nog veel meer mooie stoelen
ene kant wel andere kant maakt het niks uit haha. en jij moet gewoon een groot huis nemen
Reev> vind je vandaag alles stom?
Smikkell schreef:Och, ben je in zo'n buiReva schreef:Lampen zijn gewoon stom.
'Je bent zelf stom' ga ik lekker toch niet zeggen, want ik vind je helemaal niet stom
Dat vind ik ook stom
Gast- Gast
Geeft niets. Word je niet minder lief van.Reva schreef:Smikkell schreef:Och, ben je in zo'n buiReva schreef:Lampen zijn gewoon stom.
Dat vind ik ook stom
Gast- Gast
Dat zo vervelend zijn Reva
Er was vandaag een vrouw in de binnenspeeltuin. In de veertig, platina blond en dood lang golfhaar. Hangtieten, een veel te kort en strak shirt voor haar pens, soms zelfs stukje bloot. Was dat alles? Nee. Daaronder droeg ze namelijk een luipaardlegging.
Dus ik denk nog, kom op Reva, vervrouw je, niet jouw kledingvoorkeur, maar ach.
Alleen .......toen ging ze op de trampolines
Dus ik denk nog, kom op Reva, vervrouw je, niet jouw kledingvoorkeur, maar ach.
Alleen .......toen ging ze op de trampolines
Gast- Gast
OMG Reva
Al is een trampoline natuurlijk fantastisch. Ik ben ook wel eens aan het springen in de tuin terwijl de kinderen met heel iets anders bezig zijn hoor
Gast- Gast
Een hele goeie avond ladies!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: