DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
June schreef:Lily schreef:ach zo kijk ik altijd uit naar m`n jaarlijkse rommelmarkt, daar staan gewoon mensen met een kraampje op een groot weiland en daar kan je ook altijd van die leuke goedkope dingen krijgen. Ook is er dan een veiling bij. Zo heb ik daar een retro klapstoeltje gekocht met van die bloemetjesbekleding voor 2 euro. J vind het verschrikkelijk en ik geweldig haha. Helaas zal die niet lang meer leven, is helemaal verroest enzo.
Ik dacht even dat het over J. ging.
Gast- Gast
Ah ok, das echt een leuk winkeltje hè Oh, ik wil zo graag weer een rondje stad/kringloop/antiekwinkel doen, kom gewoon tijd te kort.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, en dan nog die hele grote..VeryCherry schreef:Ah ok, das echt een leuk winkeltje hè Oh, ik wil zo graag weer een rondje stad/kringloop/antiekwinkel doen, kom gewoon tijd te kort.
Ik vind die in de stad wel prijzig soms. Vooral omdat ze daar ook antiek verkopen. IK had zo'n mooi kastje gezien om op te knappen en op te hangen, maar 45 euro en de andere 60
Gast- Gast
Lily, lijkt me heel lastig om te moeten overleggen over wat ik koop en wat ik in huis doe.. Hebben jullie wel een beetje de zelfde smaak of helemaal niet?
Gast- Gast
Bij ons thuis hangen ook overal mijn schilderijtjes, bloemetjes onderzetters staan op tafel, van die kitscherige bloemetjes in een pot...ik zou het jammer vinden als mijn vriend daar over ging zeuren.
Gast- Gast
ja we hebben wel dezelfde smaak qua interieus, maar ik hou ook heel erg van kleurtjes e.d. En dat vind hij niks. Dus ik mag wel in de tuin losgaan qua kleurtjes enzo.
Gast- Gast
Ja, lekker gegeten al zeg ik het zelf .
Smik, jij hebt echt zo'n leuk huisje! Als ik naar de kringloop ga zie ik niks en bij jou lijkt het allemaal zo simpel dat je denkt 'dat zou ik nou nooit zo gezien hebben, dat dat leuk staat'. Beetje rare zin, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel . Hoe voel je je?
Smik, jij hebt echt zo'n leuk huisje! Als ik naar de kringloop ga zie ik niks en bij jou lijkt het allemaal zo simpel dat je denkt 'dat zou ik nou nooit zo gezien hebben, dat dat leuk staat'. Beetje rare zin, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel . Hoe voel je je?
Gast- Gast
Er staan vast ook dingen die jij minder mooi vindt, maar waar hij waarde aan hecht.Zelda schreef:Bij ons thuis hangen ook overal mijn schilderijtjes, bloemetjes onderzetters staan op tafel, van die kitscherige bloemetjes in een pot...ik zou het jammer vinden als mijn vriend daar over ging zeuren.
Mijn huis is mijn grootste hobby, daar moet mijn toekomstige partner maar rekening mee houden Al hou zou ik van in strakker ook nog wel kunnen leven. Ik kan alleen zo slecht tegen overleggen. Wat ik wil, dat wil ik
Gast- Gast
Nee, eigenlijk nietSmikkell schreef:Er staan vast ook dingen die jij minder mooi vindt, maar waar hij waarde aan hecht.Zelda schreef:Bij ons thuis hangen ook overal mijn schilderijtjes, bloemetjes onderzetters staan op tafel, van die kitscherige bloemetjes in een pot...ik zou het jammer vinden als mijn vriend daar over ging zeuren.
]
Gast- Gast
Zelda schreef:Nee, eigenlijk nietSmikkell schreef:Er staan vast ook dingen die jij minder mooi vindt, maar waar hij waarde aan hecht.Zelda schreef:Bij ons thuis hangen ook overal mijn schilderijtjes, bloemetjes onderzetters staan op tafel, van die kitscherige bloemetjes in een pot...ik zou het jammer vinden als mijn vriend daar over ging zeuren.
]
Zijn computer
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Whaha, ja maar daar zit ik ook wel eens op, dat telt nietIbbeltje schreef:Zelda schreef:Nee, eigenlijk nietSmikkell schreef:Er staan vast ook dingen die jij minder mooi vindt, maar waar hij waarde aan hecht.Zelda schreef:Bij ons thuis hangen ook overal mijn schilderijtjes, bloemetjes onderzetters staan op tafel, van die kitscherige bloemetjes in een pot...ik zou het jammer vinden als mijn vriend daar over ging zeuren.
]
Zijn computer
Gast- Gast
Zelda schreef:Whaha, ja maar daar zit ik ook wel eens op, dat telt nietIbbeltje schreef:Zelda schreef:Nee, eigenlijk nietSmikkell schreef:Er staan vast ook dingen die jij minder mooi vindt, maar waar hij waarde aan hecht.Zelda schreef:Bij ons thuis hangen ook overal mijn schilderijtjes, bloemetjes onderzetters staan op tafel, van die kitscherige bloemetjes in een pot...ik zou het jammer vinden als mijn vriend daar over ging zeuren.
]
Zijn computer
hahaha
Wat lief van je! Ach, je weet ook wat ik denk als ik bij jou thuis weg ga (of je bent het weer vergeten, ik vergeef het je )Zusje schreef:Ja, lekker gegeten al zeg ik het zelf .
***weg**
Laatst aangepast door Smikkell op do 23 feb 2012 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
He? Werk je niet meer daar waar ik ook was? Ik kan me voorstellen dat je daar niet blij mee bent. Zelfs ik mis ze . He wat rot zeg... En ja, ik weet het nog wel hoor. Soms onthoud ik nog wel iets . Enig zicht op wanneer je antwoord krijgt?
Zijn kringlopen ook op zaterdag open denk je? Mss toch nog eens een kijkje gaan nemen. Mijn werk gaat trouwens echt goed deze week. Vandaag zelfs gedurfd wat rustiger aan te doen. Vanavond met een collega mee, iets doen wat ik nog niet heb gedaan. Wel laat maar ja, ik vind het wel leuk . Deze zijn het vanavond, zien ze er niet schattig uit?
Zijn kringlopen ook op zaterdag open denk je? Mss toch nog eens een kijkje gaan nemen. Mijn werk gaat trouwens echt goed deze week. Vandaag zelfs gedurfd wat rustiger aan te doen. Vanavond met een collega mee, iets doen wat ik nog niet heb gedaan. Wel laat maar ja, ik vind het wel leuk . Deze zijn het vanavond, zien ze er niet schattig uit?
Gast- Gast
Oh Zusje die ziet er aaibaar uit Wat is het?
Zelda schreef:Oh, precies zo'n vliegjes heb ik een hele poos geleden in de badkamer gehad!
Serieus ja? Lijkt idd op een vlieg Maar dacht het zal wel wat anders zijn
Ik vind rustig aan doen een hele grote stap. Gaat het met je kaarten ook wat beter? Ben je al aan het inlopen? Je zit nu toch in de tweede ronde?
**** weg*****
**** weg*****
Laatst aangepast door Smikkell op do 23 feb 2012 - 6:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pas op, ze lijken allemaal op elkaar. Toch Zusje? Was het niet gewoon een motje?Zelda schreef:Oh, precies zo'n vliegjes heb ik een hele poos geleden in de badkamer gehad!
Ik dacht ook in elk plaatje in Zusje haar grote boek 'mijn' motje te herkennen
Laatst aangepast door Smikkell op do 23 feb 2012 - 6:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja volgens mij zijn dat van die rioolvliegjes ofzo, ze zijn best klein, als ik de goede voor me heb..,Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Oh, precies zo'n vliegjes heb ik een hele poos geleden in de badkamer gehad!
Serieus ja? Lijkt idd op een vlieg Maar dacht het zal wel wat anders zijn
Gast- Gast
Smikkell schreef:iesh blabla
Ik ben wel aan het inlopen ja, ik sta bijna niet meer in de min. Ik denk eerlijk gezegd dat ik niet meer in de min sta maar die gegevens lopen wat achter. Met mijn kaarten gaat het zo-zo, nog steeds niet goed met plannen, kost me veel tijd maar ik weet me wel steeds vaker eraan te houden. En als over het algemeen doe ik wel alles in de week wat ik wilde doen + meer. Ik plan niet zo vol, vind het fijn als ik wat tijd over heb en nog wat tijd heb om aan te klooien haha .
Wat irritant dat het zo loopt zeg. Je hebt alleen wel de laatste keren op heel veel kinderen gepast. Misschien zien ze het op die manier als zelfbescherming. Dat je toch geneigd bent om veel meer te gaan doen als je eenmaal bezig bent? Want je zei laatst wel dat het heel vermoeiend was volgens mij. Wellicht kun je nog met ze praten en aangeven dat je ook wel een beetje structuur kunt gebruiken, dat lijkt me niet meer dan logisch...
Het is een m.otmug (dit is geen mug trouwens). Vaak hebben mensen die waar een riool stuk is of schrobputjes droog staan. Ze zijn heel klein maar zijn net allemaal kleine hartjes op de muur.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Pas op, ze lijken allemaal op elkaar. Toch Zusje? Was het niet gewoon een motje?Zelda schreef:Oh, precies zo'n vliegjes heb ik een hele poos geleden in de badkamer gehad!
Ik dacht ook in elk plaatje in Zusje haar grote boek 'mijn' motje te herkennen
Serieus, ik vond gister een motje in een kakkerl.akkenval (mooi he ) en ik zat zo van eeeeeeeeeeeeh welke zou dit ook alweer zijn? Whahaha! Ik ga wat quizkaartjes voor mezelf maken om ze te leren herkennen .
Niet quoten
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: