DagCafé
+19
Snoes
Lotus
Jade
Tullow
ExpressoB
Lejow
Chocolate Cookie
Jordana
Stuiterbal
FireButterfly
Rush
VeryCherry
Pompoen
Burn
Suus
Alex
Caramba
Erin
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Geen plek. Je moet maar even meekijken als je hier bent. Vandaag ergens een stapel oude VTwonen magazines op kunnen halen. Ook een leuk plan voor morgen. Ik zie dat ik nu alleen mei nog mis, terwijl ik dacht ze nu allemaal te hebben!VeryCherry schreef:Ik ben benieuwd, hij is echt heel erg leuk ^^ Kan je hem niet in de keuken hangen?
Tiger, kringloop, nieuwe kringloop,stapel VTwonen, thee van Reva en misschien even naar de ikea (en dan ben ik in de buurt van die hele grote kringloop ).. Wordt een mooie dag morgen!
Gast- Gast
Oh veel plezier alvast!! Klinkt als een superdag!! En tuurlijk wil ik met je meekijken ^^
De nieuwe 101 vind ik zooo leuk trouwens
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Veel kleur. Ik vond hem juist minder leuk deze maand. Afgelopen drie of vier keer vond ik hem bijzonder leuk!VeryCherry schreef:Oh veel plezier alvast!! Klinkt als een superdag!! En tuurlijk wil ik met je meekijken ^^
Tof dat je met me mee wil kijken.
Gast- Gast
Slaap lekker ^^
En ik hou van kleur hè, keek al een maand uit naar dit nummer
En ik hou van kleur hè, keek al een maand uit naar dit nummer
Bruce schreef:Morning!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Bruce schreef:Morning!
Alles goed daar? Nog leuke plannen voor vandaag?
Ik moet 9 uur werken en heb een vervelende revisieklus op de planning staan Verder weinig plannen (behalve niet meer van de trap afdonderen... Au)
Gast- Gast
Trapvallen is niet je nieuwe hobby, Bruce?
Ik zit gekapt en wel te wachten op de monteurs. Misschien maak ik met een jurkje, pumps en make up wat meer indruk en gedragen ze zich wat meer. Hoop dat ze snel klaar zijn, ik vertrouw op Smikkell.
Daarna batterijacht.
Ik zit gekapt en wel te wachten op de monteurs. Misschien maak ik met een jurkje, pumps en make up wat meer indruk en gedragen ze zich wat meer. Hoop dat ze snel klaar zijn, ik vertrouw op Smikkell.
Daarna batterijacht.
Gast- Gast
Nee, door die stomme trap heb ik nu pijn in m'n pols en hoofdpijn en morgen waarschijnlijk spierpijnReva schreef:Trapvallen is niet je nieuwe hobby, Bruce?
Daarna batterijacht.
Wat voor monteurs komen er vandaag?
Gast- Gast
Ze komen de warmtemeters op de verwarmingen vervangen, maar ik heb voor de zekerheid de gangkast op slot gedaan
Gast- Gast
Ik wil met hem trouwen.
Misschien heb ik nu een speciale monteur voor mensen met een trauma DE PERFECTE MONTEUR. Of hij de slaapkamer en badkamer gewoon in mocht lopen of dat ik liever had dat hij het even zou melden als hij daaraan toe was. Vertelde dat het ongeveer een kwartier a twintig minuten ging duren.
Misschien heb ik nu een speciale monteur voor mensen met een trauma DE PERFECTE MONTEUR. Of hij de slaapkamer en badkamer gewoon in mocht lopen of dat ik liever had dat hij het even zou melden als hij daaraan toe was. Vertelde dat het ongeveer een kwartier a twintig minuten ging duren.
Gast- Gast
Wauw dat is wel echt een wereld van verschil met de vorige zeg! Maar klinkt wel meer zoals ik het gewend ben, haha. Volgens mij heb je de vorige keer gewoon de opperhork der opperhorken getroffen.
Gast- Gast
Hahahaha Reev, goed voor elkaar misschien komt het toch door je verschijning!
Ik ga straks schilderen bij een vriendin, cadeautje voor K. En daarna heb ik therapie tot zeven uur.
Ik ga straks schilderen bij een vriendin, cadeautje voor K. En daarna heb ik therapie tot zeven uur.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Bruce schreef:Wauw dat is wel echt een wereld van verschil met de vorige zeg! Maar klinkt wel meer zoals ik het gewend ben, haha. Volgens mij heb je de vorige keer gewoon de opperhork der opperhorken getroffen.
Ja, zit zelfs een gaatje in het bovenblad van de wasmachine
Wat ga je schilderen, Lex?
Gast- Gast
Wow, dan heb je het goed getroffen Reva
Wat ga je schilderen Lexie?
Wat ga je schilderen Lexie?
Goodmorning!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik ga weer haken en vanmiddag even naar de markt en nog opruimen/poetsen/afwas/was doen
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: