DagCafé
+19
Snoes
Lotus
Jade
Tullow
ExpressoB
Lejow
Chocolate Cookie
Jordana
Stuiterbal
FireButterfly
Rush
VeryCherry
Pompoen
Burn
Suus
Alex
Caramba
Erin
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Alex schreef:Hahaha, EB, ik ben ook eindelijk weer bij. Ik moest echt twee maanden terugkijken
Ik een aantal dagen. Kun je op rtlgemist van 2maanden terug kijken?
Weet je dan precies waar je gebleven was haha..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nee, niet precies, maar wel ongeveer. En als je een paar afleveringen hebt gezien maakt het niet uit dat je er misschien één of twee gemist hebt. Je zit er snel genoeg weer in.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
geen reclames
Hoi.
Ik lig in bed, maar dat wil ik helemaal niet. Alleen ik wilde ook niet meer op de bank zitten. Handig.
Ik lig in bed, maar dat wil ik helemaal niet. Alleen ik wilde ook niet meer op de bank zitten. Handig.
Gast- Gast
Reva schreef:Hoi.
heb jij ff een probleem
ExpressoB schreef:Reva schreef:Hoi.
heb jij ff een probleem
Klopt, meerdere!
Gast- Gast
Hè gezellig. Ik wandel net binnen en voel meteen weer die warme liefde in het dagcafé
Gast- Gast
Reva schreef:Ik deed niks
Heb gewoon een verdrietige avond, meer niet.
Jij deed inderdaad niks
Wil je iets kwijt ?
Gast- Gast
Ik vind het zo jammer dat we elkaar gister niet gezien hebben June
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
June schreef:Reva schreef:Ik deed niks
Heb gewoon een verdrietige avond, meer niet.
Jij deed inderdaad niks
Wil je iets kwijt ?
Nee, hoeft niet, dank je.
Gast- Gast
Oké, dan nog wat extra hartjes
Toet: Ik vind dat ook heeeel jammer. Ik ben om half zeven thuis meteen in slaap gevallen en had om half één 's nachts een kater
Toet: Ik vind dat ook heeeel jammer. Ik ben om half zeven thuis meteen in slaap gevallen en had om half één 's nachts een kater
Gast- Gast
Slapen?Reva schreef:Waar is iedereen?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Waar is iedereen?
Sorry, ik lag te slapen. Heb je me gemist?
Iedereen- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 15-01-12
Iedereen schreef:Reva schreef:Waar is iedereen?
Sorry, ik lag te slapen. Heb je me gemist?
Gast- Gast
Iedereen ben jij een oude bekende?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zelda schreef:Hey Ibbeltje, hoe is het? Moet je werken vandaag?
Heej Zelda. Het gaat wel goed. Nee ben vrij. Maar ga pasfoto's maken en eindelijk mijn id vernieuwen
En hoe is het met jou? Gisteren nog gelukt met opruimen en zo?
Haha is je ID verlopen dan?
Ja het opruimen is nog gelukt hoor, heb om 21:30 nog was staan vouwen, normaal ben ik niet zo fanatiek maar ben wel blij dat ik het gedaan heb, nu is het gelukkig geen troep meer. Het hele huis ruikt nu naar Robijn wasmiddel
Ja het opruimen is nog gelukt hoor, heb om 21:30 nog was staan vouwen, normaal ben ik niet zo fanatiek maar ben wel blij dat ik het gedaan heb, nu is het gelukkig geen troep meer. Het hele huis ruikt nu naar Robijn wasmiddel
Gast- Gast
O fijn dat het klaar En heerlijk als het zo lekker ruikt
en ja ID is al een hele tijd verlopen, maar dacht ach ik heb mijn rijbewijs en had er eigenlijk ook en tijd even geen geld voor. Maar nu kan het weer dus doe toch maar
en ja ID is al een hele tijd verlopen, maar dacht ach ik heb mijn rijbewijs en had er eigenlijk ook en tijd even geen geld voor. Maar nu kan het weer dus doe toch maar
Whaha ja zo dacht mijn vriend ook. Zijn paspoort was ook al een hele tijd verlopen, en hij dacht oh ik heb een rijbewijs dus maakt eigenlijk niet uit...tot hij bij zijn nieuwe baan begon, en vóór een bepaalde periode een ID moest hebben. Toen maar heel snel 1 aangevraagd
Gast- Gast
Ik vind het zonde van m'n geld, want een rijbewijs is overal goed genoeg en voor reizen en officiële dingen heb ik een paspoort.Ibbeltje schreef:O fijn dat het klaar En heerlijk als het zo lekker ruikt
(niet stom bedoeld overigens)
nina- Kletskop
Ja maar Ibbeltje heeft denk ik geen paspoort, en dan is een ID wel handig.nina schreef:Ik vind het zonde van m'n geld, want een rijbewijs is overal goed genoeg en voor reizen heb ik een paspoort.Ibbeltje schreef:O fijn dat het klaar En heerlijk als het zo lekker ruikt
Gast- Gast
Ja klopt. Als je geen paspoort hebt en je denkt m ook niet nodig te hebben dan is een Id kaart inderdaad super handig voor in je portemonnee enzo.Zelda schreef:Ja maar Ibbeltje heeft denk ik geen paspoort, en dan is een ID wel handig.nina schreef:Ik vind het zonde van m'n geld, want een rijbewijs is overal goed genoeg en voor reizen heb ik een paspoort.Ibbeltje schreef:O fijn dat het klaar En heerlijk als het zo lekker ruikt
nina- Kletskop
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: