DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Lily, het schijnt echt te heersen, hopelijk wordt het geen griep!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
was ik er net voor carnaval vanaf en sinds gisteren is het weer terug. Ben welgeteld een week beter geweest.
Gast- Gast
Aah Lily dat is niet leuk bij mij valt het nu wel mee weer. Maar het vreet vaak zoveel energie als het allemaal dicht zit.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
heb nu net zeezout in een mok gedaan en ben nu water aan het koken en dan maar kijken of dat helpt. Maar verkouden zijn oke dat kan ik nog hebben maar vanacht werd steeds wakker omdat ik dan gewoon lucht te kort kwam. Neus potdicht en daardoor kon ik ook niet slikken dat was gewoon eng.
Gast- Gast
Ja dat is eng idd als je niet kan ademen en slikken. Hopelijk knap je gauw op.
Ik begreep net van iemand op FB dat citrosan ook goed helpt tegen griepverschijnselen.
daar zit geloof ik paracetamol in, ach ik heb thuis vapo staan maar die ben ik vergeten mee te nemen naar het werk
Gast- Gast
Oh nou hopelijk kom je de dag wel door.
komt vast wel goed
En wat zijn jullie weekendplannen? Ik morgenvroeg even naar de kringloop, `s middags een ontwerpersbijeenkomst voor de bloemencorso en `s avonds uit eten. En zondagmiddag naar opa die wordt 95 (alleen nog een cadeau verzinnen en halen)
En wat zijn jullie weekendplannen? Ik morgenvroeg even naar de kringloop, `s middags een ontwerpersbijeenkomst voor de bloemencorso en `s avonds uit eten. En zondagmiddag naar opa die wordt 95 (alleen nog een cadeau verzinnen en halen)
Gast- Gast
Morgenmiddag naar Curious met de Eindhovenmeiden en verder geen plannen het weekend geloof ik zo uit mijn hoofd.
Dank je. jammer dat jij niet kan.
Ik wilde koekjes maken met stukjes chocolade. Ga vandaag eens een voorproefje maken.
O ik hoorde net van een collega die belde of ik maandagmiddag voor een collega wilde werken met de reden dat ze een knobbeltje in der borst heeft. Bah hopelijk valt het mee
Ik wilde koekjes maken met stukjes chocolade. Ga vandaag eens een voorproefje maken.
O ik hoorde net van een collega die belde of ik maandagmiddag voor een collega wilde werken met de reden dat ze een knobbeltje in der borst heeft. Bah hopelijk valt het mee
oeh chocoladekoekjes ...lekker, en ja ik vind het ook jammer maar hopelijk kan ik volgende keer wel. Daarom hoop ik dat die datum snel bekend is
En jeetje wat vervelend nieuws, hopelijk valt het mee.
En jeetje wat vervelend nieuws, hopelijk valt het mee.
Gast- Gast
Ja volgende keer ben je er gewoon bij
En ja vind het wel eng...ze heeft maandag een punctie.
En ja vind het wel eng...ze heeft maandag een punctie.
Ja misschien wel, maar toch. En ze is ook nog eens jonger dan dat ik ben. Ik duim iig dat het iets onschuldigs is.
Ja he... het is nu al half 12 bijna en heb alleen nog maar 1 was aangezet haha.
Ga zo eens beginnen met de koekjes denk ik.
Ga zo eens beginnen met de koekjes denk ik.
ach ik zit nu op het werk af te tellen tot 18u en af en toe wat bestellingen doen. Vanavond nog boodschappen doen
Gast- Gast
Oh pfff 6 uur duurt nog even. Boodschappen had ik gisteren al gedaan voor het weekend.
Ik ben half 3 vrij, moet wel even wennen, ondanks dat ik het zelf gevraagd heb.
Rush- Lady Post-a-lot
nouw als ik me zo voel denk ik er ook aan om de winkel om 17u dicht te gooien en de zak al buiten te zetten voor postnl. Morgen een drukke dag dus wil dan eigenlijk wel wat fit zijn
Gast- Gast
Kan dat Lily? Dan zou ik het doen.
Ik ben ook druk hoor. Moet via m`n ouders, die willen met nog feliciteren voordat ze komen zondag, daar post ophalen, dan nog wat lichte boodschappen doen voor m`n verjaardag zoutjes en nootjes enzo. Daarna de kroeg zuigen, dweilen en de koelkast schoonmaken want 1 of andere idioot had 'm op heel koud gezet en toen zijn de biertjes ontploft. Dan de koelkast vullen met bier en drankjes en ondertussen de rest van het huis ook een beetje poetsen.
Nou en dan even een hapje eten, waarschijnlijk alleen omdat m`n vriend moet overwerken. En dan vanavond m`n feestje.
Pfff.
Ik kan morgen niks doen omdat ik dan naar de huishoudbeurs ga. Half 8 uit bed!
Ik ben ook druk hoor. Moet via m`n ouders, die willen met nog feliciteren voordat ze komen zondag, daar post ophalen, dan nog wat lichte boodschappen doen voor m`n verjaardag zoutjes en nootjes enzo. Daarna de kroeg zuigen, dweilen en de koelkast schoonmaken want 1 of andere idioot had 'm op heel koud gezet en toen zijn de biertjes ontploft. Dan de koelkast vullen met bier en drankjes en ondertussen de rest van het huis ook een beetje poetsen.
Nou en dan even een hapje eten, waarschijnlijk alleen omdat m`n vriend moet overwerken. En dan vanavond m`n feestje.
Pfff.
Ik kan morgen niks doen omdat ik dan naar de huishoudbeurs ga. Half 8 uit bed!
Rush- Lady Post-a-lot
jeetje dan heb jij het ook druk. En ja het kan wel maar netjes is het niet. Als er bv nog bestellingen na 17u binnenkomen enzo. Dus kijk straks even, anders meld ik maandag aan m`n baas dat ik vandaag een uur eerder gegaan ben.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: