1e loopschoentjes
+2
Annie24
RiLiJu
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
1e loopschoentjes
Wanneer schaf je die aan? Y.enthe loopt alleen nog maar (rent!) achter haar VTech-loopwagentje. Los lopen doet ze op 1 a 2 stappen na wel, maar niet los dus nog.
Nu loopt ze binenn in huis op slofslokken of sokken, maar ik vroeg me af (met de kinderbijslag weer in aantocht volgende maand) wanneer ik dus moet gaan kijken voor loopschoentjes?
En nog een vraag mbt tot de zomerjasjes, in welke maat zal ik die aanschaffen? Als 80 en 86 niet veel schelen, dan weet ik het wel en word het 86. In kleren zit ze momenteel in 80 (zelfs 74!) nog..
80 of 86?
http://www.vd.nl/kinderen/baby-meisjes-50-86/jassen/frendz/jas/g20904553.html?fhquery=fh_secondid%3Dg20904553%26fh_lister_pos%3D10%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252f%2524s%253dBaby%255cu0020zomerjas%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dsearch&from=overview
Nu loopt ze binenn in huis op slofslokken of sokken, maar ik vroeg me af (met de kinderbijslag weer in aantocht volgende maand) wanneer ik dus moet gaan kijken voor loopschoentjes?
En nog een vraag mbt tot de zomerjasjes, in welke maat zal ik die aanschaffen? Als 80 en 86 niet veel schelen, dan weet ik het wel en word het 86. In kleren zit ze momenteel in 80 (zelfs 74!) nog..
80 of 86?
http://www.vd.nl/kinderen/baby-meisjes-50-86/jassen/frendz/jas/g20904553.html?fhquery=fh_secondid%3Dg20904553%26fh_lister_pos%3D10%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252f%2524s%253dBaby%255cu0020zomerjas%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dsearch&from=overview
Gast- Gast
Re: 1e loopschoentjes
Loopschoentjes zou ik naar gaan kijken als ze een aantal weken echt goed los loopt. Dat zal vast in de komende periode gaan gebeuren, dus misschien dat je dan de kinderbijslag aan de kant kan leggen voor schoentjes. Ik schrok me de eerste keer kapot. Schoentjes van 50!!! euro en dan zit je nog lang niet in de duurste categorie.
Ik zou met het zomerjasje voor maat 86 gaan.
Ik zou met het zomerjasje voor maat 86 gaan.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Dank je wel! Als ze idd nog niet loopt rond de tijd als de kinderbijslag binnen komt ga ik zeker (uit voorzorg maar 100) aan de kant zetten, maargoed als ik er 50 voor reken valt het nog mee.
Ik neem ook aan dat ik ze goed moet laten opmeten ( de voetjes )
Ik neem ook aan dat ik ze goed moet laten opmeten ( de voetjes )
Gast- Gast
Ik zou de voetjes wel goed laten opmeten. De eerste schoentjes zijn toch belangrijk en moeten goed zitten bij zo'n kleintje. S. kreeg zijn eerste schoentjes 6 weken nadat hij zijn eerste stapjes had gezet
Gast- Gast
Y. loopt vanaf dat hij 10 maanden is om de tafel. Vanaf 11 maanden + 1dag ging hij kleine stukjes los lopen (van de tafel naar het dressoir enzo) Hij loopt sinds zijn 1e verjaardag grotere stukken en vanaf afgelopen weekend loopt/rent hij het hele huis en kdv door.
Wij gaan echter pas schoentjes aanschaffen als het straks lekker weer wordt en hij ook echt buiten zal gaan lopen. Op dit moment loopt hij alleen nog maar binnen en heeft daar óf sokjes aan met anti-slipzool óf zijn Melton-slofjes. Ik vind het daarom op dit moment niet nodig om loopschoentjes aan te schaffen. Ik loop ook geen hele dagen binnen met mijn schoenen aan Loopschoentjes moeten goed zitten en wie weet groeit zijn voetje nog voordat hij écht buiten gaat lopen. Heb ik straks dure schoentjes gekocht en als hij in april ofzo buiten gaat lopen zijn ze te klein. Daar komt bij dat het voor de ontwikkeling van de voet en het leren lopen beter is dit zonder schoentjes te doen. Het liefst op blote voetjes, maar dat vind ik nu een beetje te koud
Wij gaan echter pas schoentjes aanschaffen als het straks lekker weer wordt en hij ook echt buiten zal gaan lopen. Op dit moment loopt hij alleen nog maar binnen en heeft daar óf sokjes aan met anti-slipzool óf zijn Melton-slofjes. Ik vind het daarom op dit moment niet nodig om loopschoentjes aan te schaffen. Ik loop ook geen hele dagen binnen met mijn schoenen aan Loopschoentjes moeten goed zitten en wie weet groeit zijn voetje nog voordat hij écht buiten gaat lopen. Heb ik straks dure schoentjes gekocht en als hij in april ofzo buiten gaat lopen zijn ze te klein. Daar komt bij dat het voor de ontwikkeling van de voet en het leren lopen beter is dit zonder schoentjes te doen. Het liefst op blote voetjes, maar dat vind ik nu een beetje te koud
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Nou tegen de tijd dat Y. hier loopt zal het wel mooi weer zijn he haha! (laten we het hopen). En wij willen ook hier lekker maar het door de straat lopen. Ze heeft nu ook schoentjes (soort van gympies met een zool eronder) en die heeft ze wel eens aan als we hier met de loopkarretje even door de straat "lopen". Meer over de opritten zeg maar haha
Gast- Gast
A. loopt sinds een week of 3 los en ik heb afgelopen week voor haar schoentjes gekocht. Heb ze bij de speciaalzaak gehaald en daar hebben ze haar voetjes ook echt opgemeten. Ze hadden nu overal opruiming nog van de wintercollectie dus heb nu met 50% korting schoentjes voor haar. Tis meer dat ik nu vast schoentjes voor dr ging halen zodat wanneer ik op de fiets wegga ze wat warms aan de voeten heeft. Ze heeft ze nu een paar keer buiten huis aan gehad als we een boodschapje gingen doen ofzo en dan mocht ze een paar stapjes in de winkel doen voordat ze in het karretje ging.
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Dat heb ik voor V ook gedaan,als hij op de fiets zit heeft hij ze aan of in de buggy en dan mag hij altijd het laatste stukje van de fiets/buggy naar de deur lopen.Binnen heeft hij geen schoenen aan maar op blote voeten(meneer trekt zijn sokken de hele dag uit)duckie schreef: Tis meer dat ik nu vast schoentjes voor dr ging halen zodat wanneer ik op de fiets wegga ze wat warms aan de voeten heeft. Ze heeft ze nu een paar keer buiten huis aan gehad als we een boodschapje gingen doen ofzo en dan mocht ze een paar stapjes in de winkel doen voordat ze in het karretje ging.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
ja idd dan hebben ze toch een beetje het idee dat ze zelf mogen lopen maar toch ook weer niet zeg maar... en ze vind het helemaal geweldig... tis ook zo leuk om te zien zon klein dametje die dan al rond stapt... pff ze worden te snel groot . en dat van die sokken geld hier ook zo... continu gaan die sokkies uit dus soms trek ik dr maar van die leren slofjes aan dan lukt het niet
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Je kan Bij jansen en jansen kijken op de E.glantier,daar helpen ze altijd erg goed!
Jasje zou ik even bekijken want het ligt er ook erg aan hoe het valt.
Jasje zou ik even bekijken want het ligt er ook erg aan hoe het valt.
Gast- Gast
Bedankt voor je tip Snoepy! Ga ik daar binnenkort even kijken. Jasje is maat 86 geworden.
Gast- Gast
Ik zou denk ik ook gewoon leren slofjes kopen. Je gaat richting de zomer en dan lopen ze ook veel op blote voetjes buiten, dat is ook heel goed. Dan kun je in september misschien wat 'steviger' schoenen kopen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Shoebox in de stad hebben ze heel veel keus en helpen ze je ook goed!!
Jasje zou ik kijken hoe die valt. S. had hier vorig jaar zomer een jasje van de hema in maat 86.
Jasje zou ik kijken hoe die valt. S. had hier vorig jaar zomer een jasje van de hema in maat 86.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: