DagCafé
+19
Snoes
Lotus
Jade
Tullow
ExpressoB
Lejow
Chocolate Cookie
Jordana
Stuiterbal
FireButterfly
Rush
VeryCherry
Pompoen
Burn
Suus
Alex
Caramba
Erin
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Wow, Zusje die de afwas doet op maandag. Echt, A laat een geweldige vrouw lopen. Gelukkig staan B enCR. nog in de rij..
Nog altijd geen antwoord van A. trouwens...
Gast- Gast
Ben weer een leuke blog tegengekomen. Schoonmaken zit er dus niet meer in vandaag. Ik blijf lekker op de bank met laptop en woonblog.
Schoonmaken kan morgen weer als mijn afspraak toch niet doorgaat. Ik blijf nog even lekker boos en mokken. Heerlijk om zo koppig te zijn..
Schoonmaken kan morgen weer als mijn afspraak toch niet doorgaat. Ik blijf nog even lekker boos en mokken. Heerlijk om zo koppig te zijn..
Gast- Gast
Ja, heeft R. geld?Zusje schreef:Smikkell schreef:Wow, Zusje die de afwas doet op maandag. Echt, A laat een geweldige vrouw lopen. Gelukkig staan B enCR. nog in de rij..
Nog altijd geen antwoord van A. trouwens...
Gast- Gast
Avond.
Hoi Zelda.
Hoi Zelda.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
R. geld? Hij doet hetzelfde als ik dus gok van niet .
Was jij vandaag niet met June op pad?
Gast- Gast
De streep door de C deed lijken of je R. in verband bracht met financiele wensenZusje schreef:R. geld? Hij doet hetzelfde als ik dus gok van niet .
June was ziek en misschien was het voor mij ook wel beter.
Edit: i know dat hij het zelfde werk doet. Zegt nog niets over zijn banksaldo..
Gast- Gast
Ow haha, ik zie wat je bedoelt . Ah geen idee hoe zijn bankrekening eruit ziet maar als ik hem een vraag stel krijg ik tenminste gewoon antwoord en als ik hem sms ook .
Gast- Gast
Dan is hij al bijna relatiewaardigZusje schreef:Ow haha, ik zie wat je bedoelt . Ah geen idee hoe zijn bankrekening eruit ziet maar als ik hem een vraag stel krijg ik tenminste gewoon antwoord en als ik hem sms ook .
Gast- Gast
Hey meiden.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja joh, op een heel klein dingetje na .
Beterschap June!
Hoe gaat het met jou Smik?
Beterschap June!
Gast- Gast
Thanks Zus. Ik ga vandaag op tijd naar bed in de hoop dat ik morgen nog iets mee krijg van carnaval. Ik zou eigenlijk nog even naar vriendinnen gaan, maar mijn humeur is tot onder het nulpunt gedaald, dus dat is ook niet zo gezellig.
Hee VC!
Hee VC!
Gast- Gast
Ach, dat ene kleine puntje is best te verwaarlozen, tochZusje schreef:Ja joh, op een heel klein dingetje na .
Beterschap June!
Ik voel me sinds een minuut of 15 weer niet lekker Ik geloof dat ik me ook te druk maak. Ik ben zo misselijk
Gast- Gast
En dan negeer ik je advies ook nog eensJune schreef:Thanks Zus. Ik ga vandaag op tijd naar bed in de hoop dat ik morgen nog iets mee krijg van carnaval. Ik zou eigenlijk nog even naar vriendinnen gaan, maar mijn humeur is tot onder het nulpunt gedaald, dus dat is ook niet zo gezellig.
Hee VC!
Baal je omdat je zoek bent en carnaval mist of is er meer?
Gast- Gast
Geen idee. Ik vind mijn misselijkheid en overgeven wel heel erg selectief altijd.June schreef:Smik, hyperventilatiemisselijk of ziek misselijk?
Gast- Gast
Op zoek naar mannen bedoel je? Dat ben ik niet echt hoor en zéker niet met carnaval .
Je moet mijn advies wel opvolgen hoor, maar je mag best eerst nog een uur koppig doen, dat gun ik je dan ook wel weer.
Ik baal dat ik nu niet vijf leuke en gezellige dagen heb, ik baal dat ik jou en Merai niet heb gezien, ik baal dat ik mijn tentamens zo ontzettend verpest heb, ik baal dat ik niet heb gezien dat het met V. niet werkte en daardoor zo'n achterstand heb opgelopen bij mijn studie, ik baal dat ik aan ben gekomen, ik baal omdat ik ongesteld ben, ik baal omdat mijn vader zijn baan kwijt is, maar ook dat hij zich daar zo druk om maakt en dat is niet goed voor zijn hart, ik baal, omdat ik mijn beste vriendin nu zo in de steek laat door ziek te zijn en ik baal omdat ik zo zeur.
Maar verder is er eigenlijk niks
Je moet mijn advies wel opvolgen hoor, maar je mag best eerst nog een uur koppig doen, dat gun ik je dan ook wel weer.
Ik baal dat ik nu niet vijf leuke en gezellige dagen heb, ik baal dat ik jou en Merai niet heb gezien, ik baal dat ik mijn tentamens zo ontzettend verpest heb, ik baal dat ik niet heb gezien dat het met V. niet werkte en daardoor zo'n achterstand heb opgelopen bij mijn studie, ik baal dat ik aan ben gekomen, ik baal omdat ik ongesteld ben, ik baal omdat mijn vader zijn baan kwijt is, maar ook dat hij zich daar zo druk om maakt en dat is niet goed voor zijn hart, ik baal, omdat ik mijn beste vriendin nu zo in de steek laat door ziek te zijn en ik baal omdat ik zo zeur.
Maar verder is er eigenlijk niks
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ach, dat ene kleine puntje is best te verwaarlozen, tochZusje schreef:Ja joh, op een heel klein dingetje na .
Beterschap June!
Ik voel me sinds een minuut of 15 weer niet lekker Ik geloof dat ik me ook te druk maak. Ik ben zo misselijk
Ik zal eens zien of me dat morgen lukt .
Waarom ga je niet lekker rustig op bed liggen met een boekje ofzo? Of even gewoon je ogen dicht?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Geen idee. Ik vind mijn misselijkheid en overgeven wel heel erg selectief altijd.June schreef:Smik, hyperventilatiemisselijk of ziek misselijk?
Ik weet dat het waarschijnlijk niet de kern is, maar er zijn wel ademhalingsoefeningen voor toch?
Gast- Gast
Vind dat je met zo'n lijst best reden en recht hebt om je even kut te voelen. Zoals ik zie lossen een aantal dingen zich redelijk snel weer vanzelf op en komen een aantal punten gewoon steeds weer terug als je sowieso baalt.
Ik ben te onrustig om nu mijn bed in te gaan. Ben ondertussen met iemand in gesprek over waarom ik zo boos ben. Ik vind het moeilijk om me tijdens zo'n gesprek niet door emotie of koppigheid te laten leiden. Ik vind het sowieso moeilijk om eerlijk te zeggen waarom ik boos ben.
Ik ben te onrustig om nu mijn bed in te gaan. Ben ondertussen met iemand in gesprek over waarom ik zo boos ben. Ik vind het moeilijk om me tijdens zo'n gesprek niet door emotie of koppigheid te laten leiden. Ik vind het sowieso moeilijk om eerlijk te zeggen waarom ik boos ben.
Gast- Gast
Wel goed dat je een poging waagt, Smik. Ik weet niet wat je hier allemaal wilt hebben, dus ik vind het moeilijk om er nu diep op in te gaan.
Gast- Gast
Kan iemand mij vertellen waarom ik altijd zo koppig ben?
VeryCherry schreef:Kan iemand mij vertellen waarom ik altijd zo koppig ben?
Smikkell misschien ?
Gast- Gast
June schreef:VeryCherry schreef:Kan iemand mij vertellen waarom ik altijd zo koppig ben?
Smikkell misschien ?
Wie weet
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: