Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 8 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:06

June schreef:
Lily schreef:ach zo kijk ik altijd uit naar m`n jaarlijkse rommelmarkt, daar staan gewoon mensen met een kraampje op een groot weiland en daar kan je ook altijd van die leuke goedkope dingen krijgen. Ook is er dan een veiling bij. Zo heb ik daar een retro klapstoeltje gekocht met van die bloemetjesbekleding voor 2 euro. J vind het verschrikkelijk en ik geweldig haha. Helaas zal die niet lang meer leven, is helemaal verroest enzo.

:shock: Ik dacht even dat het over J. ging.
lol!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  VeryCherry do 23 feb 2012 - 6:07

Ah ok, das echt een leuk winkeltje hè Very Happy Oh, ik wil zo graag weer een rondje stad/kringloop/antiekwinkel doen, kom gewoon tijd te kort.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:11

VeryCherry schreef:Ah ok, das echt een leuk winkeltje hè Very Happy Oh, ik wil zo graag weer een rondje stad/kringloop/antiekwinkel doen, kom gewoon tijd te kort.
Ja, en dan nog die hele grote.. DagCafé - Pagina 8 166342

Ik vind die in de stad wel prijzig soms. Vooral omdat ze daar ook antiek verkopen. IK had zo'n mooi kastje gezien om op te knappen en op te hangen, maar 45 euro en de andere 60 :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:16

Lily, lijkt me heel lastig om te moeten overleggen over wat ik koop en wat ik in huis doe.. Hebben jullie wel een beetje de zelfde smaak of helemaal niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:20

*burp*

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:22

Zusje schreef:*burp*
Zo, kom jij even binnen DagCafé - Pagina 8 166342

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:22

Bij ons thuis hangen ook overal mijn schilderijtjes, bloemetjes onderzetters staan op tafel, van die kitscherige bloemetjes in een pot...ik zou het jammer vinden als mijn vriend daar over ging zeuren.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:23

ja we hebben wel dezelfde smaak qua interieus, maar ik hou ook heel erg van kleurtjes e.d. En dat vind hij niks. Dus ik mag wel in de tuin losgaan qua kleurtjes enzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:24

Ja, lekker gegeten al zeg ik het zelf Very Happy.

Smik, jij hebt echt zo'n leuk huisje! Als ik naar de kringloop ga zie ik niks en bij jou lijkt het allemaal zo simpel dat je denkt 'dat zou ik nou nooit zo gezien hebben, dat dat leuk staat'. Beetje rare zin, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel Very Happy. Hoe voel je je?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:25

Zelda schreef:Bij ons thuis hangen ook overal mijn schilderijtjes, bloemetjes onderzetters staan op tafel, van die kitscherige bloemetjes in een pot...ik zou het jammer vinden als mijn vriend daar over ging zeuren.
Er staan vast ook dingen die jij minder mooi vindt, maar waar hij waarde aan hecht.

Mijn huis is mijn grootste hobby, daar moet mijn toekomstige partner maar rekening mee houden DagCafé - Pagina 8 394967 Al hou zou ik van in strakker ook nog wel kunnen leven. Ik kan alleen zo slecht tegen overleggen. Wat ik wil, dat wil ik DagCafé - Pagina 8 166342

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:26

Smikkell schreef:
Zelda schreef:Bij ons thuis hangen ook overal mijn schilderijtjes, bloemetjes onderzetters staan op tafel, van die kitscherige bloemetjes in een pot...ik zou het jammer vinden als mijn vriend daar over ging zeuren.
Er staan vast ook dingen die jij minder mooi vindt, maar waar hij waarde aan hecht.
]
Nee, eigenlijk niet angel

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje do 23 feb 2012 - 6:26

Zelda schreef:
Smikkell schreef:
]

Zijn computer :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:27

Ibbeltje schreef:
Zelda schreef:
Smikkell schreef:
]

Whaha, ja maar daar zit ik ook wel eens op, dat telt niet :P

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje do 23 feb 2012 - 6:29

Zelda schreef:
Ibbeltje schreef:
Zelda schreef:
Smikkell schreef:
]

Whaha, ja maar daar zit ik ook wel eens op, dat telt niet :P

hahaha Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:29

Zusje schreef:Ja, lekker gegeten al zeg ik het zelf Very Happy.

Smik, jij hebt echt zo'n leuk huisje! Als ik naar de kringloop ga zie ik niks en bij jou lijkt het allemaal zo simpel dat je denkt 'dat zou ik nou nooit zo gezien hebben, dat dat leuk staat'. Beetje rare zin, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel Very Happy. Hoe voel je je?
Wat lief van je! Ach, je weet ook wat ik denk als ik bij jou thuis weg ga (of je bent het weer vergeten, ik vergeef het je DagCafé - Pagina 8 394967 )

***weg**

Laatst aangepast door Smikkell op do 23 feb 2012 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:38

He? Werk je niet meer daar waar ik ook was? Ik kan me voorstellen dat je daar niet blij mee bent. Zelfs ik mis ze angel. He wat rot zeg... En ja, ik weet het nog wel hoor. Soms onthoud ik nog wel iets Wink. Enig zicht op wanneer je antwoord krijgt?

Zijn kringlopen ook op zaterdag open denk je? Mss toch nog eens een kijkje gaan nemen. Mijn werk gaat trouwens echt goed deze week. Vandaag zelfs gedurfd wat rustiger aan te doen. Vanavond met een collega mee, iets doen wat ik nog niet heb gedaan. Wel laat maar ja, ik vind het wel leuk Very Happy. Deze zijn het vanavond, zien ze er niet schattig uit? Very Happy

DagCafé - Pagina 8 Motmug

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje do 23 feb 2012 - 6:41

Oh Zusje die ziet er aaibaar uit Very Happy Wat is het?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:43

Oh, precies zo'n vliegjes heb ik een hele poos geleden in de badkamer gehad!

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje do 23 feb 2012 - 6:44

Zelda schreef:Oh, precies zo'n vliegjes heb ik een hele poos geleden in de badkamer gehad!

Serieus ja? Lijkt idd op een vlieg Very Happy Maar dacht het zal wel wat anders zijn Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:44

Ik vind rustig aan doen een hele grote stap. Gaat het met je kaarten ook wat beter? Ben je al aan het inlopen? Je zit nu toch in de tweede ronde?

**** weg*****

Laatst aangepast door Smikkell op do 23 feb 2012 - 6:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:46

Zelda schreef:Oh, precies zo'n vliegjes heb ik een hele poos geleden in de badkamer gehad!
Pas op, ze lijken allemaal op elkaar. Toch Zusje? Was het niet gewoon een motje?

Ik dacht ook in elk plaatje in Zusje haar grote boek 'mijn' motje te herkennen DagCafé - Pagina 8 394967

Laatst aangepast door Smikkell op do 23 feb 2012 - 6:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:46

Ibbeltje schreef:

Serieus ja? Lijkt idd op een vlieg Very Happy Maar dacht het zal wel wat anders zijn Very Happy
Ja volgens mij zijn dat van die rioolvliegjes ofzo, ze zijn best klein, als ik de goede voor me heb..,

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:53

Smikkell schreef:iesh blabla

Ik ben wel aan het inlopen ja, ik sta bijna niet meer in de min. Ik denk eerlijk gezegd dat ik niet meer in de min sta maar die gegevens lopen wat achter. Met mijn kaarten gaat het zo-zo, nog steeds niet goed met plannen, kost me veel tijd maar ik weet me wel steeds vaker eraan te houden. En als over het algemeen doe ik wel alles in de week wat ik wilde doen + meer. Ik plan niet zo vol, vind het fijn als ik wat tijd over heb en nog wat tijd heb om aan te klooien haha Very Happy.

Wat irritant dat het zo loopt zeg. Je hebt alleen wel de laatste keren op heel veel kinderen gepast. Misschien zien ze het op die manier als zelfbescherming. Dat je toch geneigd bent om veel meer te gaan doen als je eenmaal bezig bent? Want je zei laatst wel dat het heel vermoeiend was volgens mij. Wellicht kun je nog met ze praten en aangeven dat je ook wel een beetje structuur kunt gebruiken, dat lijkt me niet meer dan logisch...

Het is een m.otmug (dit is geen mug trouwens). Vaak hebben mensen die waar een riool stuk is of schrobputjes droog staan. Ze zijn heel klein maar zijn net allemaal kleine hartjes op de muur.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:54

Smikkell schreef:
Pas op, ze lijken allemaal op elkaar. Toch Zusje? Was het niet gewoon een motje?

Ik dacht ook in elk plaatje in Zusje haar grote boek 'mijn' motje te herkennen DagCafé - Pagina 8 394967

Serieus, ik vond gister een motje in een kakkerl.akkenval (mooi he Very Happy) en ik zat zo van eeeeeeeeeeeeh welke zou dit ook alweer zijn? Whahaha! Ik ga wat quizkaartjes voor mezelf maken om ze te leren herkennen Very Happy.

Niet quoten

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:55

Ik ben trouwens verliefd geworden op Olly I love you

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud