DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Mannen moet je gewoon duidelijk zeggen wat je wilt, zonder hints die snappen ze toch niet.
Gast- Gast
Idd ja. Gewoon to the point.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ib: omdat hij dan aan het bier zit in de kantine en ik het zo lullig vind om te bellen/ zeggen dat hij naar huis moet komen. Dan denken zijn collega's dat hij onder de duim zit hier.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ib: omdat hij dan aan het bier zit in de kantine en ik het zo lullig vind om te bellen/ zeggen dat hij naar huis moet komen. Dan denken zijn collega's dat hij onder de duim zit hier.
Niks van aantrekken joh. je hebt wel 2 kids te voeden en zo. En hij is gewoon ook papa die jou echt wel mag helpen.
Maar je vraagt nu het zelfde, alleen op een heel andere manier. Je vraag verandert dus niet..Stofzuiger schreef:Ib: omdat hij dan aan het bier zit in de kantine en ik het zo lullig vind om te bellen/ zeggen dat hij naar huis moet komen. Dan denken zijn collega's dat hij onder de duim zit hier.
Gast- Gast
Oh Smikk door jou wil ik NU schilderen hahaha Ben geneigd om naar pap te gaan om te kijken of hij wat heeft en anders naar de winkel nog
Heej Reva en Jordana
Aaahhh. Ik hen mijn eerste verkeersboete van het jaar al binnen.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:Aaahhh. Ik hen mijn eerste verkeersboete van het jaar al binnen.
goed bezig dan
Ibbeltje schreef:Oh Smikk door jou wil ik NU schilderen hahaha Ben geneigd om naar pap te gaan om te kijken of hij wat heeft en anders naar de winkel nog
Deze kreeg ik gratis bij de tafel. Tenminste, ik vroeg wat hij kostte en hij zei dat ik hem cadeau kreeg
**
Laatst aangepast door Smikkell op vr 24 feb 2012 - 7:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Jordana schreef:Aaahhh. Ik hen mijn eerste verkeersboete van het jaar al binnen.
goed bezig dan
Was zo grappig..
Ik zat met Maple in de auto. Rijden we langs een flitspaal. Vraag ik aan haar doet hij het. Waarop Maple zegt ik heb geen idee, Meneer . rijdt er langs en die heeft nooit wat gehad.
Waarom op zeg, nou dan zien we hem vanzelf binnen als het zo ver is.
En vandaag valt hij binnen.
Dus ik ga nooiiiittt meer met Maple naar de ikea
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Stofzuiger schreef:Kriebelhoest?Reva schreef:Ugh
Ja.
Laatst aangepast door Reva op vr 24 feb 2012 - 7:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jordana schreef:Ibbeltje schreef:Jordana schreef:Aaahhh. Ik hen mijn eerste verkeersboete van het jaar al binnen.
goed bezig dan
Was zo grappig..
Ik zat met Maple in de auto. Rijden we langs een flitspaal. Vraag ik aan haar doet hij het. Waarop Maple zegt ik heb geen idee, Meneer . rijdt er langs en die heeft nooit wat gehad.
Waarom op zeg, nou dan zien we hem vanzelf binnen als het zo ver is.
En vandaag valt hij binnen.
Dus ik ga nooiiiittt meer met Maple naar de ikea
whahahahahaha
Smikkell> leuk! Wat ga je er mee doen?
Smikkell schreef:Ik heb niets tegen indianen. Wel tegen kriebelhoest.
Ow, dat verandert de zaak.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Ik heb niets tegen indianen. Wel tegen kriebelhoest.
Ow, dat verandert de zaak.
Is het allemaal nog opgelost uiteindelijk, met die neus?
Gast- Gast
Reva ik voel me verplicht dit met je te delen, neem me niet kwalijk. Maar weet je dat de AH 2 dubbele chocolade muffins verkoopt voor 1 euro? Ik leef er nu al drie dagen op
Gast- Gast
Zusje schreef:Reva ik voel me verplicht dit met je te delen, neem me niet kwalijk. Maar weet je dat de AH 2 dubbele chocolade muffins verkoopt voor 1 euro? Ik leef er nu al drie dagen op
Onze AH is twee weken dicht
*rent huilend weg*
Gast- Gast
Reva schreef:Zusje schreef:Reva ik voel me verplicht dit met je te delen, neem me niet kwalijk. Maar weet je dat de AH 2 dubbele chocolade muffins verkoopt voor 1 euro? Ik leef er nu al drie dagen op
Onze AH is twee weken dicht
*rent huilend weg*
Oh ja die zag ik ook idd. Reev is er geen andere in de buurt?
SMikkell> grondverf moet je ook perse doen denk ik voor een goede dekking en zo?
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: