DagCafé
+19
Snoes
Lotus
Jade
Tullow
ExpressoB
Lejow
Chocolate Cookie
Jordana
Stuiterbal
FireButterfly
Rush
VeryCherry
Pompoen
Burn
Suus
Alex
Caramba
Erin
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Ruzie met mijn vriend. Nja, tis niet echt meer ruzie, maar hij is boos weggegaan toen hij uit zijn werk kwam.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Als ik klaar ben met heel hard huilen en mijn huis verbouwd heb van woede. Misschien dan.VeryCherry schreef:June schreef:VeryCherry schreef:Kan iemand mij vertellen waarom ik altijd zo koppig ben?
Smikkell misschien ?
Wie weet
Gast- Gast
Nja, hij was boos om iets wat ik totaal onnozel vond en vind en toen werd hij nog bozer en ik uiteindelijk ook.
Ja, niet te veel dus inderdaad.June schreef:Wel goed dat je een poging waagt, Smik. Ik weet niet wat je hier allemaal wilt hebben, dus ik vind het moeilijk om er nu diep op in te gaan.
Gast- Gast
Oh vervelend is dat. Ruzies waarin je de ander ook gewoon na drie uur nog steeds niet begrijpt.
Knuffel voor VC en Smik
Knuffel voor VC en Smik
Gast- Gast
Komt wel weer goed hoor, ik baal alleen dat ik altijd zo koppig ben dat ik er in blijf hangen.
Voor wie nog door aan het praten is op WA. Mijn telefoon ligt aan de andere kant van de kamer. Ben er even klaar mee.
Gast- Gast
Ik ben vijf minuten geleden na drie berichten gestopt hoor .
Ik hoor het wel als je het er nog over wilt hebben..
Ik hoor het wel als je het er nog over wilt hebben..
Gast- Gast
Kut!
Ik kom net onder de douche vandaan, maar mn handdoeken liggen in de kamer op de bank. En mn lixaflex staan open en het licht volop aan. HELP
Zal ik mn douchegordijn omknopen? Hij is alleen doorweekt
Ik kom net onder de douche vandaan, maar mn handdoeken liggen in de kamer op de bank. En mn lixaflex staan open en het licht volop aan. HELP
Zal ik mn douchegordijn omknopen? Hij is alleen doorweekt
Gast- Gast
omg hoe krijg je het voor elkaar?
Shirt wat in de was moet pakken en keihard rennen??
Shirt wat in de was moet pakken en keihard rennen??
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Licht uit, lamp op je telefoon aanzetten en weer rennen?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik heb een vuilniszak aangetrokken
Had al mijn kleding in de was gedaan toen ik klaar waas met de badkamer schoonmaken, licht kon ik niet bij
Had al mijn kleding in de was gedaan toen ik klaar waas met de badkamer schoonmaken, licht kon ik niet bij
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb een vuilniszak aangetrokken
Mijn vader vraag zich nu af waarom ik zo hard moet lachen
Gast- Gast
Neem aan dat je ook iets aan had toen je naar de badkamer liep, dus of dat trek je aan of je loopt de zelfde route als toen. Als je je handoeken zoekt ->e liggen op de bank en op de grond onder je smeersels en tampons.
Gast- Gast
Ik stond vanmiddag ook heel hard te lachen in de supermarkt, met tranen in mijn ogen. Ik kon niet meer stoppen. Toen ik bij de kassa stond moest ik weer lachen. Ik ben toen nog maar wat rondjes gaan lopen tot het beter ging.June schreef:Reva schreef:Ik heb een vuilniszak aangetrokken
Mijn vader vraag zich nu af waarom ik zo hard moet lachen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Neem aan dat je ook iets aan had toen je naar de badkamer liep, dus of dat trek je aan of je loopt de zelfde route als toen. Als je je handoeken zoekt ->e liggen op de bank en op de grond onder je smeersels en tampons.
Dat ging niet, want die handdoek zat met mijn kleding in de was En de maand met badkamerspullen stond alweer op zijn plek
Gast- Gast
Ik kan wel janken!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Wat is uitpraten? Ik heb gezegd dat ik het er niet mee eens ben en dat dit me totaal niet helpt. Dat ik verder weinig keus heb, behalve accepteren. Ik kan 'ze' niet opeisen, heJune schreef:Heb je het nog uitgepraat?
Liever ga ik helemaal niet. Zo jammer. Helemaal gezien hoe ik er vorige week instond gezien het aflopen en het overnemen (Snap je het nog? )
Gast- Gast
Ik snap het nog. Bedenk wel dat je niet voor de ouders gaat. Wees nou niet te koppig, eigenlijk is het hartstikke fijn om er morgen even te zijn toch?
Gast- Gast
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: