DagCafé
+19
Snoes
Lotus
Jade
Tullow
ExpressoB
Lejow
Chocolate Cookie
Jordana
Stuiterbal
FireButterfly
Rush
VeryCherry
Pompoen
Burn
Suus
Alex
Caramba
Erin
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Erin schreef:Zo nu even bijkomen!
Heb ook een heel leuk vestje gekregen van mijn vriend!!
Ondanks je haar??
Gast- Gast
June schreef:Mijn 15.6 heb ik in een hoes voor 15 inch zitten. Past prima, stuk beter dan mijn hoes voor 17 inch. Ik heb m overigens gewoon voor een euro of drie van het Kruidvat met bloemetjes .
Oh.. dan past het dus wel! verdorrie.. Ik had een super goede van Case logic maar die hebben ze ook gejat maar die is 25euro en wil ik liever niet uitgeven.
Dan hadden ze die toevallig zeker bij het kruidvat.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
VeryCherry schreef:Aaaah, deze wil ik
http://www.coverbee.nl/laptophoes/posh-leopard/
Haha ja echt iets voor jou maar voor mij niet!
Dacht anders morgen misschien ff bij mediamarkt kijken. Gewoon een zwarte ben ik ook tevreden mee hoor. Vind alleen die duikerspak achtige hoezen niet zo stevig(na mijn idee).
Smikkell schreef:Tiger.dk heeft leuke. Nog geen tien euro.ExpressoB schreef:VeryCherry schreef:Ah beter ^^ heb je nog geld teruggekregen van de verzekering?
jaaaa heb vandaag nog een nieuwe portomonnee gekocht en nieuwe waterkoker... Moet nog op zoek naar een laptop hoes. Ik heb een 15.6 inch scherm, welke maat hoes moet ik dan nemen? (de oplader hoeft er niet bij in).
Heb gezocht op de site, laptop sleeve... en dan vind hij niks.
haha smikkell, die is grappig, waar heb je die vandaan?
Nee, wat ze hebben wisselt per dag lijkt wel. Je moet eigenlijk gewoon even binnenlopen. Ik heb hem paar dagen geleden nog zien hangen. 7 euro!ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Tiger.dk heeft leuke. Nog geen tien euro.ExpressoB schreef:VeryCherry schreef:Ah beter ^^ heb je nog geld teruggekregen van de verzekering?
jaaaa heb vandaag nog een nieuwe portomonnee gekocht en nieuwe waterkoker... Moet nog op zoek naar een laptop hoes. Ik heb een 15.6 inch scherm, welke maat hoes moet ik dan nemen? (de oplader hoeft er niet bij in).
Heb gezocht op de site, laptop sleeve... en dan vind hij niks.
Gast- Gast
Tiger dus, 7 euro!ExpressoB schreef:haha smikkell, die is grappig, waar heb je die vandaan?
Gast- Gast
Reva schreef:Erin schreef:Zo nu even bijkomen!
Heb ook een heel leuk vestje gekregen van mijn vriend!!
Ondanks je haar??
Whahahahha oh yeah!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Ik heb deze:
Vette shit! Ik wil hem ook!
Erin- Ratel
Kan geregeld worden hoor. Ik ga er morgen heen.Erin schreef:Smikkell schreef:Ik heb deze:
Vette shit! Ik wil hem ook!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Tiger dus, 7 euro!ExpressoB schreef:haha smikkell, die is grappig, waar heb je die vandaan?
Ze zitten in utrecht.. daar woon ik veelste ver vandaan.
Ook in andere steden. Utrecht, Almere, Nijmegen, Arnhem..ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Tiger dus, 7 euro!ExpressoB schreef:haha smikkell, die is grappig, waar heb je die vandaan?
Gast- Gast
Ik ga er volgende week even heen, je hebt me verslaafd gemaakt aan die winkel Smikk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ow, echt zulke leuke dingenVeryCherry schreef:Ik ga er volgende week even heen, je hebt me verslaafd gemaakt aan die winkel Smikk
Gast- Gast
Uhu, echt wel ^^ Hebben ze nog veel Mariameuk?
Kringloopwinkel gevonden op loopafstand. Ik heb weer genoeg dagbesteding voor morgen
Gast- Gast
Laatste keer viel het mee. Ze hebben nu vooral veel met snorren. Ik heb nu snorrensokken aan. Ik zal morgen even kijken!VeryCherry schreef:Uhu, echt wel ^^ Hebben ze nog veel Mariameuk?
Gast- Gast
Oeh leuk Heb je je badkamerkastje al opgehangen?
Oeh dat wordt een tussenstop maken in utrecht!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Ook in andere steden. Utrecht, Almere, Nijmegen, Arnhem..ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Tiger dus, 7 euro!ExpressoB schreef:haha smikkell, die is grappig, waar heb je die vandaan?
Woon ik ook niet in de buurt van.
Maar komt wel goed.. ik vind er wel 1. Dus kan een 15 nemen en een 16 dus.. (voor een scherm van 15.6)
Nee, ik vond hem toch de groot voor daarVeryCherry schreef:Oeh leuk Heb je je badkamerkastje al opgehangen?
Voor in de badkamer moet hij minder diep en iets breder zijn. Vind het geen succes als hij zo'n stuk van de muur afkomt. Nog geen idee waar ik hem nu ga hangen. Ben er nog wel steeds heeeeel erg blij mee!
Gast- Gast
Lijkt me gezellig. Laat je even weten wanneerErin schreef:Oeh dat wordt een tussenstop maken in utrecht!
Gast- Gast
Ik ben benieuwd, hij is echt heel erg leuk ^^ Kan je hem niet in de keuken hangen?
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: